Teraz jest 2 sie 2025, 11:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2007, 17:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
Jacaaa napisał(a):
To są właśnie potwierdzenia, że fh2 to nie bf2 i przy fh2 pozostaną tacy gracze, którzy naprawdę doceniają, lubią i tym, którym ten mod się podoba a przede wszystkim pozostaną Ci, którzy chcą grać w tego moda :wink:


Obydwiema rękami podpisuję się pod tą wypowiedzią.
Dla mnie ta wypowiedz w zasadzie zamyka temat krytyki FH2, powtarzam DLA MNIE.

no flame plz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2007, 19:03 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2007, 16:40
Posty: 25
Jak dla mnie to FH2 jest bardzo dobrym modem choć już czekam na nowe lokacje (najlepiej coś z Europy) i nowe nacje bo tylko dwie to mała różnorodność walki. Ale wiadomo że ten mod będzie dopracowywany więc nie ma co się na zapas martwić. No i wszystko byłoby w porządku gdyby nie kilka szczegółów: głównie chodzi mi o pracę kamery w pojazdach, bo np. w samolotach nie ma kamery zewnętrznej skierowanej do przodu (wiem, że jest wstecz) ani tzw. przelotowej. Pół biedy z tym gdyby nie to, że z wnętrza samolotu praktycznie nic nie widać i ciężko dostrzec cokolwiek na ziemi a nie mówię żeby coś trafić. Rozumiem, że jest widok przez celownik ale to i tak nie poprawia sytuacji. Gdyby ta maska samolotu była niżej albo inaczej gdyby pilot ,,siedział niżej" to dawałoby to lepszą perspektywę przed sobą a tak to nic nie widać (a co do celownika to nawet trafiony pomysł). Wiem, że jest możliwość swobodnego widoku w kabinie ale kiedy się używa tej opcji to nie można za to sterować samolotem no chyba że ktoś wie jak zrobić żeby jednocześnie można się było rozglądać i sterować. A reszta w samolotach jest OK. Co do czołgów to nie wiem czy to było zamierzone czy jak ale trochę ,,topornie" przekręcają się te wieżyczki (ot taki szczegół) i kamera mogła zostać po starem coś na wzór FH1 bo ten podstawowy widok jest mimo wszystko nieporęczny. To na koniec powiem, że z niecierpliwością czekam na nowe ciekawsze mapki i teatry działań (jak chyba każdy) oraz poprawienie czy dodanie niektórych rzeczy, chociażby i to co wspomniałem o widokach w pojazdach bo naprawdę mało widać w samolotach (co pewnie według twórców miało służyć realizmowi, ale deczko przesadzili i zabrali przynajmniej mnie przyjemności z grania). Są to tylko moje spostrzeżenia a może i nie tylko i chciałbym żeby to kiedyś zostało zmienione (na lepsze oczywiście).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2007, 20:23 
Offline

Dołączył(a): 4 wrz 2007, 12:03
Posty: 134
Lokalizacja: Grudziądz
55_Maciek napisał(a):
Dylus dla Ciebie wszystko będzie dziwne bo mimo 36 lat ciężko Ci zajrzeć na stronę , poczytać manuala czy wykazać jak mniejszość, minimum zainteresowania większego jak link skąd to ściąnąć.


Wiesz co odpowiem tak każda gra daje wiele satysfakcji jak da się sterować intuicyjnie ,natychmiast chwytasz o co chodzi .Instrukcji do Battlefielda nie czytałem ani raz i da się pograć a jak sama nazwa wskazuje gra jest do grania a nie do tego żeby ślenczeć nad istrukcją .I wpełni podpisuję się pod tym co napisał czarek90.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2007, 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Niby tak, dylus, ale zagraj w takiego Medievala, czy Civilization bez instrukcji. Czy choćby przejścia tutoriala. O symulatorach lotu nie wspominając.

Więc jednak chyba nie do końca jest tak, że "jak sama nazwa wskazuje gra jest do grania a nie do tego żeby ślenczeć nad istrukcją"

Rozumiem twój punkt widzenia - ale w związku z tym można grać i "grać".

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2007, 22:00 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Tak się sklada że BF2 i FH2 to multiplayer i to w dodatku z naciskiem na współpracę graczy. Nie potrafiąc grać (czytaj nie znając zasad gry) psujesz zabawę innym. Oczywiście wiem że wszystko jest względne, że jedna osoba nie czyni różnicy itd. Problem w tym że wielu graczy wchodzi na serwer z takim podejściem i potem team atakujący zostaje zmasakrowany...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2007, 22:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
Hynol, bardzo dobrze to ująłeś ale niestety są gracze, którzy nie umią grać w teami tylko chcą pokazać jacy są pr0 i udawać Rambo tzn sam na całą armie :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 01:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
czarek90 napisał(a):
[...] głównie chodzi mi o pracę kamery w pojazdach, bo np. w samolotach nie ma kamery zewnętrznej skierowanej do przodu (wiem, że jest wstecz) ani tzw. przelotowej. Pół biedy z tym gdyby nie to, że z wnętrza samolotu praktycznie nic nie widać i ciężko dostrzec cokolwiek na ziemi a nie mówię żeby coś trafić.[...]
Co do czołgów to nie wiem czy to było zamierzone czy jak ale trochę ,,topornie" przekręcają się te wieżyczki (ot taki szczegół) i kamera mogła zostać po starem coś na wzór FH1 bo ten podstawowy widok jest mimo wszystko nieporęczny.[...]


Kamery są usuwane aby uniemożliwić dziwne zachowania takie jak np. patrzenie przez kadłub. Ostatecznie i tak piloci mieli gorzej bo musieli dodatkowo znosić przeciążenia, wibracje i hałas silnika.

Co do czołgów, to zdziwisz się jak do tygrysa wsiądziesz. Tak w ogóle kręcenie wieżyczką jest beznadziejne. Najlepszy niemiecki czołgista Wittman używał tygrysa jak działa samobieżnego - wieżyczką w ogóle nie kręcił.

Co do gry to zauważyłem kilka nieprzyjemnych scen dzisiaj:
1. Na polskim serwerze tradycyjnie po jeden stronie klan (wilda) w półpełnym składzie, w drugiej free style - efekt kampera na maksa - zero gry. Trochę jak symulator z Palmir.
2. U aryjskich wojowników było fajnie póki grał ich klan (podzielony na przeciwne zespoły !!!), ale wieczorem poszli spać i zostawili serwer bez kar za TK. Efekt - pojawili się TKilerzy i zbierali po -300 pkt co kładło grę.
3. U szwedów znowu brak zrozumienia dla tego co się robi na planszy - efekt Tobruk z jeżdżącymi pojedynczo na nieprzyjacielskie zasiek straceńcami. Słowem beznadzieja.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 03:05 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
jurgens napisał(a):
Co do gry to zauważyłem kilka nieprzyjemnych scen dzisiaj:
1. Na polskim serwerze tradycyjnie po jeden stronie klan (wilda) w półpełnym składzie, w drugiej free style - efekt kampera na maksa - zero gry. Trochę jak symulator z Palmir.

pewne rzeczy sie nie zmieniaja, w podstawce bylo to samo. na szczescie jestem skazany na granie poza polskimi serwerami :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 09:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
jurgens napisał(a):
Najlepszy niemiecki czołgista Wittman używał tygrysa jak działa samobieżnego - wieżyczką w ogóle nie kręcił.


troszke się zagalopowałeś przyjacielu, Witmann opracowal sposób kierowania korpusu czołgu i jednocześć wieży żeby jak najszybcie skierować lufę działą w kierunku npla. Nie używał do tego celu wyłącznie gąsienic.
Tyle wiem, źródła nie podam bo niestety nie pamiętam gdzie to wyczytałem.

ps. sorki za oftopic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 09:44 
Offline

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 20:45
Posty: 82
Lokalizacja: Z ciemnej strony Słońca
To wiadome, inaczej nigdy nie wycelowalby precyzyjnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Wittman zanim dostał tygrysa chyba z rok czy ze dwa lata jeździł w StuG-u. To chyba normalne że musiał lekko działem poruszyć aby wycelować :D
W każdym razie warto o tym pamiętać jak wieżyczka się kręci słabo.

Mnie osobiście brakuje po stronie niemieckiej dział samobieżnych - wczesnych StuG-ów. Nie wiem czy StugG III G trafił do afryki.

A działa były dość popularne biorąc pod uwagę koszty produkcji.
StuG III - 82.000 RM (Reichsmark)
Panzer III - 105.000 RM
Panzer VI (Tiger) - 250.000 RM

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 15:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2003, 22:35
Posty: 478
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Co do Wittman'a to sporo macie TUTAJ

A co do gry na polskich servach, to ekhmm... zaszła tu drobna nieścisłość... byliśmy w półpustym squadzie :lol: Uściślając Twoją wypowiedź chciałbym jednocześnie nadmienić, że to chyba nie była kamperka ale ownage. Dodatkowo pragnę Cię uprzejmie poinformować, że w doopie mam Twoje ale, że my byliśmy po jednej stronie a oni po drugiej. To nie pojedynek kij+kamień vs karabin&czołg, ale mamy do dyspozycji podobny arsenał, tak więc szanse są równe, zwłaszcza w modzie, którego premiera odbyła się 3 dni temu 8) Ktoś musi przegrać, żeby wygrać mógł ktoś... Życie...

PS. Powyższy tekst jest moim prywatnym zdaniem i w żadnym wypadku nie reprezentuje całego klanu. To tak na wszelki wypadek 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
FH ma to do siebie, że wymaga dużo dobrej woli od grających. W czasach kiedy grywałem w FH z klanem jeśli doprowadzaliśmy do "zamknięcia" przeciwnika to po prostu zmienialiśmy team i przechodziliśmy do drużyny która była w "de", bo to stanowiło wyzwanie.

Co do broni to w FH nigdy nie ma tej samej broni po obu stronach.
Ze względu na śmiercionośność broni stosowanej w FH praktycznie drużyna nie ma szansy wyrwać się z okrążenia jeśli pole zostaje opanowane przez klan koordynujący obronę a z drugiej strony jest sam free style.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2007, 12:05
Posty: 1075
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie chcę zakładać nowego tematu więc pozwolę sobie napisać tu :wink:

Czy Wy też macie takie coś, że po wejściu na mapę Bardia jest "wędrówka" do pulpitu :?: 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2007, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2004, 12:28
Posty: 1445
Lokalizacja: Warszawa Ochota
Mnie tam co jakis czas regularnie wywala na pulpit...;/

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL