Z pamięci i bez szczegółów - ale zarazem tyle, że bez problemu poradzicie sobie z budową najlepszych fortyfikacji!
[R-CON] Uncle Blues napisał(a):
1.
Początek rundy. Zgłaszasz się na Commandera
2.
Spawnujesz się inżynierem na głównej fladze
3.
Spod głównej flagi bierzesz kit oficera.
4.
Mając kit oficera możesz postawić Command Post. (nigdy nie stawiaj go na innych flagach niż główna - to być może wystarczy, że postawisz go tylko raz). Jak tylko go postawisz, to odrazu każ inrzynierowi go zreperować, bo w przeciwnym razie wybuchnie. (Jeśli postawiłeś CP szybko, to byc może nie zniknął jeszcze twój kit inżyniera, to możesz sam zreperować - tylko uważaj, żeby ktoś ci nie zabrał kita oficera, bo nie dostaniesz drugiego!)
5.
Teraz kiedy już masz Command Post możesz zespawnować sobie pięciotonowego Trucka. - nie wcześniej, bo jeszcze jakiś idiota ci go podpierdoli.
6.
Kiedy masz ciężarówkę możesz już budować bunkry obronne. Bunkier obronny poza tym, że daje osłonę, to działa jak spawn-point i można brać z niego wszystkie kity. Jedziesz truckiem na jedną z przednich flag i zespawnuj bunkier (nie stawiaj bunkra w głównej bazie!). Spawnujesz same fundamenty. Bunkier zbudować muszą twoi żołdacy. Jeden też zbuduje, ale juz dwóch zbuduje bunkier 4 razy szybciej. Bunkry możesz budować tylko do 100 metrów od swojej flagi. Bunkrów możesz postawić chyba 1 mniej, niż masz aktualnie flag, albo jakoś tak - nie jestem pewny.
Jeśli flagę można ufortyfikować przejdź do punktu 7. Jeśli nie ma to sensu przejdź odrazu do punktu 10.
7.
Po zbudowaniu bunkra, zabezpiecz flagę drutami kolczastymi. Przez druty kolczaste nie przejdzie człowiek, ale każdy pojazd przejedzie przez nie bez trudu. Druty to też żadne zabezpieczenie jeśli się ich nie pilnuje - można je bez problemu wysadzić SLAMem czy C4.
8.
Możesz wybudować też murki z worków z piechem. Poniewaz przez druty kolczaste przejeżdzają pojazdy, dobrym pomysłem jest zabarykadowanie wjadów na flage także workami.
9.
Możesz też zespawnowac działa przeciwlotnicze. One, tak samo jak Command Post, spawują się uszkodzone i trzeba je odrazu naprawić. Innaczej zaraz wybuchą.
10.
Mając wybudowany jeden Bunkier możesz postawić jedną Fire Base. Po zbudowaniu drugiego bunkra drugą Fire Base - przy czym maksymalnie tylko (albo aż) dwie - przy trzecim bunkrze nie będziesz mógł postawić trzeciej bazy. Fire Base działa tak samo jak Bunkier z tą różnicą, że daje mniejszą osłonę i możesz je postawić gdziekolwiek chcesz, nie tylko pod flagami. Oczywiście bazę obudowujesz innymi swoimi zabawkami (punkty 7-9).
To by było tyle. No mogę jeszcze dodać, że ciężarówka commandera, tak samo jak bunkier i baza, działa jak magazyn amunicji i spawn. Fundamenty zniszczonego bunkra i bazy znikają po 5 minuntach. Ciężarówkę można zespawnować przy każdej twojej fladze co pięć minut (albo co 3, ale raczej 5).
mam nadzieję, że mój mały poradnik wam pomoże i że będziecie dobrze wspierali swoją drużynę!

Pamiętajcie też, że Commander nie samymi zabawkami żyje i musi tez zaopiekować się samymi żołnierzami, dawać im rozkazy i zrzucać amunicję i od czasu do czasu pojazd jakiś.
BTW
o czymś zapomniałem?