Teraz jest 28 lis 2024, 18:49

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 kwi 2009, 22:52 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2007, 21:27
Posty: 374
DN,patrz post bodka.To jego default z 1.5,ja po otworzeniu swojego cfg zobaczyłem coś takiego..."LOLROTFLXD".Tweak działa,wchodzi nie najgorzej...:D

_________________
TrzytlenekKota


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2009, 23:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
PROfile.con
LocalProfile.setName "vital.Grubber"
LocalProfile.setNick "vital.Grubber"
LocalProfile.setGamespyNick "vital.Grubber"
LocalProfile.setEmail "sgdsa@nsnnsaa.pl "
LocalProfile.setPassword "hasla nie podam xD"
LocalProfile.setTotalPlayedTime 11844.4
LocalProfile.setNumTimesLoggedIn 8
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 0.95
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 0.95

rem ** Reverb and obstruction
vars.set sound-maxreverb 0
vars.set sound-reverb-steepness 0
vars.set sound-raylength 24

rem ** Obstruction when angle between listener, source and obstructing object
rem ** is 0 degrees
vars.set sound-obstruction-max 0
rem ** Size of listener's obstruction sphere
vars.set sound-listener-radius 0
rem ** Size of obstructing object (inserted at obstruction point)
vars.set sound-obstruction-radius 0

rem ** Ambient sound properties
sound.setProperty ambient-fade-time 9999999999
sound.setProperty ambient-forced-fade-time 9999999999
sound.setProperty ambient-indoor-obstruction 0
sound.setProperty ambient-indoor-obstruction-speed 0.0

rem ** Air absorption.
sound.setProperty airabsorption-eax-mindistance 999999999999
sound.setProperty airabsorption-eax-maxdistance 9999999999999


rem ** Setup tinnitus. First file is the "tinnitus" sample, the second
rem ** file is the man down sample.
sound.tinnitusSetup "Common/Sound/tinnitus.wav,Common/Sound/man_down_state.wav" 1 2 4 0.0

rem ** Wind sound
ObjectTemplate.create Sound S_Wind
ObjectTemplate.lowSamples 0
ObjectTemplate.soundFilename "Objects/Soldiers/Common/Sound/soldier_wind_loop.wav"
ObjectTemplate.loopCount 0
ObjectTemplate.is3dSound 0
ObjectTemplate.stopType 0
ObjectTemplate.volume 0
ObjectTemplate.reverbLevel 0
ObjectTemplate.volumeEnvelope 0/1/0/1/0/2/0.15/0/0/1/1/0/

sound.windSetup S_Wind 0.0

rem ** Factor of explosion radius that triggers the tinnitus effect
vars.set sound-tinnitus-range 0.0

rem ** Early sample prioritization
sound.setProperty prio-k-frontback 999999
sound.setProperty prio-k-rightleft 999999
sound.setProperty prio-k-age 0.0
sound.setProperty prio-age-only-distance 999999.0
sound.setProperty prio-k-distance 999999.0

rem ** Distance delay
rem ** Shortest distance from listener where distance delay will be applied
sound.setProperty distance-delay-threshold 50
rem ** Delay multiplier (1 means 1/300 s/m)
sound.setProperty distance-delay-factor 0


rem ** The linear gain where playing sounds get a negative bias in the
rem ** priority. They may also be muted.
sound.setProperty max-distance-cutoff 0.0


rem ** Doppler effect. Realistic doppler effect factor is 1
sound.dopplerEffect 1

rem ** Number of MB we require from the OpenAL provider. Some native drivers
rem ** can't always give us that (Creative).
sound.setProperty required-buffer-size 90
game.lockfps 999
renderer.drawfps 1
rem
rem Settingsfile automatically saved by bf2

Jak wdiac na usersetings nic nie mam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2009, 23:54 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Pokor napisał(a):
DN,patrz post bodka.To jego default z 1.5,ja po otworzeniu swojego cfg zobaczyłem coś takiego..."LOLROTFLXD".Tweak działa,wchodzi nie najgorzej...:D


Cicho (u mnie na 1.5 było dokładnie to samo i gdyby serwer placków był na 1.5 to na bank kick za Usersettings.con i oczywiście bez konfiga grać nie umiem)! To miało być tak, że masz "konfiga" i ktoś miał się na to złapać... musiałeś wszystko zepsuć? :D

M16 na bank zostało poprawione, w moim przypadku ubijam na jedną serię, czasami ktoś się trafi na 3 ale na jedną serię da radę ubić. Wielkiej zmiany pomiędzy wydłużonym czasem na położenie się po skoku nie zauważyłem - kwestia przyzwyczajenia.

Grubber{PL} napisał(a):
LocalProfile.setPassword "hasla nie podam xD"


I tak jest zakodowane i tylko na Twoim komputerze BF sobie je zdekoduje i wyłączynie Ty miałbyś z niego użytek ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2009, 23:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
aha ale ch.. i tak wam nie podam złamasy xD ktos jeszcze mi kompa ukradnie i co wtedy? xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2009, 00:02 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
KumBuL napisał(a):
hmm niewiem czy wolno mi ale łap xD

rem
rem Settingsfile automatically saved by bf2
rem
SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.100000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100
SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30
SettingsManager.stringSet GSPlayerName piaseczno&Wawa Reg by Deathname(bigmac)and KumBuL(2xBigMac)
SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0
SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1
SettingsManager.intSet GSMaximumInterpolationTime 1000
SettingsManager.intSet GSMinimumInterpolationTime 100
SettingsManager.boolSet GSUseAlternativeExtrapolation 1
SettingsManager.intSet GSUpdateRate 10
SettingsManager.intSet GSStartAvgActionBufferDelay 100
SettingsManager.U32Set GSPCOSoldierAnglePrecision 32
SettingsManager.boolSet GSVariableGhostUpdate 0
SettingsManager.floatSet GSOptimizeYThreshold 0.900000
SettingsManager.floatSet BWOMinRateDistanceSoldier 15.000000
SettingsManager.boolSet BWOUseOptimizedSoldierNetworkable 1


Miłej Gry :D


Offtopic:

Gdyby ktoś niechcący stwierdził, że odkrył sposób na "pr0 konfinga", to komendy po SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1 są zaimplementowane w zmienionym silniku dla Battlefield: Heroes i w grze Battlefield 2 niestety nie działają ;).

A trzymając się tematu:

U was też zasięg widzenia się zmienił? Spod Hotelu na Karkandzie widzę osoby zbiegające z górki USMC...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2009, 00:05 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2008, 20:56
Posty: 15
DeathName napisał(a):
KumBuL napisał(a):
hmm niewiem czy wolno mi ale łap xD

rem
rem Settingsfile automatically saved by bf2
rem
SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.100000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100
SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30
SettingsManager.stringSet GSPlayerName piaseczno&Wawa Reg by Deathname(bigmac)and KumBuL(2xBigMac)
SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0
SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1
SettingsManager.intSet GSMaximumInterpolationTime 1000
SettingsManager.intSet GSMinimumInterpolationTime 100
SettingsManager.boolSet GSUseAlternativeExtrapolation 1
SettingsManager.intSet GSUpdateRate 10
SettingsManager.intSet GSStartAvgActionBufferDelay 100
SettingsManager.U32Set GSPCOSoldierAnglePrecision 32
SettingsManager.boolSet GSVariableGhostUpdate 0
SettingsManager.floatSet GSOptimizeYThreshold 0.900000
SettingsManager.floatSet BWOMinRateDistanceSoldier 15.000000
SettingsManager.boolSet BWOUseOptimizedSoldierNetworkable 1


Miłej Gry :D


Offtopic:

Gdyby ktoś niechcący stwierdził, że odkrył sposób na "pr0 konfinga", to komendy po SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1 są zaimplementowane w zmienionym silniku dla Battlefield: Heroes i w grze Battlefield 2 niestety nie działają ;).

A trzymając się tematu:

U was też zasięg widzenia się zmienił? Spod Hotelu na Karkandzie widzę osoby zbiegające z górki USMC...



DN i po co im to pisałeś ? może już myśleli ze maja high uber pr0 cfg i beda łamać każdego ;p !

ps: settingsmanager.boolset GSUseClientSidePrediction 0

_________________
Użytkownik zbanowany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2009, 01:37 
Offline

Dołączył(a): 12 gru 2006, 00:39
Posty: 476
Lokalizacja: Łomża
rem
rem Settingsfile automatically saved by bf2
rem
SettingsManager.boolSet LukaszykPL 0
SettingsManager.floatSet Piwo 1
SettingsManager.boolSet Placz_EdiPL 0


jak narazie tyle mi styka....i mowie wam!! te moje CFG to nie PLACBO!!!

_________________
xxxxxxxxxxxxxx


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL