mil3k napisał(a):
Przypadkowo ogladajac dzis zdjecia Harriera pomyslalem, ze fajnie by bylo, gdyby samoloty (piloci) mogly zmieniac uzbrojenie. Dzialalo by to podobnie jak kity tylko bylyby dla samolotow. Zestaw przechwytujacy, bombowy, szturmowy, itp.
Uzbrojenie jest częścią modelu i z tego co wiem nie można go sobie zmieniać bez importowania do np. 3DSMaxa zmiany uzbrojenia i ponownego wyeksportowania lub odpowiedniego pogrzebania w plikach włączając w to zabawę jakimś hex edytorem. Czyli nie można go tak po prostu zmieniać w czasie gry....
Chyba że zrobiłbyś kilka wersji (modeli) tego samego samolotu i znalazłby się jakiś sposób na podmianę modelu samolotu w czasie gdy siedzi w nim pilot... co mogłoby nie wyjść jako że engine bf2 może nie obsługiwać czegoś takiego jak podmiana modeli*, większość enginu bf2 polega na systemie spawnerów czyli elementów tworzących/wstawiających modele do świata gry...
Można by było też próbować metodę usuwania ze świata obecnego modelu (w którym siedzisz) połączone z jednoczesnym pojawianiem się nowego modelu (zamiast podmieniania)... ale prawdopodobnie pilot zginąłby w momencie usuwania ze świata gry modelu samolotu.
Jeszcze inną metodą byłoby umożliwienie pilotowi (lub np. commanderowi) spawnowania samolotów (podobnie jak w przypadków rally pointów u SLa lub dawniej commander trucka) w pewnej odległości od hangaru lub pasa startowego... ale ta metoda mogłaby być nadużyta na wiele sposobów.
W każdym razi jeśli będzie to możliwe do wykonania pewnie prędzej czy później zostanie zrobione
*w ludzkim tego słowa znaczeniu, bo podmiana dla kompa prawdopodobnie oznacza: usunięcie starego - wstawienie nowego