Teraz jest 9 paź 2024, 12:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 mar 2010, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
1 jest pewne. nie ma guzika do zoomowania. wiec jezeli nie widzisz roznicy *to po co przeplacac* daj sobie cos innego w to miejsce. ja m24 juz dawno dalem w kat ;)

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2010, 15:22 
Offline

Dołączył(a): 12 lut 2010, 08:32
Posty: 4
Witam

na kilku filmikach widzialem jak podczas strzelania ze snajperki celownik jest nieruchomy albo slepy jestem, u mnie natomiast caly czas porusza sie delikatnie do gory i na dol. Ma ktos podobne zachowanie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2010, 15:35 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2009, 08:16
Posty: 83
Satyr napisał(a):
Po 1 snajpera w grze jako klasy nie ma. A Recon jest bardzo przydatny. Na odleglosc "czyszcze" nim teren z ludków na flagach/stacjach itp. Oslaniam swoich podczas przejmowania flag/stacji. Sprzet ciezki rowniez nie stanowi problemu. Naj sa ludzie grajacy pozostalymi klasami ktorzy graja na odleglosć. Stacja/flaga jest odbijana ja czyszcze wroga a oni sobie lataja gdzie popadnie. Nikt nie odbija punktu! Rece opadaja. Posiadaja przeciez dogodne uzbrojenie do walki w terenie zabudowanym. I co? Najgorszy jest Recon ktory nie dosc ze wyczyscil teren i wskazal miejsce do ataku to powinien jeszcze sam dupe ruszyc i przejac/odbic.


Owszem. Problem w tym, że większość reconów to beużyteczni idioci grający dla k/d ratio, którzy siedzą na dupie na górce i usiłują być Tomem Berengerem kiedy team wypłukuje się z ticketów bo brakuje ludzi do szturmu. I za cholerę takiego nie zmusisz do działania, chyba że FF jest on to na szczęście można go przynajmniej oskalpować. Snajper jest imho przydatny tylko do obrony, i to też głównie ze względu na motion sensory.

PS. Ja cały czas mówię o trybie Rush bo Conquest to jest padaka w całej rozciągłości.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 18:48 przez Ozovich, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2010, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 11:35
Posty: 36
Lokalizacja: Poznań
No chyba sobie zartujesz, wlasnie conquest (podboj dla niektorych) zawsze byl kwintesencja tej serii, on wymaga skilla, taktyki, zgrania w szybkim przejeciu flagi, wyczekania az przeciwnicy odejda, a nie tak jak w Rush leciec na pale, rzucic c4, wysadzic, z daleka postrzelac nawet sie nie zblizajac z czolgu/wyrzutni i zniszczyc skrzynke... albo co jeszcze lepsze, to jezeli to budynek parterowy i nie da sie rozwalic skrzynki niszczac go, to sie go zrownuje z ziemia, ktos na sile podbiega zeby podlozyc ladunek, ginac przy tym i pozniej snajperzy z daleka tylko zabijaja kazdego. Jak dla mnie to zadna filozofia, a i przyjemnosc tez srednia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2010, 16:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
ci3jk4 napisał(a):
No wlasnie nie dokonca sie rozumiemy :)
Widze różnice pomiędzy 4x opt a 12x opt ale nie widze zadnej różnicy pomiędzy m24 bez zadnego upgreadu a z 12x opt.
Z tego co rozumiem w takim wypadku 12x opt jest całkiem bezwartościowy i lepiej zamiast niego założyć SPOT'a albo ammo czy coś ...

Z moich obserwacji wychodzi, że M24 w standardzie ma powiększenie x12 i nie ma różnicy, czy celownik jest "fabryczny" czy z unlocka. Inna sprawa ma się np. przy SV98 - tam to jest widoczna różnica.
PanTomasz napisał(a):
Jak to jest z lunetami? Skąd mam wiedzieć jak celować na różne odległości? Są jakieś zasady celowania w zależności od odległości mojego celu?


W zależności od karabinu, są różne lunety, a każda z nich ma inną siatkę.
Przykładowo w M24 to siatka Mildot. Kropki odmierzają miliradiany i służy właśnie do szacowania odległości, przy znanej wysokości/szerokości celu.

W rzeczywistości 1 miliradian (odcinek na krzyżu między kropkami) wyznacza 10cm na 100m, czyli w przeliczeniu np 30cm na 300m. Przy założeniu, że sylwetka wyprostowanego człowieka ma 180cm, łatwo policzyć, że na 300m zajmie 6 odcinków (6 dotów). Znając balistykę kuli i trajektorię lotu, masz wynik jak na tacy jak celować.

Strzelec wyborowy mając takie dane jest w stanie strzelać bardzo celnie nawet na bardzo duże odległości (700-800m)

Szczerze wątpię, by twórcy BC2 pofatygowali się na tyle, by zrobić balistykę na tak wyrafinowany poziomie i by miliradiany pokrywały się z torem lotu pocisku (jest do dość dobrze odwzorowane w grze ARMA2), ale i tak jest nieźle, bo wspominając inne tytuły gier (np BF2), to siatka w BC2 jest i tak do czegoś przydatna, a doty do czegoś służą)

W siatce balistycznej, takiej jaka jest w lunecie na karabinie SV98, są fajne "sierżanty", ale imho gorzej się nimi celuje, jeśli cel wypada pomiędzy.
W rzeczywistości każdy sierżant odpowiada 250m od celu. Brakuje jeszcze wskaźnika wysokości celu (tu akurat jest tylko dla sylwetki człowieka), mocno by to ułatwiło szacowanie odległości.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2010, 16:48 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2010, 15:21
Posty: 20
Witam wszystkich, jestem tu nowy :)

Wierzbin napisał(a):
Z moich obserwacji wychodzi, że M24 w standardzie ma powiększenie x12 i nie ma różnicy, czy celownik jest "fabryczny" czy z unlocka.


W wersji na ps3, m24 ma w standardzie x10. Różnicę w stosunku do 12x czuć wyraźnie.
Osobiście chciałbym celowniczek 8x, bo 4x to dla mnie za mało, a 10x za dużo.
I siatka MP8 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2010, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
hw98 napisał(a):
I siatka MP8 :P

IOR Valdada nie ma niestety kontraktu dla amerykańskiej armii. A szkoda, bo grało by się lepiej :wink:

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2010, 18:09 
Offline

Dołączył(a): 3 maja 2008, 15:10
Posty: 11
Przydałaby się jeszcze lornetka w tej grze z czujnikiem laserowym który odległość mierzy. Wtedy to by się dopiero działo :D .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2010, 18:50 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2009, 08:16
Posty: 83
Capa napisał(a):
No chyba sobie zartujesz, wlasnie conquest (podboj dla niektorych) zawsze byl kwintesencja tej serii, on wymaga skilla, taktyki, zgrania w szybkim przejeciu flagi, wyczekania az przeciwnicy odejda, a nie tak jak w Rush leciec na pale, rzucic c4, wysadzic, z daleka postrzelac nawet sie nie zblizajac z czolgu/wyrzutni i zniszczyc skrzynke... albo co jeszcze lepsze, to jezeli to budynek parterowy i nie da sie rozwalic skrzynki niszczac go, to sie go zrownuje z ziemia, ktos na sile podbiega zeby podlozyc ladunek, ginac przy tym i pozniej snajperzy z daleka tylko zabijaja kazdego. Jak dla mnie to zadna filozofia, a i przyjemnosc tez srednia.


Mnie Rush bardzo przypomina stare Enemy Territory, co jest wielkim plusem. Conquest to jest, niestety, latanie od jednej flagi do drugiej, zero taktyki czy teamplayu zazwyczaj. O wiele za małe mapy jak na taki flagowy system gry.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL