MK napisał(a):
parametry czołgów powinny być jak najbardziej zbliżone do swoich historycznych odpowiedników czy komuś się to podoba czy nie,szkoda że twórcy FH2 idę coraz dalej na łatwiznę,może myślą ze przez to więcej ludzi przyciągnie mod
Czyli teraz jest prawidłowo - zgodnie z modelem pojazdu z moda Grant ma krótka 75-ke, czyli działo w wersji M2, czyli de facto starą francuską haubice polową. Granty z działem M3 (jak w Shermanach) pojawiły się pod koniec działań w Afryce w ograniczonej liczbie.
DARK KNIGHT napisał(a):
Musjer napisał(a):
Zza horyzontu wylania sie w warkocie i dudnieniu ziemi Panzer V, a Brytol mowi: Nie boj zaby, sciagne go Shermanem zza krzaka.
Jak by sie chował za tym krzaczkiem i by poczekał aż tiger podjedzie na mnie niż 500 m to by nie miał się czego obawiać, ale wiem o co Ci chodziło i zgadzam się z takim balansowaniem jakie Ty przedstawiłeś, bo to jest chyba najlepszy sposób...
Odnoszę wrażenie że w tą grę nie graliście. A jak graliście to nie zrozumieliście.
spitfire05 napisał(a):
Nie wiem czy pamietacie, ale Fh nie jest modem nastawionym na realizm.
Dokładnie. Mam też nadzieje że tak pozostanie, do póki jest tworzony na podstawie engine gry jak najbardziej zręcznościowej.
Jacaaa napisał(a):
Ale to nie jest Project Reality
Dla odrobiny szacunku dla tych którzy pamiętają jak im dali potrzymać kałacha w wojsku, oraz tych którzy interesują się sportem strzeleckim, "symulatory" ASG proponuje przemilczeć.