Teraz jest 29 lis 2024, 14:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 kwi 2009, 00:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Może w jednej z następnych wersji PR będzie już MMO :) i będą batalistyczne bitwy na tysięce żołnierzy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2009, 16:08 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
...Handlarze, taksówkarze i drwale :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 kwi 2009, 16:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
taaaa a na koniec misji w podziemiach przenośnej "Białej Chaty" na przedmieściach BAGDADU
będziemy walczyć z Bush bossem przy użyciu śmierdzących trampek :lol:
Podziemia dostępne tylko dla graczy CATA wymagana klasa CATA ASSASIN :P
http://www.youtube.com/watch?v=HOHaO1pksvQ
SARKAZM...

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2009, 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2007, 09:05
Posty: 339
Lokalizacja: Olsztyn
http://www.realitymod.com/forum/f10-pr-general-discussion/59549-special-kits-special-people.html
nowe kity dajcie swoje propozycje!!!
np. Elektromechanik dla "Brudnej strony mocy" wyrzuca miniaturkę Jihada i kieruje samochodzikiem(RC) pod wrogi sq i BooM!!! :lol:

http://www.realitymod.com/forum/f66-pr-community-modding/59681-important-v0-86-hesco-changes.html#post1022504
nowy "murek"

_________________
Obrazek
"Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 11:33 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Oficjalne info na temat zbliżającego się patcha do PRa

http://www.realitymod.com/forum/f12-project-reality-news/59741-project-reality-v0-86-upcoming-patch-release.html

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 12:17 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
A m.in. członkowie GCA już od ponad tygodnia mają możliwość grania we wstępną wersję patcha :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 13:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
Prawda jest taka ze kazdy kto przeglada fora zwiazane z PR-em np. Tactical Gamer juz od tygodnia mogl miec pliki testowe nowego patcha i nie trzeba bylo byc zadnym czlonkiem klanu, kumplem beta testera ani niczym podobnym.

Myk polegal na tym ze nie bylo to oficjalnie ubublicznione ale mimo to adresy do stron gdzie mozna bylo znalezc pliki byly podane :)
Taki adres strony niedawno wyplynal na forum glownym PRa.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 13:44 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Akurat wczoraj wyszła nowa wersja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 13:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Z tego co pamiętam, linka do jednej z wczesnych wersji patcha można było przekazywać osobom trzecim ale link nie był podany na publicznym forum PR oczywiście 8) W którymś momencie jakiś koleś wyskoczył nawet z postem na publicznym forum pytając jak tego nowego patcha zainstalować co było dość zabawne... jego temat został zamknięty i usunięty dość szybko :D
Ja mogłem sobie ściągnąć tego nowego patcha ale nie miałem czasu na bawienie się w testera i dałem sobie spokój. Jestem cierpliwy... poczekam na oficjalna, dopracowaną wersję ;)

jozi02 napisał(a):
Akurat wczoraj wyszła nowa wersja

Powiem tylko że twoje dane są nieaktualne ;)



Ale panowie..... skończmy już z tą gadką o źródłach pliku i porozmawiajmy o wprowadzonych zmianach, OK?
Co waszym zdaniem jest dobrego w tym patchu?... a co znowu zepsuli? :mrgreen:

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
Najbardziej podoba mi się to ze medyk będzie kitem limitowany, w rzeczywistości nie występuje więcej jak 1 medyk na sqad tak mi się przynajmniej wydaje. Podobnie jest z czasem podniesienia wydłużono do 5 min i jeżeli po podniesieniu dostanie sie kulę jest się definitywnie martwym to jest naprawdę świetne. Optyka do ARek też jest jak dla mnie plusem. Co do pojazdów to ciekawie jak z tym czasem na ucieczkę z mocno zniszczonej helki. Ogólnie rzecz biorąc zmiany jak dla mnie są jak najbardziej na plus ze zmian podanych żadna nie była odebrana jako kiepska lub mało przemyślana ale wszystko wyjdzie w praniu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 14:53 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Wkurza jednak mocno fakt, że ekran wyboru kitów jest dostępny tylko jak jest się martwym.
Stawianie RP w 2 osoby też może się różnie sprawdzać - teraz może być pełno dwuosobowych zamkniętych squadów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
jozi02 napisał(a):
Wkurza jednak mocno fakt, że ekran wyboru kitów jest dostępny tylko jak jest się martwym.

Tak to wyjatkowo glupie i mam nadzieje ze to poprawia.

A co do opoznionego czasu eksplozji smiglowca po katastrofie to dziala calkiem fajnie sam mialm okazje byc swiadkiem takiej sytuacji podczas testow.

"Bylo to na Korengal Valley, nasz odzial byl gdzies na polnocno-wschodniej stronie doliny podczas gdy Ariel pilotowal Little Birda.
Na rozkaz SL'a wyznaczylismy strefe ladowania dla ptaszka na drodze o stosunkowo niewielkim nachyleniu i na dosc dobrze oslonietym odcinku. Kilka grantow dymnych zaslonilo pozostale otwarte kierunki.
Kiedy tylko Ariel posadzil maszyne na wyznaczonym miejscu caly sklad blyskawicznie sie zaladowal i po kilku sekundach bylismy w powietrzu.

Naszym celem bylo wzgorze na poludniu. Gdy tylko obnizylismy lot podchodzac do ladowania zewszad odezwaly sie kalasze Talibow.
Pilot blyskawicznie wykonal manewr wymijajacy ale pech chcial ze zablakana kula trafila go prosto w glowe :(
Maszyna krecac sie wokol osi zaczela opadac na zbocze gory, wszyscy pasazerowie zrozumieli ze z tej sytuacji w jednym kawalku nie wyjdziemy. Zaczelismy sie krzyczec jeden przez drugiego hasla typu lap za drazek strerowniczy i podaj spadochron i inne tym podobne niedorzecznosci :)

Nic nie pomoglo, zajebalismy konkretnie az cala gora sie zatrzesla bylo sporo dymu i ognia ale ku memu zdziwieniu ja wciaz zyje!
Ranny czolgam pod gore byle dalej od plonacego wraku. Jakies 2 sekundy pozniej kolejna eksplozja rozywa powietrze tuz za mna i trace przytomnosc.

Na nasze szczescie medyk zdazyl wydostac sie z wraku przed eksplozja i udalo mu sie reanimowac mnie i reszte skladu za wyjatkiem pilota.

Po tej wspanialej akcji ratowniczje niestety okazalo sie ze jestemy kompletnie okrazeni przez wroga co nie skonczylo sie to dla nas dobrze "

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 16:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
BL00D napisał(a):
jozi02 napisał(a):
Wkurza jednak mocno fakt, że ekran wyboru kitów jest dostępny tylko jak jest się martwym.

Tak to wyjatkowo glupie i mam nadzieje ze to poprawia.


Z tego co wiem to dzięki temu po reanimacji masz taki sam kit jak ten z którym padłeś na glebę i nie będzie już wykorzystywany bug ze zmianą kitu przed reanimacją... poza tym po co wam ekran wyboru kitów gdy żyjecie?

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 16:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
[quote="Ragni"]Z tego co wiem to dzięki temu po reanimacji masz taki sam kit jak ten z którym padłeś na glebę i nie będzie już wykorzystywany bug ze zmianą kitu przed Ażeby zmienić kita :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2009, 16:49 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Z tego co wiem to dzięki temu po reanimacji masz taki sam kit jak ten z którym padłeś na glebę i nie będzie już wykorzystywany bug ze zmianą kitu przed reanimacją... poza tym po co wam ekran wyboru kitów gdy żyjecie?

Wiem czemu ma to służyć - ale jest to niewygodne.

Tak samo SLowie będą częściej spawnować bez kita oficera.
A przydaje się żeby zawczasu zaznaczyć kit z jakim chce się spawnować po śmierci, bo później w trakcie ostrej walki można o tym zapomnieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL