Teraz jest 22 lis 2024, 10:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 22 paź 2008, 19:18 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2007, 21:55
Posty: 305
Ale kto tu mówi o statycznym obiekcie , przecież samolot się porusza i mógłby latać po określonej trajektorii i wróg by się nie spodziewał gdzie samolot właśnie się znajduje.
Coś podobnego jak w jakimś modzie [Chyba do BFV PoE] gdzie rosyjski samolot latał w kółko nad mapą.
Ostatecznie mogli by postawić herkulesa na ziemi aby ktoś podjął się latania nim przez 2-3 godziny rozgrywki :roll:
Ale przydał by się kit Airbone albo coś w tym stylu.
Może mapka jak z FH ''Lądowanie na Krecie'' ?

Mapa jakby żywcem wzięta Wieteskiej dżungli.
P.S.
Ładnie wygląda samolot podskakujący do góry na 50-60 metrów i robiący te obroty :wink:
Ale tylko z perspektywy kogoś na ziemi...bo pilot ma.....!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 22 paź 2008, 21:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
ok, a wiec tak:

-fajnie by sie gralo na mapie, na ktorej moglbys wyladowac WSZEDZIE? to by kompletnie zrujnowalo rozgrywke, poniewaz przygotowanie obrony byloby kompletnie niemozliwe.
-poruszajacy sie statyczny obiekt jest mozliwy do zrobienia, ale bylby strasznie zabugowany i od razu po spawnie wypadaloby sie z samolotu
-FH jest zrobione na silniku BF1942, gdzie kolizje gracz/pojazd/pojazd byly prawidlowo zakodowane, na silniku 2 bez wsiadania jako pasazer samolotu nie da sie zostac w nim BEZ WYPADANIA
-moznaby zrobic herkulesa i go dac na niektorych mapach, ale jest pare przeszkod:
sterowanie i ladowanie takim czyms...
pojazdy w BF2 maja ograniczona przez silnik gry ilosc miejsc-8
taki samolot jest naprawde DUZY, moznaby go bardzo latwo zestrzelic (na forum PRa Rhino napisal, ze testujac chinooka okazalo sie, ze naprawde bardzo latwo go zestrzelic przez to, ze jest duzy...)
pilot musialby ladowac za kazdym razem gdy chcialby wziasc tych 7 ludzi

EDIT:
co do dzungli macie racje, ale zauwazcie, ze w podstawce nie ma absolutnie zadnej mapy w europie, nie dziwcie sie wiec, ze drzewa i teren wygladaja jakby wziete z wietnamu...po prostu nie ma obiektow statycznych z europy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 22 paź 2008, 23:49 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Jest jeszcze ta mapa: http://www.realitymod.com/forum/f202-ge ... e-wip.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 10:26 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
masterceo napisał(a):
ok, a wiec tak:

-fajnie by sie gralo na mapie, na ktorej moglbys wyladowac WSZEDZIE? to by kompletnie zrujnowalo rozgrywke, poniewaz przygotowanie obrony byloby kompletnie niemozliwe.
-poruszajacy sie statyczny obiekt jest mozliwy do zrobienia, ale bylby strasznie zabugowany i od razu po spawnie wypadaloby sie z samolotu
1)FH jest zrobione na silniku BF1942, gdzie kolizje gracz/pojazd/pojazd byly prawidlowo zakodowane, na silniku 2 bez wsiadania jako pasazer samolotu nie da sie zostac w nim BEZ WYPADANIA
moznaby zrobic herkulesa i go dac na niektorych mapach, ale jest pare przeszkod:
2)sterowanie i ladowanie takim czyms...
3)pojazdy w BF2 maja ograniczona przez silnik gry ilosc miejsc-8
4)taki samolot jest naprawde DUZY, moznaby go bardzo latwo zestrzelic (na forum PRa Rhino napisal, ze testujac chinooka okazalo sie, ze naprawde bardzo latwo go zestrzelic przez to, ze jest duzy...)
5)pilot musialby ladowac za kazdym razem gdy chcialby wziasc tych 7 ludzi


1)Co do lądowania masz rację, ale obrońcy mają pewną przewagę, trudno nie zauważyć squadu spadającego na spadochronie a niestety APC na spadochronie nie zrzucisz.

2)To już problem pilotów, albo botów(Comander mógł by rozkazywać botom czy mają wrócić i gdzie mają lecieć).

3)Można oszukać silnik jeśli pokarzemy silnikowi, że ta maszyna to kilka maszyn.

4)Więc niech lata bardzo wysoko i ma bardzo dużo flar.

5)No cóż patrz punkt 3.

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 16:44 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2007, 21:55
Posty: 305
Sterowanie samolotem jak w chyba w BF-2142 tym statkiem?..
Wreszcie commander miałby co robić.
Samolot mógłby latać na wysokości "bezpiecznej" , czyli takiej gdzie rakiety przeciw lotnicze go nie dosięgną. Mapa nie musiała by być w nocy co ułatwiło by obrońcom obronę i można by ustawić jakieś punkty w które nie da się dolecieć na spadochronie ani w samolocie.
Nie wypadało by się z pojazdu bo grając w podstawówkę kiedy SL leci np BH to spawnujac się na nim nie wypada się tylko zajmuje się miejsce. I jest możliwe zbudowanie samolotu transportowego
[Ju-88 FH2] który praktycznie może latać cały czas.
Można by też zrobić taki myk ze samolot transportowy był by niezniszczalny... i grał by role jedynego Brytyjskiego/Amerykańskiego spawnu na mapie.
P.S.
Bardzo fajna ta mapka aż chciało by się wejść do tej rakiety ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 17:28 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Samoloty niezniszczalne se możesz robić ale w Vanilli :]
i prosze nie wrzucaj 150pomysłów odnośnie jednej rzeczy bo to nie burza mózgów tylko zwyczajna konwersacja

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 18:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
a ja mam inny pomysł. Żadnego pieprzenia się z ruchomym obiektem, po prostu spawn kilkaset metrów nad ziemią zmieniający swoją pozycje na mapie co kilka minut, a i jeszcze automatyczne otwieranie spadochronu na jakieś tam wysokości. Żeby było trochę realniej można jakieś fajne animacje porobić, jakieś dźwięki co to by sobie niektórzy nie pomyśleli że skacze dosłownie z nieba :lol:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 18:39 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
cos podobnego juz bylo w PR, tylko spawn byl praktycznie w jednym miejscu.

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 19:00 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2007, 21:55
Posty: 305
Burza mózgów to to nie jest ale może prawie coś komuś się spodoba. :wink:
Spawn kilka set metrów nad ziemią , ciekawie by było! Coś jak Market-Garden w BF-42
Niezniszczalny samolot ; chodziło mi o to ze normalnego spawnu[na ziemi] nie da się zniszczyć to żeby takiego też się nie dało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 19:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Danexis weź załuż sobie konto na oficjalnym forum PR i tam wrzucaj te swoje pomysły. To wyjdzie dla dobra ciebie i nas.
Po pierwsze, poćwiczysz angielski i będziesz miał lepsze oceny w technikum.
Po drugie twoje pomysły będą bliżej adresata (Devów).
Po trzecie nie będziesz floodował tego topiku treścią nie na temat.
Po czwarte My nie będziemy musieli tego czytać i niektórym nie będą puszczały nerwy.

Z poważaniem jego wysokość
mil3k.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
Damian>|PL napisał(a):
1)Co do lądowania masz rację, ale obrońcy mają pewną przewagę, trudno nie zauważyć squadu spadającego na spadochronie a niestety APC na spadochronie nie zrzucisz.

2)To już problem pilotów, albo botów(Comander mógł by rozkazywać botom czy mają wrócić i gdzie mają lecieć).

3)Można oszukać silnik jeśli pokarzemy silnikowi, że ta maszyna to kilka maszyn.

4)Więc niech lata bardzo wysoko i ma bardzo dużo flar.

5)No cóż patrz punkt 3.


wzialem wszystko pod uwage
1)wiele razy bralem kit pilota na kashanie i prosilem pilota smiglowca o zrzucenie mnie wysoko, zawsze ladowalem bezpiecznie i czesto udalo mi sie zabic kogos, kto sie mnie zupelnie nie spodziewal
2)"problem pilotow"-prosze, nie rozsmieszaj mnie...ludzi na pewno bawiloby latanie takim bydlem i ladowanie nim co minute/dwie...pomysl z botami-nie do zrealizowania
3)NIEMOZLIWE, silnik nie pozwala na to i koniec
4)ok, ale juz samo ladowanie do latwych nie nalezy, nie mozna leciec zbyt wysoko i trzeba wolno-przy kazdym ladowaniu/starcie samolot bylby bardzo wrazliwy na ostrzal
5)nie mam sily odpowiadac

wszystkich z innymi "ciekawymi" pomyslami a la danexis odsylam tutaj- http://www.realitymod.com/forum/f18-pr-suggestions/18434-attention-already-suggested-suggestions.html
jest 99% szansy, ze to juz zostalo zasugerowane i uznane jako niemozliwe/nie pasujace do PRa

i od razu uprzedzam

Obrazek

bylo sugerowane :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 23 paź 2008, 20:51 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Wszystko fajnie, ale jak wy sobie wyobrażacie manewrowanie czymś takim na obszarze 4 kilometrów kwadratowych? (Pas startowy dla herculesa musi mieć długość blisko kilometra)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 24 paź 2008, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Roziu napisał(a):
cos podobnego juz bylo w PR, tylko spawn byl praktycznie w jednym miejscu.


było też w BF2SF tak więc jak najbardziej wykonalne. Ktoś dobrą znajomością ang i zarejestrowany na forum PR mógłby ten pomysł zgłosić, o ile ktoś tego nie zrobił wcześniej. Nie ma sensu pie$rzyć się z jakimiś obiektami skoro rozwiązanie jest właściwie gotowe.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 24 paź 2008, 17:21 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
tylko wtedy wszyscy będą lecieli ze spawna/spawnów "w niebie" zamiast zespawnować się jako główna fala atakująca z ziemi... wiec myślę tu o kicie Airborna który byłby dość cienki i trza byłoby się podzielić na Airborne i oddziały które wesprą ich ogniem z ziemi

[no chyba że chcemy Deszcz Pilotów :D]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PR 8.85
PostNapisane: 24 paź 2008, 23:52 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2007, 21:55
Posty: 305
Poszedłem za radą Jego Wysokości mil3k i stworzyłem sobie konto na forum PR i poszukałem
jakichkolwiek informacji na wyżej wspominany temat lecz nic nie znalazłem.
Trzeba po prostu założyć nowy , jakieś sugestie dot. tego tematu?
Może po prostu poprosić o dodanie kitu Airbone [Lekki Karabin + Granaty +...+ Spadochron] i po problemie.
P.S.
Te "wszystkie pomysły" odnosiły się do jednego wątku , Samolotu transportowego w PR.
Przepraszam jeżeli mnie poniosło [nawet bardzo] ale chciałem aby coś w związku z tym ruszyło, bo sam nie zdziałam nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL