etanol napisał(a):
jesli uwazasz ze bf mial nie byc realistyczny to po co by sie trudzili i starali sie odwzorowac wiekszosc rarytasow armi USA czy tez Radzieckiej
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
wrzuconej do MEC
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.... chodzi mi o czolgi czy samoloty
Co mają "rarytasy" do realizmu? Widzę że jesteś jednym z tych którzy myślą że jak gra wygląda ładnie to jest realistyczna
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Przy odzwierciedlaniu realizmu liczy sie nie tylko wygląd ale jeszcze mechanika gry (która w przypadku BF2 jest arcadowa do bólu).
Poza tym wcale bym nie powiedział że się starali cokolwiek dobrze odwzorować bo część modeli jest zrobiona "na szybkiego", tekstury są niewyraźne, geometria pojazdów nie zawsze pokrywa się z tym co jest w rzeczywistości, nawet skala pojazdów nie jest prawidłowo odzwierciedlona (np. czołgi powinny być większe o ok 50%)... już nie wspomnę o pojazdach z boosterpacków bo to dopiero jest żenada (wystarczy porównać Leoparda lub Challengera z EUROFORCE do prawdziwych pojazdów... szczególnie Challenger wygląda komicznie).
etanol napisał(a):
a co do ostatniego zagadnienia
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
... jaki bylby problem dodac ruszajace sie "wskazniki" w kokpicie
Byłby problem (jeśli to jest możliwe)... kokpit to osobny, oteksturowany model 3d, trza by było zrobić nowy model z ruchomymi wskaźnikami i tak je zakodować aby odzwierciedlały ruch pojazdu, tylko ciekawe czy engine BF2 obsługuje ruchome elementy w kokpicie z widoku pierwszej osoby?.... ale to tylko moja nic nie warta teoria bo według twórców PR ruchome wskaźniki w kokpicie są niemożliwe do zrobienia. Ja na miejscu twórców PR nawet nie zajmowałbym się czymś takim jak ruchome wskaźniki w kokpicie bo to tylko zbędny bajer na którego i tak nikt nie będzie zwracał uwagi, wszystkie dane są na HUDzie więc po co jakieś wskaźniki? PR to nie symulator samolotów.
etanol napisał(a):
czy tez kolejny pojaz zaopatrujacy w paliwo :>
Większość współczesnych pojazdów wojskowych ma wystarczający zapas paliwa by działać przez więcej niż 3 godziny (max czas trwania rundy w PR) więc po co paliwo w PR? Nie zapominaj też że na serwerze jest tylko 32 graczy po każdej stronie, odciąganie kolejnych graczy do zaopatrywania w paliwo gdy nie ma komu grać piechotą i przejmować flag nie jest dobrym pomysłem. Już teraz są z tym problemy, jak myślisz dlaczego pojazd przeciwlotniczy jest nadal jednoosobowy a nie dwuosobowy jak APC lub czołg? Właśnie dlatego by nie odciągać kolejnych ludzi od przejmowania flag.