Teraz jest 26 lis 2024, 06:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co się dzieje?
PostNapisane: 1 lut 2009, 00:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
No właśnie tak jak w temacie dzieje się coś? rozumiem że praca żmudna i ciężka ale niestety do polish forces wychodzi najmniej newsów...
Słyszałem ze beryle są już gotowe nie można ich pokazać?
czy skoro ruscy już skończyli swoją frakcje nie mogli by nam pomóc?
możecie nas poinformować nad czym pracujecie?(lub czy w ogóle?)


koniec (narazie) mojego wylewania żalów...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 00:42 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Też bym chętnie się dowiedział co się dzieje w PR-PP. Wiem, że to tak łatwo poganiać, z chęcią bym pomógł, ale co ja mogę z moim Blenderkiem, 3h spania na wykładach na jego temat i zerowej wiedzy praktycznej.

Może jakiś Newsik.

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 03:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Ehhh.... każdy by tylko newsa chciał a robić nie ma komu.... :?

Niestety... Na dzień dzisiejszy projekt trochę przystopował, głównie z względu na braki personalne. Czasami zdaje mi się że aktywnych członków teamu którzy interesują się tematem mógłbym policzyć na palcach jednej ręki :omg:

News na temat beryli będzie jak T-rex dostarczy celownik optyczny a Ja zrobię granatnik... i poskładam wszystkie elementy do kupy i dokonam drobnych poprawek modelu (drobne szczegóły m.in. szyny o ile zmieszczę się w limitach poly). Wtedy zrobię news wraz z całą rodziną beryli (i być może dodam coś ekstra).
Na razie jednak mam urwanie głowy ze studiami i nie mam czasu ani możliwości (brak dostępu do kompa) aby zabrać się za modelowanie.

Dlatego też news będzie.... gdy będzie gotowy.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 11:55 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
a mam pytanie jak jest z mapami? bo to jest jedyna sprawa w jakiej ewentualnie mógłbym trochę pomóc a szczerze nie wiem nawet ile map jest przygotowywanych, jakiego typu, i jakie są wam potrzebne

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 14:43 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Gapis napisał(a):
a mam pytanie jak jest z mapami? bo to jest jedyna sprawa w jakiej ewentualnie mógłbym trochę pomóc a szczerze nie wiem nawet ile map jest przygotowywanych, jakiego typu, i jakie są wam potrzebne


Map potrzeba minimum 3 aby frakcję umieścić w PR... oczywiście im więcej tym lepiej ;)

Mapy w produkcji:

OUTPOST (Bad1n) - mapa pustynno-leśna (polak potrafi :lol: ), POL Vs INS, tryb AAS o ile dobrze pamiętam (Bad1n popraw jeśli się mylę ;) ), trudno powiedzieć czy tryb gry się nie zmieni na insurgency (przewiduję interwencję Devów)...

KOHE KULUM (Ragni) - mapa pustynno-górska, obecnie POL Vs MEC, ale przerobię ją na POL Vs TAL ponieważ zawsze taka miała być tylko frakcji talibów nie było dostępnej wcześniej, tryb ??? - wymagana konsultacja z Devami

OPERATION BROKEN SHIELD (Ragni) - mapa leśno-miejska, POL Vs RUS, tryb AAS, zbalansowana niesymetrycznie, praca przerwana ze względu na brak odpowiednich środkowoeuropejskich staticów

"NAZWY-NIE-ZNAM" (Andob50) - mapa pustynna (?), POL Vs MEC, tryb AAS (?)... mało wiem o tej mapie... zobaczymy co z tego będzie.

Jeśli jeszcze ktoś coś robi na poważnie niech się przypomni bo możliwe że mogłem zapomnieć (mam dużo na głowie) ;)

Jakich map potrzebujemy:
- różnych
- gotowych
- grywalnych
:lol:
- spełniających najlepiej te wymagania: http://www.realitymod.com/forum/f189-modding-tutorials/24726-project-reality-mapping-guidlines.html

Jak ktoś będzie miał pomysł nich się zgłosi do mnie i w miarę możliwości dokładnie go opiszę... kontakt najlepiej przez PW ponieważ nie mam dostępu do kompa codziennie i mogę nie odpowiedzieć zbyt szybko w przypadku pisania na GG.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2009, 20:19
Posty: 9
Poszperałem po tematach (bardzo starych) i wyszło mi to.Proszę twórców polskiego moda o potwierdzenie/zaprzeczenie.
APC:Rosomak(gotowy),BRDM-2(gotowy)
Samoloty:Mig-29(gotowy)
Czołgi:Leopard 2A4(od Norwegów,brak textór)
Śmigłowce:Mi-24(z SF, gotowy)
Samochody:HMMWV(gotowy),Tur(tylko bryła)
W tematach przewijały się F-16,Honker, co z nimi?
Czy już uzgodnione z twórcami PR czy Hind będzie maszyną szturmowo-transportową?,czy też w roli autokaru ma go zastąpić Mi-17(jeżeli tak, to wzięty z BF-2?) Jako broń ppanc. będzie AT-4, Spike czy RPG-7?, a przeciwlotnicza - Grom czy Strzała?
Życzę powodzenia w dalszych pracach :D

_________________
Pozdrawiam
Nemezis_203[PL]
xfire:nemezis203lpl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 20:13 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
moja mapka sie robi caly czas :D ostatnio troche mniej bo mam sesje no i wyszedl nowy pr. za tydzien przysiade do niej ostro jak nolife :P

btw: potrzeba ludzi do projektu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 21:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Neme napisał(a):
Śmigłowce:Mi-24(z SF, gotowy)

IMO barwy z SF mogą nie pasować do naszych malowań, więc raczej trzeba będzie teksturę lekko zmodyfikować.

PS.
"Tekstór" komentował nie będę...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 21:24 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Ja bym zrobił chętnie mapę, tylko raczej nie 4v4km : > i najchętniej coś ala Mestia/Kozelsk... no i kwestia tego ze poki co Czuję sie na siłach robić tylko teren [wliczajac rowy, obiekty drzewa, drogi oczywiscie] jednak słabo się orientuje w stawianiu respów czy balansie stron. tylko określcie prosze jakiego typu mapy? kashan? Kozelsk? PolvRus?/vMec?/vTalibian?
AAS?/SKIRMISH?/INSURGENCY?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 22:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Neme napisał(a):
Poszperałem po tematach (bardzo starych) i wyszło mi to.Proszę twórców polskiego moda o potwierdzenie/zaprzeczenie.
APC:Rosomak(gotowy),BRDM-2(gotowy)
Samoloty:Mig-29(gotowy)
Czołgi:Leopard 2A4(od Norwegów,brak textór)
Śmigłowce:Mi-24(z SF, gotowy)
Samochody:HMMWV(gotowy),Tur(tylko bryła)
W tematach przewijały się F-16,Honker, co z nimi?
Czy już uzgodnione z twórcami PR czy Hind będzie maszyną szturmowo-transportową?,czy też w roli autokaru ma go zastąpić Mi-17(jeżeli tak, to wzięty z BF-2?) Jako broń ppanc. będzie AT-4, Spike czy RPG-7?, a przeciwlotnicza - Grom czy Strzała?
Życzę powodzenia w dalszych pracach :D


Nie chcę się rozpisywać więc napiszę tylko tyle:
- Mi-24 ze SF na pewno nie bedzie bo to syf (!!!), mamy nowego Mi-24 od kolesi z moda OPK i jestem im bardzo za niego wdzięczny
- Trudno powiedzieć czy Humvee będzie użyty...
- F16 będzie użyty jeśli będzie dla niego odpowiednia mapa
- Miłoby było mieć honkera wymodelowanego... :)
- Hind będzie szturmowo transportowy... w chwili obecnej powinien mieć 4 miejsca dla desantu... być może da się dodać 2 kolejne. Jako śmigłowiec transportowy chcielibyśmy użyć sokoła jednak nie mamy jego modelu... Na razie jednak nie ma zrobionych mapek dla takiego sprzętu...
- p-lot ma być grom a p-panc ma być rpg.

Gapis napisał(a):
Ja bym zrobił chętnie mapę, tylko raczej nie 4v4km : > i najchętniej coś ala Mestia/Kozelsk... no i kwestia tego ze poki co Czuję sie na siłach robić tylko teren [wliczajac rowy, obiekty drzewa, drogi oczywiscie] jednak słabo się orientuje w stawianiu respów czy balansie stron. tylko określcie prosze jakiego typu mapy? kashan? Kozelsk? PolvRus?/vMec?/vTalibian?
AAS?/SKIRMISH?/INSURGENCY?


Użyj wyobraźni 8)

Miło by było gdyby mapa nie wyglądał jak kopia tych które są już zrobione a u jej podstaw leżał jakiś pomysł na gameplay który odróżnałby ją od innych ;) Wiem że to nie jest proste... :D Najlepiej gdy u podstawy mapy leży pomysł na gameplay, potem wszystko idzie o wiele sprawniej. Za większością map w PR stoi jakiś pomysł. Np. operation barracuda to typowa mapka z desantem gdzie jedna strona posiada aeromobilność podczas gdy druga posiada teren z umocnieniami, Kashan desert to mapka ze starciem stalowych potworów gdzie sprzęt ciężki odgrywa główną rolę, operation ghost train to walka o most w dżungli... itp, itd. Musisz sobie wyobrazić jaki typ walki byłby interesujacy (lub tobie się podoba) a następnie na tym pomyśle oprzeć mapkę ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2009, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
Neme napisał(a):
Poszperałem po tematach (bardzo starych) i wyszło mi to.Proszę twórców polskiego moda o potwierdzenie/zaprzeczenie.
APC:Rosomak(gotowy),BRDM-2(gotowy)
Samoloty:Mig-29(gotowy)
Czołgi:Leopard 2A4(od Norwegów,brak textór)
Śmigłowce:Mi-24(z SF, gotowy)
Samochody:HMMWV(gotowy),Tur(tylko bryła)
W tematach przewijały się F-16,Honker, co z nimi?
Czy już uzgodnione z twórcami PR czy Hind będzie maszyną szturmowo-transportową?,czy też w roli autokaru ma go zastąpić Mi-17(jeżeli tak, to wzięty z BF-2?) Jako broń ppanc. będzie AT-4, Spike czy RPG-7?, a przeciwlotnicza - Grom czy Strzała?
Życzę powodzenia w dalszych pracach :D




hmm loara sako wist star i z 0.85 może poprad jako lekki aa...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 lut 2009, 19:09 przez bagno, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2009, 13:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Dodam od siebie iż RPG będzie w 2 wersjach czyli zwykły granatnik i głowica tandemowa którą znamy od rosjan... są to najbliższe odpowiedniki dla LAT i HAT jakie możemy znaleźć w polskiej armii.
Co do samolotów i Altyleri AA, na razie brak planów i chodziarz chcielibyśmy ujrzeć może jakiś rakietowy zestaw AA umieszczony np na podwoziu stara bądź rosomaka to i tak nie ma map z samolotami nawet w planach dla polskiej frakcji a robienie czegoś czego się potem nie użyje to strata czasu.

Tak sam zdradzę może co mamy do zrobienia i co musi być zrobione coby chodziarz 1szą wersję wypuścić oprócz tego o już jest.
Lekkie APC: Czyli wariacja Rosomaka... póki co co prawda jest BRDM ale on to taki scout vehicle bardziej bo całej drużyny piechoty nie zmieści
Lekki pojazd:Tur-Tekstura i kodowanie
Supply Truck: Star-Od początku do końca
Snajperka: TRG Sako-Poprawki modelu, teksturowanie i kodowanie
Śmigło szturmowo/transportowe: Mi 24-tekstura, kodowanie
Pistolet: Wist/ew Rad: wist byłby do poprawki, mógłby powstać Rad gdyby udało się zdobyć model Waltera P99 i go przeteksturować (Rad to nowa polska broń robiona bodajże na podzespołach Waltera... obecnie armia zastanawia się nad jej kupnem ale nie jestem tego info taki pewny, tyle co urywki artykułu w EMPIKu czytałem ;))
Karabin (różne wersje): Beryl-Szlify modeli, tekstura, kodowanie
Main Battle Tank: Leopard 2A4-tekstura
Ręczna wyrzutnia AA: Grom-dokończenie modelu, tekstura, kodowanie

-Poprawka tekstur żołnierzy, przeteksturowanie i dostosowanie różnych detali do polskich standardów
-Muzyka
-Mapy
-Dźwięki

To są tylko rzeczy niezbędne osobiście chciałbym jeszcze takie rzeczy jak:
-Honker
-Ryś (modyfikowany SCOT pełniłby role lekkiego APC)
-Loara
-Zestaw AA na podwoziu Stara
-Dzik
-Karabin snajperski Alex (Bor)
-F 16
-Sokół
-PT 91
Ale to są rzeczy o małym priorytecie które pewnie jeżeli kiedykolwiek się pojawią to nie w 1szej odsłonie.

Toc o już jest zostało wcześniej wymienione.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2009, 17:54 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
RPG-7 z głowicą tandemowa, będzie miał optyczny celownik oczywiście.

PS Z chęcią bym wam pomógł mam to nawet w szkole. Lecz mam kilka problemów. Po pierwsze będziemy to robić w Blenderze nie w 3DSMAX, a po drugie nie będziemy teksturować. Więc musiał bym się tego nauczyć sam.

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2009, 18:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
nie szkodzi, ze w blenderze. na forum realitymod uzytkownik REad Menace tworzy nowe modele zolniezy us army i gdy sie spytalem w czym, powiedzial, ze w blenderze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2009, 18:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Heh community trochę się zdziwi naszą armią, wariacja sprzętu ruskiego z zachodnim :lol:

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL