Teraz jest 1 gru 2024, 08:56

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lis 2007, 23:55 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
KRUK2020 , bardzo ladnie :] , nie ma za duzo poly , jesli to ma isc do PRPR ?

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2007, 00:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, 23:21
Posty: 34
Lokalizacja: Worcester UK
spoko mieści się w normie
a nawet mam jeszcze około
1000 poli na drobne wydatki w razie czego :)


Ostatnio edytowano 29 lis 2007, 00:47 przez KRUK2020, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2007, 00:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
$towarzysz$ napisał(a):
Powiedzcie bo sięznacie lepiej ode mnie, czy to są Rosomaki ?? (art pochodzi z nadchodzącego powrotu króla realizmu którego przedstawiać nie muszę :wink: )

Obrazek

a może to jest LAV-25 APC ??


Tak to najprawdopodobniej jest LAV-25.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2007, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
długo sie nie odzywalem ale powrocilem i to z pochwalami: Kruk jestes moim nowym Bogiem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2007, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
kurak wodna jak mój komp takie detale udźwignie :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2007, 19:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, 23:21
Posty: 34
Lokalizacja: Worcester UK
Spoko udźwignie bez problemu,
pomimo tego że dodam jeszcze sporo
detali takich jak kurz, brud, błoto i inne tak
aby model zyskał na realizmie 8)
Po prostu ja się napracowałem
zamiast twojego komputera :wink:
Jak to mnie Wyspa określił jestem
"gość od optymalizacji" więc dziubdziam
sie jak mogę żebyście byli zadowoleni.

Te graby z EA straszliwie partaczą robotę.
niestety tak sie dzieje kiedy sie przedkłada
szybkość produkcji nad jej jakość,
a dla takiego grafika który sobie to odfajkuje
i ma resztę w głębokim poważaniu to wszystko
jedno jakie sprzeńcisze macie.
U niego to chodzi bo ma GForce 8800 GTX ( jak ja:P),
w jego rozumieniu skoro macie na gierę to czemu
macie niemieć na sprzęt żeby to wesprzeć.
Kolesiowi mówią że ma 3000 poli na ten model 6000
na tamten więc trzyma sie tego co mu szef nakazał i tyle
bo optymalizacja modelu zajmuje od cholery czasu.

Ja uznaje game art za sztukę i zawsze znajdę sposób
żeby bez uszczerbku na wyglądzie obciąć jeden poli tu
jeden tam, czasem zastąpię geometrę teksturą lub
zmapuję opacity lub normalką i w rezultacie
optymalizuję model o 10-30% trzeba tylko posiedzieć
i popatrzeć jak to wygląda i co da się zrobić.
Z takiego modelu 7000 poli 20% to 1500 odzyskanych a to da
się wpakować dodając kupę szczegółów, ciesząc oczy graczy
albo oszczędzić przyśpieszając model ułatwiając
robotę karcie graficznej.

Ja nie lubię minimalizmu więc na pierwszego Looda
(obiekt z najbliższego ujęcia kamery) wpakuję tyle
szczegółów ile sie da do 7000 poli a Loody 2 i 3
(obiekty widziane ze średniej i dużej odległości) konkretnie
poobcinam, tych szczegółów i tak nie będzie widać z większej
odległości a jak są to jest z czego obcinać, a z partactwa z kolei
nie da się niczego obcinać.

Rosomak ma w chwili obecnej 6000 poli i jak skończę
texturkę to zobaczę co da sie z tym zrobić czy dodawać
szczegółów czy oszczędzać bo wygląda dobrze.
końcowy efekt będzie jak zorbie normalkę ale do tego
będę musiał rosomaka zrobić jeszcze w rozdzielczości
wysoko poligonowej, dziury uzyskają realną głębie a śrubki
i inne pierdoły wypukłości i wtedy zobaczycie rosomaka w
pełnej okazałości i stanie się światłość a na polach bitwy
PR zapanuje pożoga. :twisted:

No takie kazanie mi wyszło.

Więc proszę was zaufajcie mi wiem co robię. 8)
A jak zpier... to naprawię :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2007, 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Cóż ja moge powiedzieć to był gość od optymalizacji... :) trzeba przyznać iż mimo iż nasza ekipa ma chęci trudno nam było zoptymalizować produkty pod grę a Kruk to po prostu potrafi i poświęca naprawdę kupę czasu... chwalić modelu już nie będę (oceńcie sami) a Kruk wie co o nim sądzę bo co chwilka dostaje Renderki ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2007, 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no jak jakiś plebiscyt ogłoszą na najładniejsze APC w całym BF2 (mody też) to ten Rosomak wygra na bank :wink:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2007, 07:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, 23:21
Posty: 34
Lokalizacja: Worcester UK
Skończyłem malować wszystkie części.
Teraz zabieram się za brudzenie cieniowanie i normal mapy.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2007, 09:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
NO ja widzę w pełni oteksturowany 1szy raz i brak mi słów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2007, 11:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Naprawde dobra robota!!!! ten model rosomaka jest BOSKI GJ 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2007, 13:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
:shock:

Ten rosomak jest w pytę!!! Normalnie kisiel w gaciach!!!

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2007, 16:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
bombowy że tak powiem...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2007, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
chciałbym zobaczyć go w grze bo tak to trudno ocenić, nawet jeśli będzie taki sobie to i tak graty dla tych wszystkich którzy włożyli w niego swój czas który mogli wykorzystać na wiele ciekawszych i przyjemniejszych rzeczy ;)

BTW

Czemu avatray nie dzialają, czy tylko ja tak mam?

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 gru 2007, 20:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
DARK KNIGHT napisał(a):
Czemu avatray nie dzialają, czy tylko ja tak mam?


Don't worry :wink: Ja też tak mam :roll:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL