dupielos napisał(a):
ZzacK => High dla kazdego jest taki sam, to opcja w menu. To czy komfort w bfbc2 czy bedzie osiagalny dla 2 rdzeni czy dopiero dla 4 to mozna gdybac ale powiedziec trzeba jedno - ta gra nie ma nic co by usprawiedliwialo wymaganie 4 rdzeni do plynnej gry. Grafa jest srednia a system zniszczen to zwykly skrypt. Obiektow na ktore dziala fizyka (co musi liczyc cpu) jest tyle co wcale (wiekszosc smieci znika od razu) a za wszystkie efekty ktore widac na high odpowiada bardziej gpu (ktore zreszta sie nudzi w tej grze) niz cpu. Daj mi jeden powod dlaczego ta gra mialaby wymagac 4 rdzeni do plynnej gry... a tak, zapomnialem - w imie postepu co by producenci sprzetu mogli zarabiac ;]
Btw ten benchmark gta4 do ktorego podales linka ma dosc mocno zanizone te wyniki chyba. Nigdy bym nie gral w gre na niegrywalnych 23 fpsach (a tyle mniej wiecej powinienem miec wg tego benchmarka). Do dzis mam jakies filmiki z gta4 ktore robil moj kumpel na slabszym sprzecie niz moj. Wg tego benchmarka powinien miec ~20 fps. Jakims cudem jednak nagrywal filmy w stalej predkosci 30 fps. Byc moze gra bez pacza albo/i stery nvidii cos nie ten tego.
Zaznaczyłem tylko że część portów z konsol preferuje cztery rdzenie i fakt jest taki że te gry chodzą lepiej na nich mimo np. niższego taktowania, a nie są to małe różnice.
To jak będzie naprawdę z BF BC2 dowiemy się przy premierze pełnej wersji, więc na razie to jest gdybanie podparte o powyższe przykłady.
Co do High to nie wszystko, bo choćby to że dla jednego rozdzielczość 1920x1080 to minimum, a dla drugiego 1024x768 jest ok, inny może mieć AA off, a następny bez AAx4 nie ruszy, dla Pawła dx9 w zupełności wystarczy, a dla Krzyśka DX11 dla jednego efektu to obowiązek, więc nawet HIGH ma tolerancje na różnorodność
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Edyta.
Tutaj masz tą samą zależność przy R5870:
http://nvision.pl/RADEON-HD-5870-w-polaczeniu-z-roznymi-procesorami--Articles-282-ndetails-7.html