filmik z dźwiękami jest fajny, ale film z WRESZCIE działającym naprowadzaniem laserowo
rozwalił mnie totalnie! Ile było momentów w których bym tego użył. Jakiś glupi czołg blokujący całą armię przed zajęciem flagi. A piloci nie kwapią się by go znaleźć. Albo ukryty gdzieś bunkier.
Albo ile razy wam się zdarzało, że helikopter musiał WALCZYĆ w czołgiem? wychodził zza ukrycia walił rakietą, nie trafiał, czołg się odwracał i zacznał ostrzeliwać (o ile po prostu nie zestrzelił) helikopter. A teraz?! Jak w rzeczywistości, jak w filmach. Ktoś wskazuje cel, heikopter na sekundę wyskakuje zza zasłony*, "Hellfire away!", i jeb! to jest to!
*poprawiony został też model lotu helikopterów (samolotów też), i wreszcie normalnie mogę tracić wysokość. Koniec z normalnym wznoszeniem się, a potem opadaniem 20 metrów przez minutę.
W połączeniu z dobrymi spotterami, samoloty i helikoptery teraz mają niesamowitą, morderczą siłę. Ale jak dodamy to tego poprawione AA (brak sygnału namierzania, tylko sam dźwięk namierzenia + rzeczywiście trafiające i strącające samoloty rakiety) to mamy super-zbalansowane pole walki. Tak właśnie jak powinno być. Wszystko ma potężną siłę, ale na wszystko jest odpwoiednio silny środek. Nie tak jak w vBF2, gdzie wszystko było jednakowo słabe - ciekawy środek do balansu?!
to będzie release! Najlepszy chyba po 0.1
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)