Teraz jest 27 lis 2024, 05:08

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sie 2008, 01:38 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Jak zniszczyć FOB gdy engi nie ma c4?
Manual, str. 27 napisał(a):
Knifing the radio twice will damage forward outposts enough to make
them collapse within a short time.

O tym nie wiedziałem. Teraz jest właściwie łatwiej.

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 02:15 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
A ja mam taki problem. Zainstalowalem nowa wersje, wchodze do gry, wybieram serwer i jak chce sie z nim polaczyc to zamyka mi gre i wywala do pulpitu. Mial ktos z Was taki klopot?

z gory dzieki za pomoc.

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 02:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2005, 15:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław / Szczecin
jeżeli masz ustawioną rozdziałkę 800x600 to zwiększ.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 10:08 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Tutaj taka wskazówka ile należy się wstrzymać ze strzałem po każdej czynności:

Cytuj:
Rifles (includes both iron sights and scopes):
Per shot: 1 second
Mouse turn: 1.3 seconds (only if rapid 180deg turn)
Walking: 2.5 seconds

Marksman (same as rifleman)

Sniper:
Per shot: 8 seconds
Mouse turn: 1.6 seconds (only if rapid 180deg turn)
Walking: 8 seconds

Saw (undeployed):
Per shot: 1.6 seconds (allows 8 bullets before reaching max deviation)
Mouse turn: 1.9 seconds (only if rapid turn)
Walking: 3.3 seconds

Saw (deployed):
Per shot: 1.1 seconds (allows 12 bullets before reaching max deviation)
Mouse turn: 1.6 seconds (only if rapid turn)
Walking: 3.3 seconds

Grenadier launcher:
Per shot: none - dictated by reload speed
Mouse turn: 1.3 seconds (only if rapid turn)
Walking: 2.5 seconds

LAT:
Per shot: none - dictated by reload speed
Mouse turn: 1.3 seconds (only if rapid turn)
Walking: 2.1 seconds

HAT:
Per shot: none - dictated by reload speed
Mouse turn: 5.1 seconds (visual)
Walking: 5.1 seconds (visual)

Pistol:
Per shot: 0.2 seconds
Mouse turn: 0.6 seconds
Walking: 1.1 seconds


Oczywiście dotyczy to strzelania do celu na maksymalny dystans dal danej broni (zwykły rifle - 300m, snajperka - 900 m). Przy strzelaniu z danej broni na krótszy dystans czas przed uzyskaniem maksymalnej celności również będzie proporcjonalnie krótszy.

I jeszcze to:

Cytuj:
Effective ranges by weapon.:

0-10 meters: Support Gunner (un-deployed version)
0-50 meters: Sub machine gun, Pistol
0-200 meters: Rifleman (Iron/reflex sight)
30-300 meters: Rifleman (scoped)
30-350 meters: Support Gunner (deployed version)
30-400 meters: Marksman
30-600 meters: LAT
50-950 meters: Sniper, HAT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2008, 20:28
Posty: 113
Lokalizacja: Kraków
Wczoraj dużo biegałem snajperem, imo nowa funkcja (aktywowana przez "3") czyli "oddychanie" nic nie daje. Ba! Nawet pogarszała celność strzałów. Co do oddczekania przed strzałem - faktycznie, trzeba czekać stosunkowo długo, bo 3-5 sec na średnim dystansie (100-150m). Apropo, bardzo fajne zreskinowane snajperki :wink:

_________________
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 15:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2005, 15:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław / Szczecin
Fix dla tych, którzy chcą grać w 800x600.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 13:58
Posty: 117
hej
mam problem mały. na dysku gdzie mam zainstalowanego BFa brakuje mi miejsca na PR8. Czy mogę zainstalować samego PR na innym dysku? Czy normalnie zmienić miejsce docelowe przy instalacji ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 19:21 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Nie możesz. PR musi być w katalogu BF2.

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
tego fixa mozna by przykleic do instalacji 0.8 jak sie nową napisze :lol:

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 21:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
bagno napisał(a):
ech pomozecie?


Obrazek



jeszcze raz sciągnąłem i wszystko gra :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2008, 13:12
Posty: 54
Mnie trochę śmieszą niektóre animacje, często są bezsensowne aby wypełnić czas. Np. żołnierz z HAT, przygotowując Eryxa do strzału puka bez sensu po obudowie "jednostki celowniczej" że tak to nazwę. Ciekawe czy tak się robi zawsze, nawet jak celuje do niego czołg...

Aha, jeszcze sytuacja kiedy po amunicję do LAT musiałem biegać do bunkra (w okolicy nie było supply crate, a rifleman nie może dać amunicji do AT).

Poza tym pograłem trochę i ogólnie mi się podoba (tylko te kity...).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2008, 22:02 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Ja jako drugie zauważyłem że można sterować prawie każdym gunshipem jako enginer :D (przeleciałem się kawałek, a po powrocie zorientowałem się że mam m4 i coś mi się nie zgadzało :omg: )
A jako pierwsze, że w kwestii realizmu ten mod jest genialny(chyba na długie miesiące zapomnę o zwykłym BF2).

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2008, 00:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Damian>|PL napisał(a):
Ja jako drugie zauważyłem że można sterować prawie każdym gunshipem jako enginer :D (przeleciałem się kawałek, a po powrocie zorientowałem się że mam m4 i coś mi się nie zgadzało :omg: )

Znaczy się bug. Wyślij info na forum PR

Damian>|PL napisał(a):
A jako pierwsze, że w kwestii realizmu ten mod jest genialny(chyba na długie miesiące zapomnę o zwykłym BF2).

HAHAHAHA... zobacz na mojej sygnaturce numerek w lewym dolnym rogu. Od tego czasu odpaliłem vanilię raz tylko poto, żeby zobaczyć czy to silnik czy PR mi szwankował z dzwiękiem Creative Xfi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2008, 10:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2008, 09:10
Posty: 15
Ramiel i Muttrah - czy tylko ja mam wrażenie, że na tych mapach wymagania sprzętowe względem komputera wyraźnie rosną? Jak dotąd na wszystkich mapach, licząc dwie wersje wstecz, nie miałem żadnych problemów z lagowaniem. Teraz to się niestety zmieniło. Ktoś ma podobne doświadczenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2008, 10:41 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
DotAfterLongSentence napisał(a):
Ramiel i Muttrah - czy tylko ja mam wrażenie, że na tych mapach wymagania sprzętowe względem komputera wyraźnie rosną? Jak dotąd na wszystkich mapach, licząc dwie wersje wstecz, nie miałem żadnych problemów z lagowaniem. Teraz to się niestety zmieniło. Ktoś ma podobne doświadczenia?

Ja mam ale co tam gra działa i to się liczy :D

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL