Teraz jest 22 lis 2024, 05:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lut 2008, 01:52 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2008, 20:29
Posty: 32
czy nie wydaje sie wam ze modki z pr ida w strone opflshpoint ? :> ... brakuje tu troche fuel , ammo , repair trakow :P ... i bym powiedzial ze to to samo :) (A10 nagle sie znalazlo),,, a co do BFa2 ... gra ktora byla hitem 2001 roku (OF) miala wiekszy realizm od bfa :p ... czolgiem jak sie jechalo po drzewach to drzewka sie lamaly :))) ... domki sie "krzywily" jak dostaly z sabota , dziury po pociskach Brudzily ziemie ... w abramsach byl 3 os sqad z LIderem na obserwatorium ... mozna bylo sobie wystawiac glowe z czolgu przez wlaz ... wskazniki w srodku auta czy tez heli czy czolgu ruszaly sie ... i widac bylo ze AUTKo przyspieszalo , BYLA tez najwazniejsza rzecz dla ARMI - i nie tylko (gospodarki) PALIWO :) ...



wie ktos moze w jakim kierunku zmierza PR ? :> bo tak wsumie przypomnial mi dobre czasy flashpointa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2008, 12:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
etanol napisał(a):
(A10 nagle sie znalazlo),,,


Bo to kultowy sprzęcior, bez niego ani rusz :D

etanol napisał(a):
gra ktora byla hitem 2001 roku (OF) miala wiekszy realizm od bfa :p


Kto cię tak okrutnie oszukał? BF2 nigdy nie miał być realistyczny... no chyba że przypomnimy sobie wersje beta która niestety nie została wydana :roll:

etanol napisał(a):
wie ktos moze w jakim kierunku zmierza PR ? :> bo tak wsumie przypomnial mi dobre czasy flashpointa :D


(Ciekawe ile razy jeszcze będę pisał na ten temat :?)

PR zmierza do odzwierciedlenia realizmu w ramach ograniczeń jakie narzuca engine BF2 oraz gameplay. Mod ten ma promować współpracę pomiędzy graczami oraz współpracę pomiędzy różnymi rodzajami wojsk.

(w skrócie to by było tyle)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2008, 14:40 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2008, 20:29
Posty: 32
jesli uwazasz ze bf mial nie byc realistyczny to po co by sie trudzili i starali sie odwzorowac wiekszosc rarytasow armi USA czy tez Radzieckiej :P wrzuconej do MEC :D .... chodzi mi o czolgi czy samoloty


a co do ostatniego zagadnienia :) ... jaki bylby problem dodac ruszajace sie "wskazniki" w kokpicie - czy tez kolejny pojaz zaopatrujacy w paliwo :> ... jakos silnik bf2 w pr pozwolil na wprowadzenie "zooma" czy tez "sabot heat" w czolgach :) ... nie chodzi mi o ogolne stwierdzenie ze "dazy do realizmu .. na maxa wykorzystujac silnik bf2" chodzi mi o konkrety :P czy juz cos wiecie co maja wprowadzic :)) ... ?? :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2008, 16:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
etanol napisał(a):
jesli uwazasz ze bf mial nie byc realistyczny to po co by sie trudzili i starali sie odwzorowac wiekszosc rarytasow armi USA czy tez Radzieckiej :P wrzuconej do MEC :D .... chodzi mi o czolgi czy samoloty


Co mają "rarytasy" do realizmu? Widzę że jesteś jednym z tych którzy myślą że jak gra wygląda ładnie to jest realistyczna :D Przy odzwierciedlaniu realizmu liczy sie nie tylko wygląd ale jeszcze mechanika gry (która w przypadku BF2 jest arcadowa do bólu).
Poza tym wcale bym nie powiedział że się starali cokolwiek dobrze odwzorować bo część modeli jest zrobiona "na szybkiego", tekstury są niewyraźne, geometria pojazdów nie zawsze pokrywa się z tym co jest w rzeczywistości, nawet skala pojazdów nie jest prawidłowo odzwierciedlona (np. czołgi powinny być większe o ok 50%)... już nie wspomnę o pojazdach z boosterpacków bo to dopiero jest żenada (wystarczy porównać Leoparda lub Challengera z EUROFORCE do prawdziwych pojazdów... szczególnie Challenger wygląda komicznie).

etanol napisał(a):
a co do ostatniego zagadnienia :) ... jaki bylby problem dodac ruszajace sie "wskazniki" w kokpicie


Byłby problem (jeśli to jest możliwe)... kokpit to osobny, oteksturowany model 3d, trza by było zrobić nowy model z ruchomymi wskaźnikami i tak je zakodować aby odzwierciedlały ruch pojazdu, tylko ciekawe czy engine BF2 obsługuje ruchome elementy w kokpicie z widoku pierwszej osoby?.... ale to tylko moja nic nie warta teoria bo według twórców PR ruchome wskaźniki w kokpicie są niemożliwe do zrobienia. Ja na miejscu twórców PR nawet nie zajmowałbym się czymś takim jak ruchome wskaźniki w kokpicie bo to tylko zbędny bajer na którego i tak nikt nie będzie zwracał uwagi, wszystkie dane są na HUDzie więc po co jakieś wskaźniki? PR to nie symulator samolotów.

etanol napisał(a):
czy tez kolejny pojaz zaopatrujacy w paliwo :>


Większość współczesnych pojazdów wojskowych ma wystarczający zapas paliwa by działać przez więcej niż 3 godziny (max czas trwania rundy w PR) więc po co paliwo w PR? Nie zapominaj też że na serwerze jest tylko 32 graczy po każdej stronie, odciąganie kolejnych graczy do zaopatrywania w paliwo gdy nie ma komu grać piechotą i przejmować flag nie jest dobrym pomysłem. Już teraz są z tym problemy, jak myślisz dlaczego pojazd przeciwlotniczy jest nadal jednoosobowy a nie dwuosobowy jak APC lub czołg? Właśnie dlatego by nie odciągać kolejnych ludzi od przejmowania flag.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2008, 00:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, 04:52
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Powiem Wam tylko tyle: Realizm w grze zależy od graczy.
Bo czy squad wykorzystujący ukształtowanie terenu, czołgający się mozolnie do celu nie jest bardziej realistyczny od tego który do flagi pędzi w podskokach(bunnyhop)
Przemyślcie to sobie sami.

_________________
Obrazek
Ground forces core


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2008, 04:03 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2008, 20:29
Posty: 32
czy patrze na realizm tylko pod wzgledem wygladu ? ... nie :) ale wiem ze to jest jeden z wazniejszych elementow ... przyklad ? ... CSS - komiczne chodzenie odstrasza mnie od tej gry :/ ... czujesz sie jakbys gral plastikowymi ludzikami co podskakuja chodzac -shit- ....


"tylko ciekawe czy engine BF2 obsługuje ruchome elementy w kokpicie z widoku pierwszej osoby?"
-odpowiedz jest banalna ... RUCH KIEROWNICY w lewo czy w prawo -rusza sie ? :) ano rusza...


czy to bajer widziec ze sie leci helikopterem ?
-NIE- to po co dawali widok z kokpitu w takim razie jak wszystko jest na HUDzie ? :> :)) ,tak zaslonili caly ekran a nie mogli nawet ozywic tego wnetrza :/ w op jakos dalo sie wskazniki ozywic...


co do paliwa wsumie masz racje -malo graczy to i fuel odpada - a co do paliwka :) to z tym nie jest tak do konca - abramsy to straszne smoki sa.... zaopatrzenie jest jedna z wazniejszych rzeczy na frontach....... ale zgoda malo ludzi to i fuela brak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2008, 11:36 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
Ragni: Większość współczesnych pojazdów wojskowych ma wystarczający zapas paliwa by działać przez więcej niż 3 godziny (max czas trwania rundy w PR)

pewnie tylko ze srednio jezdzi 5 minut po mapie z czego 4 minuty to dojazd na pole bitwy z bazy :D

co do ruchomych wskaznikow to imo glupota... jak by nie bylo nic innego do roboty. jak zrobia wszystko to moga dodac je do wersji 1.0 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2008, 12:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
etanol napisał(a):
"tylko ciekawe czy engine BF2 obsługuje ruchome elementy w kokpicie z widoku pierwszej osoby?"
-odpowiedz jest banalna ... RUCH KIEROWNICY w lewo czy w prawo -rusza sie ? :) ano rusza...


No tak... zapomniałem... :roll: Punkt dla ciebie.

etanol napisał(a):
to po co dawali widok z kokpitu w takim razie jak wszystko jest na HUDzie ?


Bo nie siedzisz z twarzą przyłożoną do HUDa tylko w pewnej odległości od niego i część kokpitu jest w twoim polu widzenia. 8)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2008, 13:22 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2008, 20:29
Posty: 32
ale jak mowisz ze "nie siedzisz z twarza przylozona do niego :D ... to ja ci powiem ... nie siedzisz w puszce ktora nie ma zadnych wskaznikow przelacznikow swiatelek etc :) ... jak full to full :) moglaby sie chociaz jakas lapmka swicic na czerwono jesliby cie namierzali :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2008, 14:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
etanol napisał(a):
nie siedzisz w puszce ktora nie ma zadnych wskaznikow przelacznikow swiatelek etc :) ... jak full to full :) moglaby sie chociaz jakas lapmka swicic na czerwono jesliby cie namierzali :>


Ponieważ chyba nie masz pojęcia ile pracy, czasu i kombinowania kosztuje zrobienie kokpitu z migającym światełkami i wskaźnikami to proponuję ci żebyś wziął się do roboty i zrobił taki kokpit.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2008, 20:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no jak ci tak bardzo limitu paliwa brak to czekaj sobie na OFP2, a w międzyczasie graj w ArmA :roll:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lut 2008, 09:15 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2008, 20:29
Posty: 32
Ragni napisał(a):
etanol napisał(a):
nie siedzisz w puszce ktora nie ma zadnych wskaznikow przelacznikow swiatelek etc :) ... jak full to full :) moglaby sie chociaz jakas lapmka swicic na czerwono jesliby cie namierzali :>


Ponieważ chyba nie masz pojęcia ile pracy, czasu i kombinowania kosztuje zrobienie kokpitu z migającym światełkami i wskaźnikami to proponuję ci żebyś wziął się do roboty i zrobił taki kokpit.


"ogranicza nas tylko nasza własna wyobraznia" ... ile pracy ile czasu ? ... to lepiej zrobic SYF i niech ludzie CHłoną syf ? ... to polskie tlumaczenie ... i pojscie po latwiznie ... przyklady mozna mnozyc - najlepszym jest ameryk. microsoft z NAJNOWSZA "najlepsza" vista <lol>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lut 2008, 13:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
etanol napisał(a):
"ogranicza nas tylko nasza własna wyobraznia" ... ile pracy ile czasu ? ... to lepiej zrobic SYF i niech ludzie CHłoną syf ?


Człowieku weź ochłoń! Na forum PR za takie gadki dostałbyś bana. W PR jest jeszcze wiele ważniejszych rzeczy do zrobienia niż zaspokajanie wybujałych zmysłów estetycznych garstki dewiantów i tworzenia kokpitów na które nikt nie będzie zwracał uwagi w czasie walki.

etanol napisał(a):
"ogranicza nas tylko nasza własna wyobraznia"


Ogranicza cię engine BF2 i nic na to nie poradzisz choćbyś stanął na głowie i tupał nogami.

Jak już napisałem wcześniej, spróbuj zrobić samemu taki kokpit jeśli sądzisz że to żaden problem. Zamiast iść na łatwiznę i czekać aż ktoś to zrobi, ty zrób to sam.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2008, 02:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
etanol, ty chyba masz pojęcie o PR jak Kaczory o rządzeniu. Kiedy jedziesz to masz się patrzyc na drogę i unikać min, a nie gapić sie na wkazóweczki, pokazujące temperaturę oleju i ilość paliwa.

Masz u mnie kosę w plecy, jak tylko spotkam cię na serwerze !!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2008, 12:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
etanol napisał(a):
ale jak mowisz ze "nie siedzisz z twarza przylozona do niego :D ... to ja ci powiem ... nie siedzisz w puszce ktora nie ma zadnych wskaznikow przelacznikow swiatelek etc :) ... jak full to full :) moglaby sie chociaz jakas lapmka swicic na czerwono jesliby cie namierzali :>


heheh, a to dobre :lol: ciekwe jakby to brzmialo:
- towarzysz: panie michale, zabralbys nas z lotniska bo nie ma u zadnego transportu
- pan_michal: nie ma sprawy, ale poczekajcie 15min tylko bo wlasnie biegne z kanistrami do najblizszej stacji bo mi hummer zgasł na srodku drogi :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL