Teraz jest 2 gru 2024, 22:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 cze 2008, 06:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
idac w tym kierunku mozna by dac kazdemu tylko jedno zycie i runda wygladala by jak w csie

Raczej jak w starym, dobrym Flashpoincie. :!: :D

BTW
Pamiętam jak kiedyś z ETCSem, jak jeszcze nie było Project Reality, na naszych legendarnych środowych treningach na vBF2 staralismy się urozmaicić rozgrywkę. Zwiększenie czasu spawnu do 60 sekund, a man-down'u do 45, poza treningami typu scenariusz, było jednym z pierwszych i ważniejszych kroków w kierunku urealnienia i urzeczywistnienia rozgrywki.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 10:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
60s to za dużo wydłużyło by grę o kilka godzin z już i tak długich rund.... 8)
a mapy są za duże na 1 życie...

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
wg mnie wszystko co jest teraz jest wysmienite :)
a co by sie przudalo wg mnie bardziej????? to proste: mapki miejskie, nocne z pojzdami i smiglowcami (oczywiscie wszystko w nocy). kazdy gracz mialby oczywiscie noktowizor ... i najwazniejsza rzecz to zmiana broni!!!! precyzując wprowadzić cos takiego jak np SCALAR czy cos podobnego. inne bronie bez lunet, ogolnie cos takiego na krotkie dystanse (no bo noc by byla). pojazdy jak najbardziej w stylu APC czy smiglowców bojowych i "małych ptaszków".
nie twierdze ze taka rozgrywka powinna zdominowac PR 0.8, ale powinno wg mnie byc kilka takich mapek, na ktorych rozgrywka odbiegalaby od tej standardowej czyli ze wiekszosc bierze karabiny z lunetami i strzela na drugą strone mapy prawie :/ chcialbym zobaczyc np mutrah nocą albo gulf of oman nocą gdzie rozgrywka wyglądalaby tak, ze jest nocny nalot np malymi ptaszkami na port, a reszta nie strzela do nich z 6, 7 budynkow dalej tylko znaczenie mialaby szybkosc ataku i szybkosc reagowania (wiem wiem ze tak jest teraz,a nie sadzicie, ze to dodaloby smaczku?).
osobiscie poprostu bardzo lubie np na ghost train czolgac sie w trawie i atakowac gosci z bliska (jednak samej mapy tak za mocno nie lubie). dodawanie nocnych mapek po pierwsze czyniloby kazdy krok bardziej przemyslanym, a nawet.... grafika by jeszcze lepiej wygladała :)
no tak, ale to tylko moje sugestie :) moze kiedys sie je wykorzysta

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 14:10 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
ja nie jestem fanem nocnych mapek szczegolnie po bi ming gdze zawsze spotykalem sie z ostra zeznia, teamkillami, kamperstwem i mijaniem sie z przeciwnikiem o 3 metry. ale miasto to co innego. nie wiem czy grales w kaszanke w wersji nocnej ale jazda czolgiem a tym bardziej latanie smiglem nie jest jakos przyjemna po ciemku.

co do tej walki na ogromne odleglosci gdy kazdy bierze gnata z luneta to powinno byc jak w zlotym 0.5 ze lunety maja tylko snajperzy i marksmani

idac dalej co bym wolal zamiast nocnej mapki to basrah z trybem rozgrywki aas. insurgency zmarnowalo najlepsza mape w pr. 0.5 ehhh :|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 15:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
Bad1n, jak gosc przechodzi koło Ciebie an 3m to jest wlasnie fajna zabawa, szczegolnie jak leżysz :Dwtedy ciach nozem w plecy i znow na glebe a u reszty panika :) to mi sie najbardziej podoba wlasnie na mapach gdzie mozna to robic, a noc bylaby tez pod tym wzgledem swietna wg mnie :) szkoda ze nie da sie popracowac nad nozem i jest tak beznadziejnie rozwiązana z tym sprawa. jakby bylo tak jak w CoD4 bylbym uradowany :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
W 0.4 albo 0.5 dokładnie nie pamiętam była fajna mapka z trawą do pasa, tam to dopiero było skradanie. Jak poruszałeś się na kolanach to mogłeś minąć przeciwnika nawet i o 0.5m. Mapka była USvChrl fajnie się na niej grało.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
Dluzszy spawn oznaczalby srednio mniej walczacych zolnierzy a przeciez to wlasnie jest idea BF'a zeby odwzorowac bitwe na wieksza skale majac do dyspozycji tylko 64 graczy. Zmiany w tym kierunku to raczej nie to co poprawiloby PR na lepsze.

Co do map nocnych to BiMing to byla tragedia i slusznie sie z niej wycofano. Za to testy Kashan Desert noca wypadly calkiem niezle. Ale nocna bitwa musialaby sie ograniczac do piechoty i ewentualnie smiglowcow transportowych czyli kashan 16.
Apropo jesli bylaby mozliwosc przeprowadzenia ponownych testow tej mapy w wiecej osob na polskim serwerze byloby swietnie!

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 16:19 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
mijanie i zabijanie sie nozami moze i jest fajne ale pasuje raczej do sredniowiecza a nie modern combatu :D

to chyba byla Mao Valley. fajna. u mnie tez jest taka trawa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 17:08 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
fajnie gdyby był trochę większy asortyment broni do wyboru, np jeden kit miałby 2 albo 3 kombinacje broni, przykład- Wprowadzone w 0.8 M4 które zastąpią M16, a można by przecież mieć wybór między m4 a m16, m4 byłby na walki w mieście a M16 na walki "w polu" tak samo Mec- G3 dalekie AK74 - krótkie
i tak może mieć każda frakcja, byłoby to duże urozmaicenie moim zdaniem :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 02:17
Posty: 248
Lokalizacja: Wałbrzych
M4 nie zastępuje M16. M4 będzie na wyposażeniu US Army, M16 zostaje przy USMC

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008, 17:26 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
No i pomijając fakt, że było by to nie realistyczne (i strasznie mało logiczne)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2008, 16:51 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
No i kolejne zamiany w .8:

1) Znikną Command Posty. Zamiast tego w main base będzie miejsce w których pojazdy będą mogły się naprawiać i pobierać amunicję.
2) Bunkry i Firebasy = Forward Outpost (wysunięty posterunek) - Nie będzie podziału na bunkry i firebasy. Zamiast tego będzie można zbudować 4 forward outpost'y, które jednak nie mogą być w odległości mniejszej niż 200 m. od siebie. (modele będą takie same jak bunkra i fb)
3) Nie wymagana jest zgoda CO na budowę forward outpostu jeśli nie ma commandera. Jeśli CO jest wtedy zgoda jest wymagana jak zwykle
4) Druty i worki z piaskiem - Można w sumie postawić ich 10 (nie zależnie od kombinacji) w odległości do 200 m. do forward outpostu (teraz jest 100m.)
5) AA i .50 - można w sumie rozstawić ich 2.

Więcej tutaj: http://www.realitymod.com/forum/f196-pr ... ssets.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2008, 18:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
mało będzie tych .50 nadal będzie trzeba używać jeppków do obrony FO(Fb) 8)
ale tam chyba pisze że ma być 2 na Fo w dowolnej kombinacji z tego co pisze jozi to 2 na mape?? :?:

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2008, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
Zmiany chyba fajne choc nigdy nie ma pewnosci dopoki sie nie pogra. Napewno .50 to bedzie to na co wszyscy czekali byle sie nie skonczylo spamem jaki byl z anti-air gun.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2008, 19:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Z tego co jest napisane to wynika że 2 Anti-Air/HMG na każdy Forward Outpost (Bunker/Firebase).

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL