A mówcie se co chcecie
Moim zdaniem noobami są ludzie którzy uważają unlocki za broń dla noobków. Bo G3 rozwala cię 3 pociskami i jest tak celne że ci co chwila heada sprzedają? Bo po strzale z L96 zostają ci 2 kreski życia i giniesz od pistoletu (o ja! jaka hańba!)? Chcesz to męcz się z podstawkami (chociaż AK-101 i 47, RPK, M24, SVD nie są złe, ba, często lepsze od unlocków dlatego nie rozumiem ludzi którzy latają z L85 jako arabski sanitariusz ale cóż - może tak im łatwiej). Nie obchodzi mnie co krzyczą dzieci które uważają się za pr0. Skoro jestem noobkiem to dlaczego rozwalam ich za każdym razem gdy ich spotkam? Liczy się dobra zabawa a nie gadanina jakiejś sekty dyktującej co jest pr0 a co jest naab.
Cytuj:
Zwykle nie zwracam na to uwagi natomiast widząc trzygwiazdkowego generala z G36E, ktory reanimuje na stojąco
Dlaczego? Ja też reanimuje przebiegając nad leżącym. Ci którzy się kładą giną od snajperów.
Temat już powinien być dawno zamknięty bo wszystko się powtarza co 2 post. Dlatego jeśli ktoś zdecyduje się go zamknąć, oto małe podsumowanie wszystkich snajperek:
Podstawki:
SVD - Dostępna w MEC, ma standardowego zooma, 10 pocisków w magazynku, każdy odbiera coś około 1/3 lub 2/5 hp więc na człowieka bez kamizelki (np medyk) potrzeba 3 pocisków a na człowieka opancerzonego (np support) 4 strzały. Jest to karabin samopowtarzalny więc jeśli nie trafisz, zawsze możesz szybko poprawić. Bardzo dobrze sprawuje się w mieście. Ma chyba najbardziej charakterystyczny głos ze wszystkich karabinów snajperskich. Niektórzy narzekają na celownik ale da się przyzwyczaić.
M24 - Dostępna dla USMC, posiada standardowy zoom, 5 pocisków w magazynku, każdy odbiera coś około 3/5 hp co oznacza że na każdego człowieka przypadają 2 pociski. Jest to karabin bolt-action więc po każdym strzale musimy wprowadzić nowy pocisk do lufy co spowalnia strzelanie. Ma zgrabny celownik więc nie ma większych problemów z strzelaniem z tego karabinu. Karabin dobry na miasta i wsie.
Type-88 - Dostępna dla ChRLD, standardowy zoom, 10 pocisków w magazynku, obrażenia takie same jak w Dragunovie więc 3 strzały na człowieka bez kamizelki, 4 na człowieka z kamizelką. Jest to tak jak SWD, karabin samopowtarzalny czyli można nim wykosić kilka osób w zaledwie kilak sekund. Ma bardzo dobry celownik więc strzelanie z niego w głowę to przyjemność. Dobry na mapy miejskie i ze względu na celownik - trochę większe odległości.
Unlocki:
M95 - Pierwszy unlock dla snajpera. Ma zwiększony zoom, 5 pocisków w magazynku. Po strzale z takiego karabinu celowi zostają 2 kreski życia więc można go spokojnie dobić pistoletem. Jest to jedyny karabin snajperski który jest zdolny przebić kokpit samolotu czy helikoptera i zabić siedzącego w nim pilota. Ponadto tym karabinem jesteśmy w stanie dobić uszkodzony helikopter wracający do bazy czy samochód. Istnieje nawet możliwość zniszczenia czołgu lub APC (odsyłam do YouTube'a) ale jest to zupełnie nie przydatne w czasie rozgrywki. Jest to kolejny karabin bolt-action ale tym razem w układzie bullpup. Ma najgrubszą linię celownika przez co najtrudniej jest z niego trafić chociaż są sposoby aby to wykorzystać. Niektórzy mówią że jest mniej celny od pozostałych ale ja nie odczuwam różnicy. Dzięki dużemu zoomowi broń dobra na duże odległości i mapy z helikopterami.
L96A1 - Drugi unlock dla snajpera. Posiada zwiększony zoom (identyczny jak w M95) oraz 5 pocisków w magazynku. Ma takie same obrażenia jak M95 co oznacza że wystarczy strzelić i dobić pistoletem ale nie można nim niszczyć śmigłowców, samolotów itd. Jest to kolejny karabin bolt-action. Ma cudowny celownik co w połączeniu z dużym zoomem jest idealną kombinacją na dalekie dystanse. Broń idealna na wielkie mapy z dużą liczbą piechoty.
Tips:
>to że napisałem że na człowieka potrzeba kilka pocisków to nie znaczy że nie można ich położyć jedną kulą. Headshot = kill
>Zdejmowanie uszkodzonych helikopterów jest opłacalne tylko wtedy gdy dymi. Wtedy wystarczą 2-3 strzały.
>Gdy widzisz helikopter który zaraz uderzy w budynek/drzewo/cokolwiek. Strzel w niego - zaliczy si punkty za zniszczenie go.
>Nigdy nie strzelaj z krawędzi budynku. Zawsze stój wewnątrz, a jesli jestes na dachu tak aby ci lufa nie wystawała. Taki snajper to kaczka na strzelnicy.
>Czasem najciemniej jest pod latarnią
>Zawsze staraj się strzelać w głowę - gdy trafisz niżej, cel wie z którego kierunku do niego strzelano a wtedy będziesz musiał się postarać żeby cie nie wykryto.
>Jeśli masz zamiar zabić coś co się porusza, poczekaj aż będzie biec pod kątem 0-40 stopni do ciebie lub aż się zatrzyma. Bardzo często ludzie kładą się aby coś ustrzelić - nie ma lepszego celu.
>Strzał w potylicę (tył głowy) jest bardzo skuteczny. Czasem gdy strzela się w przednią część, pocisk przelatuje przez głowę nie robiąc szkody).
>Claymore'y najlepiej spisują się na drabinkach do ochraniania tyłka - snajpera patrzącego przez lunetę można bardzo łatwo podejść z nożem. Pamiętajcie że niektóre serwery mają zakaz używania tego cacka.
>Dobrze jest ustawić odpowiednia grafike do grania snajperem - tutaj odsyłam do YouTube lub przewertowania tego tematu.
>Snajper jest dobrym spawn pointem, spoterem oraz nadaje się do osłaniania drużyny lub czołgów od nadbiegających przeciwników. Idealnie nadaje się do ściągania innych snajperów i supportów ale wiele drużyn obejdzie sie bez niego.
>Nigdy nie kamp w jednym miejscu. Co jakiś czas zmieniaj miejsce. Najlepiej jak jesteś kilkadziesiąt metrów od centrum bitwy. Jeśli siedzisz w jednym miejscu wrogi komendant cię zespotuje i albo ktoś po ciebie przyjdzie, albo jak będą z toba problemy, poślą na ciebie artylerię.
>Mniejszy zoom czasem sprawuje się lepiej ponieważ nie ma tego złudzenia że cel porusza się szybciej i łatwiej jest zabijać biegnących wrogów.
Więcej mi się nie chce pisać ale myślę że to na początek wystarczy