Teraz jest 24 lis 2024, 01:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 maja 2009, 00:31 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Dobre pytanie. Z tego co kiedyś czytałem słynne normandzkie żywopłoty mają w 2.2 faktycznie stanowić przeszkodę dla pojazdów, w przeciwieństwie do 0.7. Niewykluczone jednak, że będą fragmenty żywopłotu, które będzie można zniszczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 maja 2009, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007, 12:16
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Niewykluczone jednak, że będą fragmenty żywopłotu, które będzie można zniszczyć.



Ta..., fajnie by było

_________________
"Czołg to czysty kaprys!" - generał sir Louis Jackson w 1916 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 maja 2009, 16:04 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Z technicznego punktu widzenia można było by to zrobić nawet na engine BFa 1942 - wszystko pozostaje w gestii twórcy mapy jak chce, aby wyglądała rozgrywka na mapie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 maja 2009, 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2007, 11:40
Posty: 70
Lokalizacja: Toruń
Problem w tym że twórcy już dawno powiedzieli że jeżeli fh2 ma wyglądać tak ładnie jak teraz i być grywalny przy 64 graczach nie wprowadzą oni zniszczalnych obiektów na mapie no chyba że murek na supercharge który za duży nie jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 maja 2009, 18:40 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Cóż, to zawsze jest coś, za coś. Tak czy inaczej dotychczas pokazane mapy zapowiadają się ciekawie, a mapy są moim zdaniem największą bolączką FH 2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 maja 2009, 19:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Poza czasem tworzenia to tak mapy,gdyby autorom zależało na modzie(zainteresowaniu modem)powinni sukcesywnie w miarę pojawiania się nowych mapek np. tych z FHT dodawać je do mappacków i publikować,na pewno więcej ludu by grało

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 8 maja 2009, 20:50 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Aby opublikować chociażby część map z FHT, trzeba by jeszcze sporo nad nimi popracować - mapa dla turnieju, a mapa na publika to dwie różne rzeczy. Ktoś jeszcze pamięta Mappack turnieju WaW? No właśnie.

Myślę, że potrzebowałbym około miesiąca, aby doprowadzić tak niewielką mapę jak Vavouledo Canyon do standardów chociażby zbliżonych do map oficjalnych. Miesiąc! Gdy tym czasem trudno mi znaleźć chwile, by dokończyć mapę, którą obiecałem zrobić do obecnej kampanii turnieju. To niestety było by tyle w kwestii czasu tworzenia...

Myślę, że można było by się pokusić o dodanie 1-2 map z Grecji, czy Tunezji do następnego oficjalnego wydania. Ale jak już pisałem, sam nie jestem wstanie poświęcić na to czasu, więc tym trudniej wymagać mi tego od innych. Poza tym zależy to też od ekipy FH.

O mappacku z prawdziwego zdarzenia można by pomyśleć po kampanii włoskiej, ale do niego potrzebujemy sprzętu z FH 2.2 i... czasu. Czasu na dostosowanie map oraz pojazdów (chociażby tekstury dla nowego teatru działań).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 maja 2009, 11:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Dobra,ale chyba specjaliści tworzący FH2 mają zespół fachowców czy nie?jeżeli mapka jest już wykonana i grana/sprawdzona to chyba nie jest problemem zrobić jakieś kosmetyczne zmiany?wydaje mi się ze na pewno wyniesie to ułamek czasu jaki trzeba by było włożyć w produkcje nowej mapki od zera,tylko trzeba chcieć i myśleć o graczach/fanach...jak wyjdzie Normandia to raczej nikt nie będzie już wracał do Afryki

oczywiście mówię o oficjalnym mappacku do FH2,bo tylko takie coś ma sens...co z tego że ktoś powiązany z FHT pięknie przerobi/dostosuje mapki,wyda jako fan mappack itd jak to i tak nigdzie grane nie będzie,może poza jakimś tajwańskim czy japońskim serwem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 maja 2009, 11:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Uwierz MK, wiekszosc zmian w mapach nie zajmuje bynajmniej ulamka czasu. Inna sprawa to taka, ze tylko pewien procent map turniejowych spelnia standardy FH2 (lub nadaje sie do przerobienia by takowe spelniac). W koncu, za czasow FH1 przekonalismy sie juz ze mappacki, nawette oficjalne, dzialaja raczej słabo (gdy na serwer ladowala sie mapka z mappacka, ilosc graczy spadala o polowe).

A na koniec powiem żeby cierpliwie poczekac, warto ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 maja 2009, 12:32 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
MK jaki zespół fachowców? Wiem, że w FH, jak i w FHT są ludzie pracujący przemyśle rozrywkowym, ale nawet oni nie będą Ci pracować nad FH w czasie pracy. Wszystko co widzimy (oraz co zobaczymy) powstało kosztem wolnego czasu graczy takich samych jak my. Prace nad FH 2.2 dobiegają powoli do końca, ale popatrz ile im to zajęło. Chciałbyś jeszcze żeby przerabiali czyjeś mapy? Jeśli dobrze pamiętam stworzenie Purple Heart Lane zajęło Nattiemu blisko pół roku. Stworzenie malutkiej Vavouledo Canyon zajęło mi ponad miesiąc, a wtedy pracowałem dorywczo. Dziś mam wolne tylko wieczory, wiec myślę że zajęło by mi to przynajmniej dwa miesiące. Jak już pisałem dopracowanie jej to dla mnie jakiś miesiąc w tej chwili. To są te "ułamki" o których mówimy. Jak to w życiu zwykle bywa, detale zajmują większość czasu :P

Poza tym masz zupełna racje, że potrzebne jest wsparcie serwerów. Dlatego najwygodniejsze wydaje mi się dołączenie map do oficjalnych wydań. Nie sądzę by zrobienie mappacka oficjalnym stanowiło jakiś problem - co do wymagań jakościowych myślę że jesteśmy wszyscy zgodni. Problem w tym, że jeśli my nie przygotujemy tych map, to nikt tego za nas nie zrobi. Wybacz, ale od "chęci i myślenia o fanach" nie postała jeszcze żadna mapa - potrzeba jeszcze edytora i poświęconego czasu. Wyobraź sobie, że po ośmiu godzinach z 40 komputerami i co najmniej tyloma użyszkodnikami, siedzenie jeszcze przed własnym nie jest szczytem moich marzeń. Tym bardziej, że zawsze odbywa się to kosztem czegoś. Tak jak dziś siedzę przed edytorem zamiast skorzystać z zaproszenia znajomych na juwenalia, bo obiecałem wcześniej, że pomogę z mapą do obecnej kampanii - no i tak mniej więcej wygląda praca innych "fachowców" i "specjalistów" tworzących mapy i mody. Doprawdy podziwiam takie "konie robocze" jak Toddel, czy Sorken - nie wiem jak by to wyglądało bez nich :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 maja 2009, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
No chyba ludzie tworzący FH2 to są fachowcy czy to określenie jest nadużyciem w stosunku do nich :twisted:

fakty na razie są takie że jest jeden czasami pełny europejski serw :roll:

prace nad 2.2 z tego co napisał jeden beta tester można wywnioskować że są chyba na poziomie 50%,nie maja modeli amerykańców ukończonych,mapek ukończonych itd :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 9 maja 2009, 16:30 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Taa fachowcy. Już pisałem - może jeden czy dwóch zajmuję się tworzeniem gier z zawodu. Ale reszta to GRACZE TACY SAMI JAK MY. To naprawdę żadna filozofia: macie pomysł żeby coś zrobić lepiej, bierzecie edytor i robicie. Dzieciaki z TDP i Pixela jakoś nie mają kompleksów (przynajmniej pod tym względem) i tłuką te swoje mapki jedna za drugą :twisted:

Jeśli potrzebujecie pomocy, to każdy wielki turniej FH ma swój zespół mapperów i szkółkę dla nich. Niezależnie czy to FHT, WaW czy BpM, a w nich od dłuższego czasu skupia się środowisko FH. Jeżeli język jest barierą także służę pomocą - zakładać wątek i pytać. Co wiem to podpowiem jeśli chodzi o mapy, a myślę, że i Spit nie odmówi pomocy jeśli chodzi o kwestie związane z kodem. Tyle że póki co jedna (słownie: jedna) osoba wykazała zainteresowanie czymś takim, a i tak chyba dała sobie spokój :?

Wracając do FH 2.2, to myślę, że głównym problemem są (jak zwykle zresztą) modele graczy i poskładanie tego do kupy. A przynajmniej mam taką nadzieje, że gdy już się uporają z tym, to wypuszczą 2.2, a resztę map i zabawek będzie się z czasem dodawać. Bo jeśli chcą czekać aż Normandia będzie "kompletna"... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 13 maja 2009, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2008, 17:55
Posty: 110
Ja tylko czekam na Omaha, Utah, Juno, Gold i Sword.Nic ku*** więcej nie chcę.

_________________
Nie ma takiego dnia gdzie by ktoś nie zginął...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 13 maja 2009, 20:32 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Mam tylko nadzieję, że nie w rodzaju omaszki z FH 0.7 (oraz pochodnych SSM). Natomiast coś w stylu golda jak najbardziej 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 13 maja 2009, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Charlie Sector to była IMO bardzo fajna mapa. Trzeba przyznac ze pierunsko trudna dla amrykanow, ale fajna. Tyle ze za czesto grana :( Ogólnie, FH 0.7 ma sporo świetnych map, które prawie nigdy nie były grane.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL