Teraz jest 25 lis 2024, 16:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 21:12 
Offline

Dołączył(a): 15 gru 2004, 21:02
Posty: 47
Lokalizacja: Łódź
Mod świetny (jak i pierwowzór), ale te wymagania :cry:
Bez 1GB Ram to można zapomnieć o przyzwoitej ilości FPS.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Przyzwoita ilość FPS? Ludzkie oko nie potrzebuje więcej niżeli ~25. Moje 512MB RAMu spokojnie mi to zapewnia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 21:35 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Jedno oko sprzężone z monitorem i mające co do milisekundy zgodne czasy "reloadu" rodopsyny owszem. Ale mamy dwoje oczu, w dodatku pracujących asynchronicznie w stosunku do monitora i siebie nawzajem. Granicą odczuwalnego komfortu jest z tego powodu około 100 fps. Dopiero dalsze zwiększanie liczby klatek nie ma żadnego efektu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2007, 22:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Equilibrium napisał(a):
Przyzwoita ilość FPS? Ludzkie oko nie potrzebuje więcej niżeli ~25. Moje 512MB RAMu spokojnie mi to zapewnia.


powodzenia w strzelaniu z takimi fpsem ....

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 00:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
][_, ([]) ][_, :D

W kinowych projektorach filmowych film wyświetlany jest z prędkością 24-25 klatek na sekundę (jest to prędkość wystarczająca dla ludzkiego oka). Jakoś nikt nie narzeka że mu obraz klatkuje jak film ogląda w kinie.
30 klatek na sekundę w zupełności wystarczy do gry.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 00:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Ragni napisał(a):
][_, ([]) ][_, :D

W kinowych projektorach filmowych film wyświetlany jest z prędkością 24-25 klatek na sekundę (jest to prędkość wystarczająca dla ludzkiego oka). Jakoś nikt nie narzeka że mu obraz klatkuje jak film ogląda w kinie.
30 klatek na sekundę w zupełności wystarczy do gry.

Poczytaj cos najpierw o FPS w grach. Na tym forum tez juz nie raz byla taka dyskusja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 01:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
aNDY^aND napisał(a):
Poczytaj cos najpierw o FPS w grach. Na tym forum tez juz nie raz byla taka dyskusja.


Bardzo chętnie, dasz jakiegoś linka? Tylko proszę o wiarygodne źródło ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 01:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Hynol Z samego asynchronizmu oczu wyszłoby 50 klatek (2x25). Skąd więc 100? Nie jestem do końca pewien czy to się tak liczy, bo przecież filmy (vide. post Ragni'ego) są wyświetlane w 24-30 klatkach i nie widać zjawiska "przycięć". Również i w grach utrzymanie fps'u na poziomie 30 klatek zapewnia płynną grę.

LipToN Earl Grey Podałem dolną granicę, ale niekiedy spada do tylu i dalej nie widzę problemu, strzela mi się bezproblemowo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 03:17 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2004, 03:24
Posty: 36
Lokalizacja: Ozorków
bibol napisał(a):

[...]

Jedyne czego sie obawiam to to, ze badania psychologiczne jakie sa prowadzane w celu badania społeczności graczy potwierdzaja hipotezy o szkodliwości gier komputerowych, a niektrozy probuja to bagatelizowac i osmieszac bo taka jest ich jedyna forma obrony przed wynikami badan czy faktami. Ale ignoranci zawsze byli sa i beda i mam tego świadomość.

[...]



Do tej pory starałem się powstrzymać od komentowania tego tematu, ale mam takie jedno pytanie... Co to ma wspólnego z TYM tematem ? I dlaczego miałbyś się obawiać badań psychologicznych ??? :shock:

jason.paury napisał(a):
No i powiedz Maćku - co się stało się? Obraził tym postem twoją rodzinę? To już nie można mieć nadziei? Uznał, że to dla niego tu macz i nie będzie w to grał, ale czy to powód do tego, żeby mu jechać po gaciach? To może, lekko parafrazując zapytam: "a ty, to k**** kto?". Czytając Twoje Maćku wypowiedzi dochodzę do wniosku, iż jesteś bardzo podobny w usposobieniu do palantów ze sceny COD'a: "COD4 to COD, więc zróbmy z niego COD2 - jak się nie podoba, to wypier*****". Ogarnij się chłopie trochę, bo każdy ma prawo zarówno do grania w FH2, jak i wypowiadania swojej opini na jego temat na tym forum. A jak Tobie się to nie podoba, to ty idź sobie "pobiegaj".


Jeśli coś mu się nie podoba w modzie, uważa że powinno to być zrobione inaczej zawsze może zwrócić się do ^modder'ów^ na oficjalnym forum FH. Jakoś mało prawdopodobnym wydaje mi się, aby którykowiek z programistów, mapper'ów, grafików zaglądał na forum BF.pl i brał sobie Wasze uwagi do serca.
A co do twojego genialnego pytania ... Maciek jest, z tego co mi wiadomo, jednym z najdlużej grających w FH Polaków. I z tego co chyba wszyscy tu zauważyliśmy - jest troche bardziej od Ciebie rozgarnięty.

rph^[PoL] napisał(a):

Stary nie patrze na daty postow zajrzalem na to pod forum po wyjsciu fh2 ... Ten mod nie jest czescia mojego zycia -.-. G**** mnie obchodzi w co grales kim jestes co robisz gdzie pracujesz Kazdy moze miec swoje zdanie zaloze sie ze gdybys Ty napisal cos nie tak BF2 (ZAKŁADAJĄC nawet ze w niego nie grales) to bibol napewno by nie zaczal najezdzac na Ciebie ale to szczegol.

Jesli chodzi o mnie to FH jest ok lubie klimaty II wojny. Mod mi sie podoba pomimo ze jest zbyt toporny i slamazarny ... I co zbijesz mnie teraz ?? Zaczniesz najezdzac na starszych ?? Nie pisz juz nic lepiej bo sie sam osmieszasz swpja postawa.



Wątpię żeby Maciek postanowił naje(rz/ż?)dzać na kogokolwiek, a zwłaszcza na rodzinę, ale Ja nie mogę się powstrzymać, i muszę przytoczyć ostatnio przeczytany na forum tekst:

Kod:
rph^[PoL] - twoja stara klaszcze u Rubika ...


===============================================================================================


Dalej stosując grubą kreskę Mazowieckiego chciałbym odciąć się od tego nieco przydługawego wstępu i nawiązać do tematu; jakoże sam BF2 zniechęcił mnie w przeciągu 1 godziny, po długiej przerwie od tego silnika muszę stwierdzić, że modderzy wykonali kawał naprawdę dobrej roboty, udowadniając, że staropolskie przysłowie z gówna bata nie ukręcisz przestało być aktualne :twisted: .

Nikt nie zwrócił jeszcze na to uwagi, ale nareszcie w FH2 można zlaleźć to czego brakowało części pierwszej -okopy. Dzięki nim przeznaczone dla mniejszej ilości graczy przy około 30 osobach potrafią dostarczyć dobrej zabawy.

Realizm stoi na naprawdę przyzwoitym poziomie, podobnie jak sama mechanika gry. Mimo kilku mniejszych i większych bug'ow mogę stwierdzić, że wersja 2.0 jest spełnieniem tego co sobie wymarzyłem przez ostatnie 3.5 roku grania w część pierwszą.

PS. Dla wszystkich dowcipnisiów, którzy postanowią zmieszać mnie z błotem i zastanawiać się nad tym kim ja kur.. jestem, chciałbym zaznaczyć, że jestem w pełni poczytalny, pełnoletni, nikt mnie ^źle^ nie dotykał, nie mogę narzekać na swoje wykształcenie, gram w FH od dawna ( tu ukłon w stronę Jurgensa, który wyciągnął mnie z macek UKF-Vanilia, gdzie mógłbym zostać ^źle dotknięty^) i nie mam zamiaru się z nikim wykłucać, a tym bardziej z nikogo drwić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 10:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2006, 16:15
Posty: 926
Pokrzept[pl] napisał(a):
Jeśli coś mu się nie podoba w modzie, uważa że powinno to być zrobione inaczej zawsze może zwrócić się do ^modder'ów^ na oficjalnym forum FH. Jakoś mało prawdopodobnym wydaje mi się, aby którykowiek z programistów, mapper'ów, grafików zaglądał na forum BF.pl i brał sobie Wasze uwagi do serca.
A co do twojego genialnego pytania ... Maciek jest, z tego co mi wiadomo, jednym z najdlużej grających w FH Polaków. I z tego co chyba wszyscy tu zauważyliśmy - jest troche bardziej od Ciebie rozgarnięty.


Przepraszam - może to ja jestem niewyspany, ale tytuł tematu głosi "Pierwsze wrażenia". Temat "Update" także zszedł na temat wrażeń z gry w mod'a, więc wydaje mi się, że powinieneś przeczytać moją wypowiedź jeszcze raz, ze zrozumieniem tekstu. Reszty nie skomentuję... :F

_________________
Obrazek http://jasonpaury.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Ragni napisał(a):
aNDY^aND napisał(a):
Poczytaj cos najpierw o FPS w grach. Na tym forum tez juz nie raz byla taka dyskusja.


Bardzo chętnie, dasz jakiegoś linka? Tylko proszę o wiarygodne źródło ;)

Określ co według ciebie jest wiarygodnym źródłem :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 13:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Nie wiem czy pamiętacie może z bf1942 planszę Battle Axe. Była to plansza pustynna - praktycznie bez zasłon. Pamiętam jak wyglądała gra w podstawce. Ja pamiętam do dzisiaj skaczącą piechotę, której nie dawało się ułożyć strzałem z CKM-u i pojedynki na granaty.

Zupełnie inne wrażenia są z FH2 na pustyni. Praktycznie biega się sprintem od jednego rowu do drugiego. Wszyscy leżą i pełzają. Biegać można tylko na terenie poza obstrzałem przeciwnika. Wrażenia są niesamowite.

Nasuwa mi się jedno - w takim wypadku środkiem do sukcesu w grach w zespole będzie umiejętność odpowiedniego przełączania się w drużynie - tak by dowódcą squadu zostaje ten - który jest w wysuniętym dołku na czele. Kiedy reszta squadu dobiega lub zajmuje pozycje na tej samej wysokości - trzeba próbować zdobywać nastepne dołki. Ten który znowu przejdzie do przodu, należy powierzyć dowództwo squadu itd itp.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 13:55 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
aNDY^aND napisał(a):
Określ co według ciebie jest wiarygodnym źródłem :P


Podaj wszystkie co możesz znaleźć a ja już sobie wybiorę ;)

(najlepiej artykuł z jakiegoś pisma komputerowego lub medycznego)

Jeśli nie znajdziesz niczego wartościowego to będę preferował moją wersję na temat FPSów ;).

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Cześć, Pokrzept!

Stara wiara nadciąga... ;) Będzie dobrze! :D

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2007, 14:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2116
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
Jakby co to gość o ksywce CorkyBucek to ja...Pare razy wczoraj Pokrzept dostał w czółko z mojego wiernego karabinu:D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL