Teraz jest 27 lis 2024, 08:22

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
WuWu84 napisał(a):
Grałeś? :wink: Nie, to polecam jednak z opiniami zaczekać. Choć pewnie i tak pewnie będzie marudzenie, że za zielono i nic nie widać, czołgi dalej jeżdżą na gąsienicach, a ragdoll bf-a rzecz jasna tą grę dyskwalifikuje itp... :P


No to dawaj...co takiego nowego jest w grywalności czy realiźmie,a gadkę o nowym modzie słyszeliśmy już z wersją 2.15,jeżeli na kosmetykę mówi się nowy mod to faktycznie sporo nowego,aby znowu się nie okazało że wszystko robione latami a bugi w ciągu minuty grania walą po oczach :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 12:16 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
MK napisał(a):
No to dawaj...co takiego nowego jest w grywalności czy realiźmie,a gadkę o nowym modzie słyszeliśmy już z wersją 2.15,jeżeli na kosmetykę mówi się nowy mod to faktycznie sporo nowego,aby znowu się nie okazało że wszystko robione latami a bugi w ciągu minuty grania walą po oczach :roll:

Wiesz jak by się uprzeć, każdy mod to jedynie kosmetyka, bo co by nam twórcy nie wciskali o nowych "systemach" uszkodzeń i innych bajerach to pod maską wciąż mechanika BFa, okraszona (albo i nie) skryptami, teksturkami, modelami itp.

W każdym razie na mnie zrobił duże wrażenie i coś czuję, że jesienią trochę pobijam się na serwerach, tudzież serwerze :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 12:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Cytuj:
bo co by nam twórcy nie wciskali o nowych "systemach" uszkodzeń


gdyby chociaż część z tego było prawdą,szczególnie w czołgach to już bym był niezmiernie zadowolony

co takiego fajnego ma być że zrobił na tobie duże wrażenie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 15:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Zamiast krytykowac cos co widzieliscie tylko na screenach, poczekajcie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 15:52 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
MK napisał(a):
co takiego fajnego ma być że zrobił na tobie duże wrażenie?

Jak się domyślasz nie mogę wiele powiedzieć - zresztą jeszcze wiele detali może się zmienić przed premierą. Ale to co już twórcy pokazali, a co dopiero tak na prawdę widać w grze to mapy, mapy i jeszcze raz mapy. 2.15 było dla mnie sporym krokiem do przodu (szczególnie w porównaniu do 2.1), ale główne zmiany były ukryte w środku jak przeprojektowane modele kolizji obiektów statycznych, czy wciąż dalekie od doskonałości, ale już uproszczone modele kolizji pojazdów. Natomiast w 2.2 w za sprawą map od razu wchodzimy w zupełnie inny świat, diametralnie różny od afryki w 2.15, a także tej Normandii z wymalowaną trawą w 0.7. Do tego kosmetyczne zmiany wielu już nam znanych elementów, które podejrzewam wielu osobą przypadną do gustu. Jak też dość znaczne zmiany w samej rozgrywce, które z pewnością wzbudzą kontrowersje, tak jak teraz wśród betatesterów. Także myślę, że będziemy mieli o czym pogadać po premierze.

Pozostaje kwestia czy chłopaki z FH trafią w gusta szerszego grona graczy. Nie mniej liczę na to, że będzie z kim zagrać, bo to co zobaczyłem na testach bardzo mi się spodobało i chętnie zawitałbym znów na publika, a nie widzę w tej chwili gierki dla siebie w podobnym klimacie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Cytuj:
rozgrywce, które z pewnością wzbudzą kontrowersje, tak jak teraz wśród betatesterów


uuu robi się gorąco,np. jakie?śmiało i tak nikt z nich nie zna polskiego :) jakąś wstępną datę wydania już znają czy sami jeszcze nie wiedzą kiedy wszystko będzie gotowe?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 18:05 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Nie, nie będę krakał :P Jeszcze coś im się odmieni i cofną do 2.15. Kiedy to nam testerom nie wiadomo, ale kurna liczę już na RC dla betatesterów :wink:

Zresztą ja się zachwycam, bo dla mnie to nowe doświadczenie w serii BF, a przyjdzie ktoś i powie: "eee, to już wszystko było w MoH, CoD" czy tam innym oskryptowanym szajsie. Także sam czekam na finalną wersje i jak to będzie wyglądało na publiku. Chociaż nawet jak im nie wyjdzie, to przynajmniej ekipy z turniejów będą mieć naprawdę solidną bazę - z tego co jest w FH 2.2 można było by zrobić kampanie włoską na zupełnie innym poziomie i cały front zachodni. Jeżeli komuś jeszcze będzie się chciało...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Powiedz chociaż czy jakieś polskie akcenty widziałeś na mapkach normandzkich albo czy mają w planach takie coś

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 24 sie 2009, 21:43 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
MK napisał(a):
Powiedz chociaż czy jakieś polskie akcenty widziałeś na mapkach normandzkich albo czy mają w planach takie coś

Niet :( A w planach nie wiem. Wiem, że nad kilkoma następnymi mapami pracują, ale prócz nazw niewiele więcej.

Wiem, że są u nas na forum ludzie, którzy interesują się umundurowaniem. Jeśli Polacy używali podobnego munduru polowego jak anglicy/kanadyjczycy to pewnie niewielkim nakładem pracy można by to zrobić. Oczywiście jak by się znaleźli chętnie, bo obecnie to spit coś jeszcze działa, a to trochę mały zespół :wink:

Natomiast jeśli potrzeba by nowego modelu oraz animacji - zapomnij...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 25 sie 2009, 18:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Zmiana praktycznie tylko teksturki by wystarczyła. Polacy z tego co pamiętam używali Brytyjskich mundurów/hełmów. Tak że tylko naszywki na ramiona + oznakowanie czołgów/samolotów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 28 sie 2009, 14:22 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
Pytaliście kiedyś o publiczne mapy z FHT, więc śpieszę donieść, że będzie w ten weekend okazja w nie zagrać: http://www.battlefield.pl/?id=2714


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 31 sie 2009, 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2007, 17:11
Posty: 98
Lokalizacja: Oświęcim
A jak się ma FH2 do wychodzącego jutro patcha 1.5??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 1 wrz 2009, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2006, 16:07
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
Na pewno na gwiazdkę się wyrobią z Normandia :) ale przypuszczam ze z miesiąc gorą dwa przesuną premiera fh2 ze względu na patcha do bf2

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 2 wrz 2009, 15:25 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
rafal pl napisał(a):
A jak się ma FH2 do wychodzącego jutro patcha 1.5??

Nie wiem, ale jeśli na BF2 gracie głównie w mody wstrzymałbym się z instalacją łatki 1.5, do czasu potwierdzenia przez twórców/graczy, że działa. Historia dowodzi, że EA/DICE i bóg wie kto jeszcze, sami nie wiedzą co udało im się spierdolić w kolejnej łatce a co może być przydatne w modach :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Update
PostNapisane: 2 wrz 2009, 15:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Już jest stanowisko ekipy FH2,zalecają aby na razie nie instalować bo są jakieś problemy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 88  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL