256, 512 i 1024 to rozmiary mapy. Tak jest napisane w każdym tutorialu ale nigdzie nie jest napisane w jakich to jednostkach.... poza tym pod spodem masz skalę do ustawienia, z tego co wiem to powinna zawsze być ustawiona na 2, nie wiem czy ta skala działa jak mnożnik dla rozmiaru terenu. Najlepiej ustaw najmniejszy rozmiar mapy, postaw na niej jakiś obiekt i porównaj rozmiary obiektu z rozmiarami mapy "na oko", dzięki temu będziesz świadomy jak wielki teren masz do dyspozycji
Poza tym możesz robić o wiele większe tereny niż w bf2editor (chyba
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
) dzięki różnym zewnętrznym programom do generowania terenu np. Terragen lub L3DT.
Jesli chodzi o modyfikowanie mapy z podstawki to ten temat ci pomoże
http://www.realitymod.com/forum/f189-modding-tutorials/24725-tutorial-map-audit.html
Przede wszystkim musisz rozpakować oba archiwa client i server do katalogu z mapą bo edytor nie czyta spakowanych rzeczy. Potem musisz stworzyć katalog o nazwie Editor dla edytora w którym stworzysz plik GamePlayObjects.con oraz Layer.con (jak je zrobić masz podane w powyższym tutorialu). W tutorialu masz podane jak stworzyć plik GamePlayObjects.con dla eytora (w skrócie GPO.con) z kilku innych plików GPO.con które znajdziesz w katalogu Gamemodes. Jednak jeśli chcesz pobawić się jedynie z wersją mapy tylko dla np. 64 graczy to użyj tylko pliku GPO.con z katalogu GameModes\gpm_cq\64 i umieść go w katalogu Editor bez zabawy w tworzenie pliku dla bf2editora dla wszystkich warstw (tzw. Layers). Być może to co napisałem wydaje się zagmatwane ale jak przebijesz się przez tutorial który podałem to wszystko będzie jasne
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)