Teraz jest 19 kwi 2025, 02:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2003, 22:39 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
hmmm nie podales czyim pomyslem byl tunel... :cry:
oki
aha server IRS - multimedia stoi na SW - milej jazdy bruuuum bruuum :lol:
.pl Multimedia Polska <IRS>SW!|35ms|217.172.224.20:14567

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2003, 22:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
PS. sprawa kladki przy moscie: jest ona patrzac od strony Alamo po lewej stronie mostu przyklejona do sciany mostu, natomiast po lewej stronie jest jedyna drabinka z pozwalajaca wyjsc z wody na strone Alamo. Przeciwnikom jakichkolwiek wyjsc na ta strone powiem, ze nadal jest to tylko bliski rejon mostu, ktory trzeba pilnowac.

Okota dodalem ;) - sorry.

PS2. Film "Szeregowiec Ryan" do ogladniecia w piatek o 20:40 na kanale TVN. Ogladac i porownac mape z ostatnia scena bitwy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2003, 23:21 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Clone ja moge już jutro zobaczyć co i jak bo mam szeregowca w domu :)

Dobra serwer już stoi. Mieliśmy trening który się przedłużył.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 01:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Didimos napisał(a):
Mapa jest świetna nie tylko wierna filmowi, ale i grywalna. Jeszcze nie chwilę po rozłączeniu człowiek czuje się otoczony gniazdami CKMów..


CKMy sluza do obrony, nie ataku i jest robota dla snajperow. Mapka sie zmienila pisac czy na lepsze czy na gorsze. Dzieki za dzisiaj, mam nadzieje mapa nie odejdzie w niepamiec...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 09:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 gru 2002, 12:51
Posty: 1876
Lokalizacja: Poznań
Myslalem ze Stalingrad bedzie moimfaworytem do konca... mylilem sie ;o

Swietna robota, mapa wyglada naprawde extra a screen na poczatku przypomina ja bardzo. Naprawde gra sie super sczegolnie za mostem i w lesie, extra rozwiazania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 11:44 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2003, 10:54
Posty: 160
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam. :D Ogolnie mowiac Bardzo mi sie podoba ta mapka.Moge troszku powalczyc snajperka.Super miejsca do chowania sie.Wczoraj gralem pierwszy raz i gdyby nie to ze juz oczy zamykaly mi sie na maxa to bym jeszcze powalczyl.Teraz juz wiem skad sie wzielo to AA.Kazdy mi wczoraj pisal Film,Film i jedynie co mi sie skojarzylo to,to ze musze oddac kasete do wypozyczalni :D ..Hehe ale teraz juz wiem.Pozdrowienia i Gratulacje,oby tak dalej. 8) 8) 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 12:14 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
Clone, zdecydowanie na lepsze :) te male podworka i waskie uliczki miedzy budynkami - rewelacja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Zmiany, które zrobiłeś Clone wyszły mapce jak najbardziej na dobre. Przesunięcie flag sensowne, kładka wzdłuż mostu pomysłowa (choć i tak nie chroni przed ckmem na dachu), tunel się przydaje. Jak grałem w pierwszą wersje mapki to nie byłem jeszcze dobrze obyty z labiryntem uliczek. I na dłuższą metę rozgrywka była męcząca. Teraz już po kilku grach opanowałem mapkę, orientuję się w większości miejsc, wiem jak najszybciej, a zarazem najbezpieczniej przejść z jednego miejsca do drugiego. Znam też większość miejsc występowania przeciwników. Gra się szybko i wreszcie przyjemnie :) Reasumując nie powiem nic nowego. Arcy Alamo jest mapką bardzo udaną, bo różni się od innych już istniejących (kreatywnie wprowadza nowe patenty, a nie kopiuje bezmyślnie wzorce z innych plansz), gra się w nią emocjonująco i gdy pozna się dobrze rozkład uliczek, przejść, zaułków można prowadzić bardzo przyjemną i efektywną rozgrywkę. Gratuluję CloneTrooper, sporo poświęconego czasu w tworzeniu tej mapki nie zmarnowało się. Jeszcze trochę potestować, a później eksportujemy Arcy Alamo w świat :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 12:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Pare osob mowilo lagi, lagi, ja rowniez trafilem na zwolnienia 2-3 razy jak schodzilem z budynkow z flag az gory na dol. Ale mozeto byla wczoraj wina serwera? mialem ping jaki nigdynie zdarza sie na Neostradzie 119. Moze jakies klopoty Neostrady, bo chyba pada w roznych miejscach w Polsce.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 12:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Pancho napisał(a):
Jeszcze trochę potestować, a później eksportujemy Arcy Alamo w świat :)


Na to licze, a nie zeby na klasycznych mapach byl full, a na Alamo w tym czasie 2 zapalencow. Niektore bledy czy grywalnosc wychodzi tylko w grze, wiec w tym momencie licze tylko na Was. Moze dzisiaj po meczu repry kolejna gra w wiekszym gronie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 13:14 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
to jest mozliwe - neo ostatnio sie troche przycina na przejsciu pomiedzy siecia TPSA a ICM (tam gdzie stoi nasz serw) z tego co wiem link ICM TPSA wynosi teraz bodajze 60Mbp/s co jest malutka przepustowoscia... stad moga byc akcje zapychania lacza od strony TPSA.. uzytkownicy chello o raz wszystkich innych konkurencyjnych sieci ktorych routing do serwera ukf pomija siec TPSA sa w duzo lepszej sytuacji w tej chwili :)

Plus jest taki, ze w najblizszym okresie ICM ma zwiekszyc linka z TPSA do 600Mbp/s...

Oczywiscie sa to informacje nie oficjalne - zaslyszane przezmnie od pracownika ICM, wiec moglem cos przekrecic i moze cos sie nie zgadzac... jednak ogolny obraz jest mniejwiecej prawdziwy i daje jakies tam pojecie o sytuacji :) Aha.. klopoty z linkami robi oczywiscie TPSA... byla sytuacja - ze chyba 1,5 roku byl niesprawny router pomiedzy tymi dwiema sieciami... router TPSA oczywiscie... wtedy bylo jeszcze gorzej :)

Anyway idzie ku lepszemu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 14:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
CloneTrooper napisał(a):

Pare osob mowilo lagi, lagi, ja rowniez trafilem na zwolnienia 2-3 razy jak schodzilem z budynkow z flag az gory na dol. Ale mozeto byla wczoraj wina serwera? mialem ping jaki nigdynie zdarza sie na Neostradzie 119. Moze jakies klopoty Neostrady, bo chyba pada w roznych miejscach w Polsce


O pingach piszę poniżej, zwolnień spowodowanych przez mapę nie mam, ale to nie jest żaden dowód, bo mam dość szybki sprzęt.

CloneTrooper napisał(a):
Niektore bledy czy grywalnosc wychodzi tylko w grze, wiec w tym momencie licze tylko na Was. Moze dzisiaj po meczu repry kolejna gra w wiekszym gronie?


Ja jestem za.

bcj napisał(a):
to jest mozliwe - neo ostatnio sie troche przycina na przejsciu pomiedzy siecia TPSA a ICM (tam gdzie stoi nasz serw) z tego co wiem link ICM TPSA wynosi teraz bodajze 60Mbp/s co jest malutka przepustowoscia... stad moga byc akcje zapychania lacza od strony TPSA.. uzytkownicy chello o raz wszystkich innych konkurencyjnych sieci ktorych routing do serwera ukf pomija siec TPSA sa w duzo lepszej sytuacji w tej chwili :)


Ja mam łącze przez kablówkę (Aster City). Od dwóch dni mam bardzo duże lagi w grach. Najgorsze, że inni użytkownicy aster city nie potwierdzają takich problemów. Stwierdziłem, więc, że może to coś u mnie. Potestowałem co się dało. Download i upload działa bez zarzutu, osiąga swoje limity. Ale już przy pingowaniu serwerów bf jest bardzo niestabilnie. Przez pewien czas 50,60, 70, po czym skacze na 300, 200, 180, 170, znowu 70, 65, po czym znów uderza w wysokie pingi. Na razie nie mogę wykryć co to powoduje. Późnym wieczorem, o godzinie 23, 24 jest już w porządku. Chyba będzie trzeba wykonać wreszcie telefon do providera i sprawdzić czy nie robią jakiś remontów sieci, u mnie w okolicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2003, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2003, 19:08
Posty: 416
Lokalizacja: Szczecin
Mapka jest naprawde super. Najbardziej przypadło mi do gustu czajenie sie z miną na Tigera :D

_________________
"Swift, Silent, Deadly"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 95 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL