Teraz jest 22 lis 2024, 00:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 cze 2008, 08:58 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Obrazek

FHSW jest bardzo rozbudowaną kontynuacją świetnego i popularnego swego czasu moda Forgotten Hope, a zarazem JEDYNYM wciąż rozwijanym modem do Battlefielda 1942, który posiada dość liczną, aktywną społeczność.

Prócz ogólnych udoskonaleń, twórcy moda poszli o krok dalej w celu zaspokojenia wymagań również tych graczy, którym nie przeszkadza obecność maszyn prototypowych, bądź takich które weszły do służby dopiero po oficjalnym zakończeniu działań wojennych. Trzeba jednak zaznaczyć, że broń ta raczej nie występuje na mapach przedstawiających realne konflikty Drugiej Wojny Światowej, tak że poprawność historyczna nie jest pogwałcona.

To co czyni z FHSW tak świetny mod nie zawsze może być widoczne gołym okiem. Chodzi tu o techniczne rozwiązania takie jak np, przebudowany system penetracji pancerza, urealnioną fizykę pojazdów, system ognia osłonowego itp. Więcej można znaleźć w poniższym changelogu:


Obrazek Obrazek

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I. Instrukcja dla posiadaczy tradycyjnej wersji Battlefield 1942, wydanej na CD. Użytkownicy wersji EA Origin proszę patrzeć nizej!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) Zainstaluj Battlefield 1942 z ostatnim patchem 1.61.b
MIRROR #1: BF42 Patch 1.6 (268 MB) | BF42 Patch 1.6 do 1.61b (6 MB)
MIRROR #2: BF42 Patch 1.6 (268 MB) | BF42 Patch 1.6 do 1.61b (6 MB)

2) Zainstaluj mod Forgotten Hope 0.7
MIRROR #1: FH0.7 1/3 | FH0.7 2/3 | FH0.7 3/3
MIRROR #2: FH0.7 1/3 | FH0.7 2/3 | FH0.7 3/3
MIRROR #3: FH0.7 1/3 | FH0.7 2/3 | FH0.7 3/3
MIRROR #4: FH0.7 1/3 | FH0.7 2/3 | FH0.7 3/3


3) Zainstaluj FanMappack 6 dla FH0.7 (482 MB)
MIRROR #1: FanMappack6
MIRROR #2: FanMappack6
MIRROR #3: FanMappack6

4) Pobierz Forgotten Hope Secret Weapons 0.61
MIRROR #1: FHSW 0.6 Part 1 > FHSW 0.6 Part 2 > FHSW v0.61 Patch

4.1) Znajdź na swoim komputerze i przejdź pod ścieżkę "...\Battlefield 1942\Mods" i usuń (lub przenieś w inne miejsce) folder "FHSW" jeśli jest obecny.

5) Opcjonalnie: FHSW Mappack 1

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
II. Instrukcja dla posiadaczy elektronicznej wersji Battlefield 1942, dostępnej przez platformę EA Origin
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) Pomijamy ten punkt, ponieważ Battlefield 1942 ściągnięty poprzez EA Origin posiada już wszystkie niezbędne uaktualnienia

2) Zainstaluj mod Forgotten Hope 0.7
MIRROR #1: Forgotten Hope 0.7 Origin Installer
MIRROR #2: Forgotten Hope 0.7 Origin Installer

3) Zainstaluj FanMappack 6 dla FH0.7 (482 MB)
MIRROR #1: FanMappack6
MIRROR #2: FanMappack6
MIRROR #3: FanMappack6

4) Pobierz Forgotten Hope Secret Weapons 0.61
MIRROR #1: FHSW 0.6 Part 1 > FHSW 0.6 Part 2 > FHSW v0.61 Patch

4.1) Znajdź na swoim komputerze i przejdź pod ścieżkę "...\Battlefield 1942\Mods" i usuń (lub przenieś w inne miejsce) folder "FHSW" jeśli jest obecny.

4.2) Otwórz lub wypakuj paczkę RAR, ktorą ściągnąłeś w pkt. 4, następnie otwórz folder "FHSW06Client" i przenieś folder "FHSW" który tam jest do "...\Battlefield 1942\Mods" na twoim komputerze.

4.3) Pobierz łatkę aktualizującą FHSW do wersji 0.61, klikając tutaj. Następnie otwórz pobrane archiwum i przenieś folder "FHSW" który tam jest do "...\Battlefield 1942\Mods" na twoim komputerze, zgadzając się na zamianę plików.

5) Opcjonalnie: FHSW Mappack 1

-----------------------------

Dołączam również instrukcję odnośnie tworzenia bezpośrednich skrótów do serwera. Tym sposobem, po kliknięciu na taki skrót, gra od razu będzie się łączyć z serwerem FHSW, zdefiniowanym w tymże skrócie.

1. Stwórz lub skopiuj sobie skrót do Battlefielda 1942, np na pulpicie i nazwij go "FHSW"
2. Kliknij na niego prawym przyciskiem myszy i wybierz Właściwości.
3. W polu "Element docelowy", na samym końcu, po BF1942.exe, dopisz poniższe komendy
Kod:
+restart 1 +game fhsw +joinServer 5.9.54.21:14567

Przykładowa ścieżka powinna wyglądać tak:
Kod:
"F:\EA GAMES\Battlefield 1942\BF1942.exe" +restart 1 +game fhsw +joinServer 5.9.54.21:14567


_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Ostatnio edytowano 7 lut 2011, 17:43 przez Mr. J, łącznie edytowano 32 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2008, 12:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
słyszałem coś że poprawili dźwięki z odległości...?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2008, 16:25 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Nie wiem, być może, lista rzeczy które naprawili jest naprawde długa ;p Zresztą ja odrazu zainstalowałem Sound Packa, ale w samym SPacku wyraźnie słychac kiedy ktoś strzela z bliska a kiedy z daleka. A osobiście to mi się najbardziej podoba dźwięk zbliżającego się do ziemi pocisku moździerzowego :D aż strach się bać. Świst przelatujących obok ciebie pocisków artylerii okrętowej też jest genialny.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2008, 09:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Mam pytanie: te dzwięki i tekstury są wyłącznie dla FHSW czy też dla zwykłego FH ?

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2008, 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Czemu ja ma tą zasraną Viste *rzuca pudełkiem od windowsa we wściekłośći*

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2008, 11:37 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Wojo44 napisał(a):
Mam pytanie: te dzwięki i tekstury są wyłącznie dla FHSW czy też dla zwykłego FH ?


Paczka jest raczej przystosowana do FHSW, ale myśle że gdyby poświęcić trochę czasu to można by ją przerobić tak, aby poprawnie działała z FH.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2008, 08:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2004, 17:55
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Zainstalowałem, odpaliłem. 4-5 serwerów, na których nikogo nie ma (1 lipca godzina 22). Poza tym mod wiesza sie niemiłosiernie często (FH w ogóle się mi nie zawiesił do tej pory) - pewnie to wina, że mam zainstalowany Sound&Texture pack do oryginalnego FH. Moim zdaniem nie warto zawracać sobie głowy tym modem (FHSW)... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2008, 10:16 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Warto, warto, poczekaj trochę. Narazie mało ludzi wie o modzie i go ma ( co się jednak zmienia), więc najlepiej umawiać się na wspólne granie. Poczekaj do końca tygodnia, wtedy napewno jest z kim pograć. Albo na porę, gdy w Japoni jest wieczór, wtedy cały serwer jest zapełniony.
Spójrz np na Japończyków. Nie mają już serwera do FH bo zastąpili go wersją dla FHSW.

Jak to ci się wiesza? Klatkuje? Ja mam FH1 + ST pack i FHSW + ST Pack i wszystko działa ładnie. Może wina sprzętu, błędnej instalacji lub tak jak mówisz.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2008, 10:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2007, 17:11
Posty: 98
Lokalizacja: Oświęcim
Potwierdzam Mod jest świetny! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2008, 13:45 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2007, 21:55
Posty: 305
Jak dla mnie chyba inteligencja botów została poprawiona ,a może to tylko przez to ze długo w Bf-a 42 nie grałem :P
Mod jest naprawdę warty polecenia :D

A teraz jedno małe pytanko.
Gdzie tego muisc pakca <czy jak mu tam> wrzucić bo jakoś mi nie chodzi ?? i niektóre mapy się zawieszają <np Tank Testy oba>

acha byłbym zapomniał
Po zniszczeniu Ratte powstaje grzybek ale mapa zaraz się wyłącza i niemożna podziwiać go w całej okazałości i teraz pytanko jak to zrobić?

EdiT:
To może by umówić się kiedyś na wspólne granie na jakimś przystępnym serwerze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2008, 14:33 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Cytuj:
Jak dla mnie chyba inteligencja botów została poprawiona ,a może to tylko przez to ze długo w Bf-a 42 nie grałem :P
Mod jest naprawdę warty polecenia :D


Jedyne co mogli zmienić w kwestii botów, to poprawić ścieżki dla nich. To co zmienili, konkretnie zawarte jest w change logu, który staram się przetłumaczyć z japońskiego (maszynowo oczywiście), jednak mam małe problemy :P

Cytuj:
A teraz jedno małe pytanko.
Gdzie tego muisc pakca <czy jak mu tam> wrzucić bo jakoś mi nie chodzi ?? i niektóre mapy się zawieszają <np Tank Testy oba>


To chyba będzie pierwsze pytanie do FAQ bo jesteś kolejną osobą która o to pyta :) Oba foldery sound packa które są w rarze (FHSW i STFHSW) wrzucasz do folderu mods i zgadzasz się na podmianę plików jeśli Windows tego zechce. Tyle.
Co do wieszania map to jak to konkretnie wygląda? Akurat mapki testowe nie sa przeznaczone do grania, jest tam nawalone tyle sprzętu, że nowe komputery ledwo te mapki łykają. Miej to na uwadze, być może twój PC nie daje rady z tym. Jaki masz sprzęt? Jeśli problem wystepuje z normalnymi mapami też, radzę ponownie zainstalowac wszystko, począwszy od BF1942, ale nalezy to robic ostroznie, aby po drodze nie popelnic bledu.

Kolejnosc:
BF1942, FH1, FH1 FanMappack 6, FHSW, FHSW soundpack

Cytuj:
acha byłbym zapomniał
Po zniszczeniu Ratte powstaje grzybek ale mapa zaraz się wyłącza i niemożna podziwiać go w całej okazałości i teraz pytanko jak to zrobić?


Chodzi Ci o to, że po zniszczeniu Ratte, ładuje się następna mapa, ewentualnie się restartuje? Hmm no nie wiem, chyba nie da się przedłużyć tego czasu, jedynie możesz sobie dawać pauze co jakiś czas i podziwiać :)

Cytuj:
EdiT:
To może by umówić się kiedyś na wspólne granie na jakimś przystępnym serwerze :D


Umawiać się specjalnie nie trzeba, bo teraz prawie codziennie jest lud na serwerach. Wczoraj na przykład na serwerze Pelikaista zgromadziło się 15 ludzi, a to już jest konkretna liczba

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2008, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2007, 21:55
Posty: 305
Nie jest t wina mojego PC bo jest dosyć nowy <w kwietniu kupiony> i spokojnie mi Call4 i Crisis działa. 8) Dodam ze bez zainstalowanego packa wszystkie mapy działają poprawnie z maksymalną liczbą botów [na starym kompie nie do pomyślenia :lol: ]
Chodzi mi o nowe mapy tzn wszystkie te co dodaje lub zmienia [albo coś z nimi robi] Sound Pack ale jeszcze raz spróbuje reinstalować Bf-a i może będzie działać. :D

Kiedyś miałem taki problem z FH1 na starym kompie bo mapa wyłącza się po chwili nie jak tylko kliknę na uruchomienie ale np. jak już mam wybrać klase i zamiast broni są tam puste białe kwadraty. Po zrobieniu reinstala wszystko działało poprawnie więc może i teraz będzie
P.S.
Dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedz. :wink:

P.S.
Mr. J napisał(a):
Cytuj:
Jedyne co mogli zmienić w kwestii botów, to poprawić ścieżki dla nich. To co zmienili, konkretnie zawarte jest w change logu, który staram się przetłumaczyć z japońskiego (maszynowo oczywiście), jednak mam małe problemy :P

Skontaktuj się z polskimi tłumaczami Mangi :P
a tak serio to Podjąłeś się bardzo trudnego zadania ponieważ język Japoński jest dosyć trudny ,
Powodzenia.


EDIT:
Mod działa ale tylko bez botów jeżeli chce zagrać z botami to mnie wywala z gry .. no ale trudno..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 00:02 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
no bez przesady, dziękuję firmie Google ze stworzyła takie coś http://translate.google.com/translate_t
po takim automatycznym tłumaczeniu czasem cięzko niektóre zwroty zrozumieć, ale i tak jest to 1000 razy lepsze niż te japońskie krzaczki z których nic a nic nie rozumiem :P

EDIT: W pierwszym poscie umiescilem pierwsza wersa listy ze zmianami w porownaniu do oryginalnego FH1. Narazie głównie pojazdy i bronie. Starałem się wydobyć z changelogu wszystko, ale wiadomo że niektore krzaczki nie chcialy sie odkryć. Jesli ktos zauwazy ze nie ma jakiegos pojazdu, prosze pisac. Pozostałych efektów oczywiscie nie wypisywalem wszystkich po za duzo by to zajelo czasu.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 11:33 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2007, 21:55
Posty: 305
Bardzo ciekawy ten nowy sprzęt :D
Tylko do czego [albo jak to działa] służy Bergetiger bo próbowałem wszystkich klawiszy na klawiaturze i nic... 8)
Chyba nie było w spisie czołgu o nazwie Turan .. ale nie pamiętam dokładnej nazwy, wiem tylko ze jest to Niemiecka konstrukcja stoi w ostatnim rzędzie [Tam gdzie wodnosamoloty tylko bardziej w stronę tego czegoś fielotowego] w Tank Tescie i jest wiele wersji tego czołgu ale pamiętam ze jego KM strzela baardzo szybko i szybko się przegrzewa.
Może jeszcze dzisiaj dam dokładną nazwę [jak mi sie będzie chciało na testa wejść :wink: ]
No mam tą nazwę :P 43M Turan III , II i I :D
Edit:
A jak idzie zmienić na pieści tzn po skończeniu sie ammo w pistolecie co trzeba zrobić zebu móc walczyć pięściami lub bagnetem? [o ile bagnet to który zakłada się na broń a nie ten zwykły nożyk w pod "1" :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lip 2008, 13:09 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
A no to jest tak, że nie wszystkie kity mają w zestawie pięści :P Na pewno oficer ma taką możliwość, włącz sobie np stalingrad red square (czy jakos tak).

Bagnet można zalozyc tylko na karabin powtarzalny taki jak Kar98, MosinNagant, Arisaka itp. Po prostu jak wcisniesz 1 to przełacza ci sie na taka sama bron jak miales, tylko że z bagnetem. Nie ma możliwości zalozyć bagnetu na pistolet maszynowy, tak też bylo w rzeczywistości.

Te Turany były na liscie, z tym że są to pojazdy węgierskie, nie niemieckie.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 69  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL