Teraz jest 25 lis 2024, 22:56

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 02:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
Apropos budowania, wlasnie sobie przypomnialem ze firebasów i bunkrów można budować po jednym na DWIE posiadane flagi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 02:58 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Taa, z tą ciężarówką nieźle daliśmy ciała - znudziło nam się czekanie aż bunkry staną się przejmowalne i wybraliśmy się na przejażdżkę po górach, a tu nagle, gdy my już gdzieś daleko, przy głównej MECów, bunkry stały się przejmowalne.

Pod koniec tej rundy były niezłe emocje - tzw. drenaż biletów :D dla hamerykanów, ale wygraliśmy 14:0.

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 12:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
Zar2Roc, my przegralismy 14 biletami..... :o


przepraszam,zeczywiscie wygralismy !! :D 8)

Gucio,lepiej od razu kup sobie 2gb ramu bo pr z 1 to moze byc mizerny. ja tez nie wiem jak mozna grac z czyms takim
osobiscie gram praktycznie na full detalach,a moj komp ma juz ok 2 lata.... :P

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 sty 2008, 14:36 przez pan_michal, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 12:18 
Offline

Dołączył(a): 7 sie 2007, 21:09
Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
ganz napisał(a):
Apropos budowania, wlasnie sobie przypomnialem ze firebasów i bunkrów można budować po jednym na DWIE posiadane flagi

Ja miałem tak, że zbudowałem firebase i po tym jak mi zniszczyli nie mogłem znów postawić, chociaż mieliśmy bodajże 3 flagi. Tak samo było z bunkrem. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 13:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2005, 15:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław / Szczecin
pan_michal napisał(a):
Zar2Roc, my przegralismy 14 biletami..... :o


Ej, my wygraliśmy... orientuj się :D
A to safari po po Kashanie było nawet interesujące ^^. Chowanie się przed drapieżcą (czołgiem), potem upolowanie kolejnego na moście, próba ustrzelenia przejeżdżających trucków (jeden się udało) i takie tam inne wycieczki krajoznawcze ^^

pan_michal napisał(a):

Gucio,lepiej od razu kup sobie 2gb ramu bo pr z 1 to moze byc mizerny. ja tez nie wiem jak mozna grac z czyms takim
osobiscie gram praktycznie na full detalach,a moj komp ma juz ok 2 lata.... :P


Nie jest tak źle... a te +256mb może się przyda i będę miał chociaż te 20fps, bo tyle wystarczy, bo przy ~10 BF zachowuje się strasznie, bo nie tylko wyświetlanie się tnie, ale też cała 'mechanika' gry i chodzić/strzelać/cokolwiek się nie da. A 2 giga do 5 letniego kompa mi się nie opłaca ^^ Jeżeli już to nowy, ale to za jakiś czas.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 13:47 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gdzieś na forum PR wyczytałem że w systemie budowania bunkrów jest bug... więc się tym nie przejmujcie ;) Trzeba poczekać na patcha :D

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Mnie wqrwia te 5 sekund które trwa otwarcie mapy. Może są jakieś lole, które mapę trzymają w plecaku i muszą go zdejmować, żeby sprawdzić. Ale ja mam mapy zawsze pod ręką, ukryte w specjalnie przygotowanej do tego kieszeni. Takie kieszenie widziałem w niemal każdej dostępnej na rynku cywilnym kamizelce szturmowej. Więc tłumaczenie tych 5 sekund wyjeciem mapy to zwykła bzdura.

Opatrunek. To kolejna najbardziej wqrwiająca rzecz. Strata kolejnych 5 sekund życia na rzucenie tej szmaty na ziemię. A nawet ja ją rzucę to ścierwo czasem gdzieś znika, zapada się pod ziemię a ja muszą zdechnąć, bo jakiś baran spieprzył coś w kodzie. I do tego opatrunek, który nie zatrzymuje krwawienia!!! Pewnie to ten sam łach pisał kod. Co, może to też ma poprawić real?? Że niby co?? Nogę mi urwało i jeden opatrunek nie pomoże?? Wystarczyłoby, żeby opatrunek podnosił życie do np. 55% i krwawienie zatrzymane, następna kulka spokojnie zabije i jest git. Wszyscy happy.A teraz co?? LSD się włączy, szmata ucieknie pod ziemię a ty szukaj kogoś kto się podzieli z tobą szmatą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 21:30 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2007, 15:16
Posty: 35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dziwny tok myślenia. Nie oglądałeś nigdy Szeregowca Ryana albo każdego innego wojennego filmu? Koleś ma postrzał, krwawi z bebzona, cały skład nad nim śleczy i wszyscy wyciągają swoje własne bandaże bo stare są całe we krwi i nie tamują.

I tak BTW, weź do ręki stoper i sprawdź ile się otwiera mapa. 1-2sec max. I nie sądzę żebyś w tak krótkim czasie wyjął złożoną mapę z kieszeni, nawet na piersi.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
ale wsiąkające w budynki bandaże trzymają się odkąd pamiętam, mogli by to wreszcie poprawić

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 22:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sie 2005, 09:15
Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
Grałem dzisiaj nocną mapkę po prostu super :D do tego m249 i nikt nie miał szans :twisted:

Co do minusów gry to najbardziej przeszkadza mi

- "wsiąkające" bandaże
- system celowania czasami denerwuje kiedy nie da się kogoś trafić z 20 metrów
-wolne wyciąganie mapy
-Map w których tylko moja drużyna coś robi a reszta biega jak banda debili po mapie ( mam nadzieje że w końcu ludzie zaczną grać normalnie )



Raz widziałem wybuch JDAMa nikogo nie zabił :D Bo wybuchł na szczycie budynku :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no dzisiaj np. grałem na serwie gdzie mieliśmy w teamie jakiegoś porąbanego debila za komendanta. Ciągle spamował komendami i nie robił nic pożytecznego. Tak więc przestrzegam przed niejakim "Idiot" (nick pasuje jak ulał)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 23:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Lodyga napisał(a):
Dziwny tok myślenia. Nie oglądałeś nigdy Szeregowca Ryana albo każdego innego wojennego filmu? Koleś ma postrzał, krwawi z bebzona, cały skład nad nim śleczy i wszyscy wyciągają swoje własne bandaże bo stare są całe we krwi i nie tamują.

I tak BTW, weź do ręki stoper i sprawdź ile się otwiera mapa. 1-2sec max. I nie sądzę żebyś w tak krótkim czasie wyjął złożoną mapę z kieszeni, nawet na piersi.


Kieszeń mam odpinaną na rzepę i uchylaną tak, że mogę przez siatkę ją zobaczyć. Tobie może to nie przeszkadza ale mi tak. Moze jesteś wolniejszy i tyle. Kiedy była minimapa, to z głównej się prawie nie korzystało, bo była barzdziej strategiczna niż taktyczna. Wtedy ten czas nie przeszkadzał, ale teraz jeśli masz co minutę zaglądać i sprawdzać pozycję twojego teamu to nerwicy jelit można dostać. Tym bardziej, że zasłania 3/4 monitora.

AQQ!! To nie film czy życie tylko gra! W realu byłby wesłany śmigłowiec do zabrania rannego, miejsce skąd padł strzał zrównane by było z ziemią i nikt by się nie przejmował zdychającymi tam cywilami.

Grałem w PR zanim wprowadzili te bandaże i wiem dokładnie poco je wprowadzili. Problem polega w tym, że od początku są spieprzone, bo zamiast podnosić do stałego poziomu tuz ponad początek krwawienia podnoszą o kilka procent.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 23:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
teoretycznie podnoszą o 25% (tak mi sie wydaje). system celowania jest zajefajny,nie narzekajcie. a bandaże zawsze wsiakaly....
mapa? mi sie otwiera 1s... szczerze mowiac to juz przywyklem i nie stanowi to dla mnie zadnego problemu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 00:20 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
W manualu jest że podnoszą o 20% - racja, powinny zatrzymywać, czyli >50%.

Są dwie mapy - jedna pod CapsLockiem - szybko się otwiera, ale nie można się poruszać, oraz ta pod M - otwiera się ze 3s, ale możesz się przemieszczać i rozglądać.

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2008, 14:02 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
mil3k swietnie krytykuje :D i zgodze sie z nim. bez sensu jest to ze 1\4 gry trzeba patrzec w mape. po kazdym rozkazie, po kazdym spocie i przed kazdym strzalem... strasznie to niewygodne! nie powinno tak byc. mapka moze i nie pasuje do hud'a ale to w koncu gra i to ze na polu walki czlowiek nie ma przyklejonej mapy do oka nie moze byc nasladowane w grze bo w realu jest wszystko wiadomo co i jak - bo to real :D

pomysl z opatrunkami ktore daja do 50+ jest swietny i nalezalo by go przedstawic producentom bo chyba na to nie wpadna skoro jeszcze nie wpadli. a odnosnie czekania na przygotowanie sie opatrunku do upadku na ziemie - absurd...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL