Teraz jest 25 lis 2024, 04:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2007, 17:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Manual napisał(a):
This air strike is only available every 30 minutes or more and the commander needs to approve it.
Czyli mamy już przynajmniej trzy źródła: news na głównej, change log i manual. Spokojnie, przeciez oni jeszcze cały czas pracują nad tą wersją. Jak wyjdzie to będziemy wiedzieli jednoznacznie.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 02:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Skoro nikt tego jeszcze tu nie umieścił to tym razem ja to zrobię :D

PR v0.7 Laser Target Designation

PR 0.7 Distant Weapon Sounds

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 11:09 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2007, 15:24
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
heh, osobiscie jak to zobaczylem na realitymod to bylem zachwycony, poniewaz to prowadzi do teamplayu, lecz wkurza mnie sila wybuchu tych ze rakiet (mavericków) z pierwszej części filmiku (rozwalić 4 T90 :o lekka przesada) no chyba ze to sa maveriki z wieksza glowica bojawa no ale rowniez AGM bojowych heli (tak samo rozwalaja kilka celow ...) ale co do samego systemu to jestem zachwycony zreszta w dodatku tego, że podobno wprost nie bedzie mozna wylatywac samolotem nad tereny gdzie są AA (realitymod.com: [Gameplay] AA and flares), a więc i tak i śmak samoloty będą musialy wykonywac zadania (powietrze-ziemia) szczerze powiedziawszy niezle to wymyślili :wink: (ale będzie HARDCOROWO :P ), a jeśli chodzi o dźwięk to tylko jedno słowo-BOSKI...

_________________
Obrazek
Obrazek
BF2142-OFF
PR-ON


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 12:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
filmik z dźwiękami jest fajny, ale film z WRESZCIE działającym naprowadzaniem laserowo rozwalił mnie totalnie! Ile było momentów w których bym tego użył. Jakiś glupi czołg blokujący całą armię przed zajęciem flagi. A piloci nie kwapią się by go znaleźć. Albo ukryty gdzieś bunkier.

Albo ile razy wam się zdarzało, że helikopter musiał WALCZYĆ w czołgiem? wychodził zza ukrycia walił rakietą, nie trafiał, czołg się odwracał i zacznał ostrzeliwać (o ile po prostu nie zestrzelił) helikopter. A teraz?! Jak w rzeczywistości, jak w filmach. Ktoś wskazuje cel, heikopter na sekundę wyskakuje zza zasłony*, "Hellfire away!", i jeb! to jest to!

*poprawiony został też model lotu helikopterów (samolotów też), i wreszcie normalnie mogę tracić wysokość. Koniec z normalnym wznoszeniem się, a potem opadaniem 20 metrów przez minutę.

W połączeniu z dobrymi spotterami, samoloty i helikoptery teraz mają niesamowitą, morderczą siłę. Ale jak dodamy to tego poprawione AA (brak sygnału namierzania, tylko sam dźwięk namierzenia + rzeczywiście trafiające i strącające samoloty rakiety) to mamy super-zbalansowane pole walki. Tak właśnie jak powinno być. Wszystko ma potężną siłę, ale na wszystko jest odpwoiednio silny środek. Nie tak jak w vBF2, gdzie wszystko było jednakowo słabe - ciekawy środek do balansu?!

to będzie release! Najlepszy chyba po 0.1 :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 14:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
świerza wiadomość z frontu:
W .7 będzie 30 sekundowe opóźnienie zaliczenia killa. Nie zrozumiałeś? "Pokazuję i objaśniam":

0.6:
Cel stoi za niskim murkiem. Strzelasz do niego i wydaje ci się, że trafiasz. I teraz powstaje pytanie: zabiłem go, czy gość tylko przykucnął za tym murkiem i zaraz się wychyli i mnie zabije? wciskasz TAB - masz o killa więcej niż miałeś przed chwilą => zabiłeś go, możesz iść.

0.7:
liczba killów w tabeli wyników uaktualnia się z 30 sekundowym opóźnieniem. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 15:06 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2007, 15:24
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
:lol: o rany będzie się działo, ale bardzo dobrze, że tak zrobili :)

_________________
Obrazek
Obrazek
BF2142-OFF
PR-ON


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2007, 15:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
Uncle Blues napisał(a):
0.7:
liczba killów w tabeli wyników uaktualnia się z 30 sekundowym opóźnieniem. :D


osobiscie nie wiem co mam o tym sadzic, to byla jedyna rzecz dzieki ktorej wiadomo bylo o co chodzi :?
mam nadzieje ze jeszcze nickow nie pozabierają od swoich ziomków bo bedzie znow chaos. smiglowiec bomba !!! kij z samolotami, zawsze smiglowce byly najlepsze a co powiedziec jak wyjdą nasze MI ?? :lol: szkoda ze sie nie wyrobimy do tej 0.7 :cry: :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2007, 02:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Kan3ra napisał(a):
:lol: o rany będzie się działo, ale bardzo dobrze, że tak zrobili :)


normalnie total hardcore :lol: Kurde jak ja nie mogę się tego doczekać 8)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2007, 14:11 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
pan_michal napisał(a):
mam nadzieje ze bedzie jakas mapka miejska wieksza niz streets bo to porazka :/ zaczynają mnie nudzic mapki w stylu pustynia + 5 domkow na srodku. chce wiezowce, bloki, centra handlowe, ciasne uliczki :D chce amerykanow w iraku, ich czolgi ! :D

tak gadam gadam,ale i tak czekam na tą wersje bo wystarczy dobry templay i jest GIT !!! 8)



Pan Michal ma zupelna racje:) takie mapki bylyby zarabiste. A ostatnio niezle sie gralo:):)

Ktos wczesniej pisal, ze malo gra Polakow. To nie prawda, duzio gra rodakow trzeba tylko poszukac po serwerkach:)

Pozdrawiam.

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2007, 15:42 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Po wprowadzeniu tego opóźnienia to dopiero sie gra będzie wolno toczyć, żadnych szarż tylko walka o każdy metr ziemii :P

Narazie denerwują mnie błędy z cieniami postaci i np widać że ktoś za murkiem leży.

edit:
Ktoś wie może w jakiej formie o.7 będzie wypuszczony? Jako całość czy będzie patch 0.61 -> 0.7 ?

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2007, 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
No i wystające nogi zza murka albo z budynku, niestety tego chyba nie da sie naprawić - taki silnik gry.

Dzisiaj fajnie gralo sie, z Wyspą stworzylismy polski squad i zaraz mieliśmy pełny polaków(na początku nie tylko polaków) jak wspomnial kol. Wyspa należy się wymienić nickami z Xfire bo inaczej odnalezienie polaków na serwie jest nieco trudne. Jest tu forum taki temat proponuje poczytac i dopisac sie do listy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2007, 22:37 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2007, 15:16
Posty: 35
Lokalizacja: Bydgoszcz
A ja myślę że wystarczyłoby żeby wszyscy mieli "polskie" nicki (jakieś polskie słowa: Marek, Piekniś, Rzepa itp.) albo gdzieś umieszczone krótkie "PL". Proste.

Z niecierpliwością czekam na .7, mam nadzieję że przed sylwestrem wyjdzie, będę miał zajęcie po północy:D

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2007, 22:55 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
nie dlugo w ogole zniknie .. TAB .. :?

doczekac sie nie moge 0.7 :P , dzieki tym wszystkim zmianom [glownie dla heli , pozdro Kan3ra ] , aj bedzie sie dzialo .

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
kliknij i zarejestruj się -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2007, 23:00 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2007, 15:24
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
Lodyga mam to samo co Ty, cholera żeby tylko wyszedł do sylwa, a raczej 8h przed nim (ale to max.), bo trzeba jeszcze ściągnąć :) , jak wyjdzie to całą noc będę pykał, zresztą dzisiaj czekam do 2:30...może wyjdzie... (THX Blizz. wracaj jak najszybciej :) )

_________________
Obrazek
Obrazek
BF2142-OFF
PR-ON


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2007, 13:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Musze powiedziec ze zal mi was xD Grac w sylwestra? xD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL