Teraz jest 28 lis 2024, 11:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 kwi 2009, 23:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
no każdy snajper przy zdrowym rozumie nie będzie strzelał jak z automata :D

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2009, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2008, 09:47
Posty: 43
Lokalizacja: Poznań
Masz racje towarzysz :P
Coś mi sie wydaje że trzeba po prostu wyczuć broń. Bo chyba nie da sie ocenić ile trzeba czekać po każdej czynności.
Wiadome jest tylko że po ruchu trzeba odczekać 8 sekund i nic więcej ;/
Szkoda no ale musi być ta odrobina tajemnicy ;p
Jednak ten filmik mnie zadziwił bo pierwszy raz widziałem tak szybko strzelającego snajpera ;/
Ma sposób chłopak :P Ja też musze go znaleźć :D

_________________
Obrazek
Skuteczny snajper likwiduje swój cel jednym strzałem , bo za chwile sam może zginąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
cyku02 napisał(a):
Wiadome jest tylko że po ruchu trzeba odczekać 8 sekund i nic więcej ;/

Wrong :)
Wiadomo jest więcej a mianowicie:

WASD Movement: 8 seconds to minimum deviation
Per shot: 4 seconds to minimum deviation
Mouse Movement: Almost non-existent


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2009, 12:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2008, 09:47
Posty: 43
Lokalizacja: Poznań
ooo dzięki wyspa :D czyli z tego wynika ze jak leże w jednym miejscu i sie nie ruszam (tylko myszka) to powinienem ciągle celnie strzelać ?

_________________
Obrazek
Skuteczny snajper likwiduje swój cel jednym strzałem , bo za chwile sam może zginąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2009, 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2008, 09:47
Posty: 43
Lokalizacja: Poznań
Już wszystko zrozumiałem :P 13 killi i 0 deads :P 2 na serwerze :D już pojąłem o co chodzi :D dziękuje wszystkim bardzo :) PR rulez !!

_________________
Obrazek
Skuteczny snajper likwiduje swój cel jednym strzałem , bo za chwile sam może zginąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2009, 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 16:14
Posty: 326
Lokalizacja: Olecko
gratulacje, ale nastepnym razem edytuj posty :P

_________________
Obrazek
Obrazek
"Rangers lead the way!"
"Sua sponte!"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2009, 13:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2008, 09:47
Posty: 43
Lokalizacja: Poznań
Czasem na polu walki gdy sobie ładnie leże na dobrej pozycji , dostrzegam wroga ;p
Celuje , pada strzał i odziwo cel dalej stoi choć trafiłem w klatke piersiową a postać lekko drgnęła podczas trafienia. Niektórzy padają od razu a niektórzy po 2 strzałach. Wiem że to nie odległość bo w tych przypadkach jest to 450 - 500 m.
Czy to zależy od żołnierza czy pocisk mi po prostu schodzi?

_________________
Obrazek
Skuteczny snajper likwiduje swój cel jednym strzałem , bo za chwile sam może zginąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2009, 15:16 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
cyku02 napisał(a):
Celuje , pada strzał i odziwo cel dalej stoi choć trafiłem w klatke piersiową a postać lekko drgnęła podczas trafienia. Niektórzy padają od razu a niektórzy po 2 strzałach. Wiem że to nie odległość bo w tych przypadkach jest to 450 - 500 m.
Czy to zależy od żołnierza czy pocisk mi po prostu schodzi?


1. PR to mod do gry BF2 której engine nie został zaprojektowany dla symulatorów pola walki ale do arcadowego Shootera (lub jak kto woli Arcade FPS).

2. Engine BF2 sam w sobie ma kilka błędów i wad jak np. każdemu znany problem z systemem rejestracji trafień. Strzelasz komuś w łepek i widzisz szare "pufff" a koleś dalej biegnie jakby nic się nie stało (doświadczyłem też tego z drugiej strony gdy do mnie strzelano i odsuwałem się za osłonę a w miejscu gdzie stałem wisiała przez chwilę szara chmurka w powietrzu).

3. Dawno nie używałem snajperek w PR więc niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale z tego co pamiętam do tej pory było tak że w przypadku strzelania do żołnierza konwencjonalnej armii (mających kamizelki), trafienie przez snajpera w żołnierza z pełnym HP powodowało spadek jego HP do bardzo niskiego poziomu (czarno-biały ekran, chyba jakieś 10-15% HP?, jak zaraz po podniesieniu przez medyka)... Jeśli nic nie zmienili w PR 0.85 to:
- niektórzy padają od jednego strzału bo byli wcześniej lekko ranni i nie mają pełnego HP w czasie trafienia
- niektórzy mając pełne HP są trafiani w głowę i padają po jednym strzale.
- niektórzy mają pełne HP i wtedy jeden strzał sprowadza ich do minimalnego HP ale nie zabija

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2009, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2008, 09:47
Posty: 43
Lokalizacja: Poznań
Znów miałem to samo.
Snajper na 2 strzały ;/ ehh szkoda że nie dopracowali obrażeń.
Bo myślałem na początku że może w ramie trafiłem lub w noge i dlatego zadałem mniejsze obrażenia.
Później starałem sie celować w brzuch itp.
Jednak po twoim wytłumaczeniu zacząłem w to wątpić ;p
No cóż dzięki.
Nic nie jest doskonałe ;/

_________________
Obrazek
Skuteczny snajper likwiduje swój cel jednym strzałem , bo za chwile sam może zginąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2009, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2008, 17:28
Posty: 92
Z takiej odległości musisz strzelić heada bo koleś nie padnie tylko "zabierzesz" Hp tak jak pisał Ragni. Chyba, że masz L9/L11 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2009, 21:15 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
:lol:, Cyku jak wycelujesz w głowę i trafisz to położysz wroga na pewno. Zaś co do tego strzelania to niestety w przypadku armii regularnej mają oni na sobie pewna ochronę i są trudniejsi do położenia.

PS Twórcy PR-a specjalnie utrudnili snajperom życie, ze względu na noob-ków. By snajperzy nie byli w stanie kłaść całych oddziałów.

Zadaniem snajpera może być wyeliminowanie AA, TOW, HMG, innego snajpera, niedobitka, osłanianie ataku a nie zabijanie losowych wrogów, bo z takim podejściem długo się nie żyje.

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 22:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2008, 09:47
Posty: 43
Lokalizacja: Poznań
czyli twórcy zrobili to specjalnie tak? nie jest to niedopracowanie? :P

_________________
Obrazek
Skuteczny snajper likwiduje swój cel jednym strzałem , bo za chwile sam może zginąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 23:08 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
To, że nie kładziesz żołnierzy armii regularnych jednym strzałem strzelając z dużej odległości w ciało nie jest niedopracowaniem zrobiono to specjalnie. A trafienie w głowę nawet z Einfilda kładzie zawsze(no chyba, że bug).

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL