Teraz jest 23 kwi 2025, 20:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 gru 2003, 05:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Oddaje do testowania wersje 1.0:
http://www.games.bmj.pl/uploads/downloa ... amo1_0.exe 9,5MB

Po meczu Polska-Dania zapraszamy na serwer UKF.


Zmiany:
- nazwa mapy zostaje (kazda moja mapa bedzie sie zaczynala od Arcy - wkrotce być moze powstana kolejne - , a Alamo jest juz znane :) ), w pliku readme dodam opis ze to na podstawie bitwy o most w Ramelle (to w zwiazku z konkursem, nie chce robic 2 map z roznymi nazwami, zeby w sieci krazyla ewentualnie jedna).
- zapory na moscie zlikwidowane (wzrosnie nacisk na minowanie i expakowanie mostu) , czolgi moga przejechac przez most, jednak pole do walki czoglami jest w miescie mocno ograniczone i wszedzie moze czaic sie bazooka.
- dodana Wespe na respie Axis - latwo ja zniszczyc - chociazby karabinami z wiez, mysle ze wiele nie namiesza. Rowniez Shermany moga ja latwo zniszczyc.
- zlikwidowane zapory przy kosciele, droga przed kosciolem troche wyrownana
- wywalone: mlyn na wzgorzu, i mlyn wodny
- dolozona skrzynka do przeskakiwania przez ploty przy kanale od strony Axis (na zyczenie Okoty)

- flaga"Briefing Room" z budynku (z telefonem ;) ) przy moscie przeniesiona w waska uliczke pomiedzy budynkami. Budynek w ktorym byla flaga wiele nie straci, bo to dobre miejsce do ostrzeliwania mostu, przejscia po deskach do flagi w budynku naroznym, a takze zawiera Meda na 2 pietrze i Ammo na parterze. Natomiastwalka o flage zostanie przenieosona , do bardzo fajnej waskiej uliczki do ktorej jest bardzo duzo kombinacji wejsc. Do tej pory ta czesc mojej pracy byla malo wykorzystywana, wiec chcialem o zmienic. Beda tam niezle zadymy teraz. Flaga nazywa sie "Inner Street" Anglistow prosze o poprawe jesli to niezbyt trafny zwrot.
- poprawione pomniejsze bledy: przesuniecie deski, polaczenie z podlozem jeszcze kilku przedmiotow.
- po prawej stronie kanal zamkniety sluzą (jak w filmie), po lewej stronie dolozylem zniszczony most i linie kolejowa (tez jak filmie/rzeczywistosci).
- kolejna wycinka drzewek i krzaczkow - zima idzie - opał potrzebny :)
- wartosc punktowa flag bez zmian, nadal najwazniejsza jest flaga Almo -> 80pkt. .
- zostalo mi jeszcze wygenerowanie ostatecznych tekstur i cieni budynkow - na moim kompie trwa to 3-4 godziny. Proponuje testy wersji 1.0 w srode po 22:00 (licze na uprzejmosc panów z UKF ;) , i jesli wtedy nie przyczepicie sie do czegos, w weekend wysylam ja na konkurs i zachodnie serwisy BF-a.

Ma ktos jakies uwagi na pięć miut przed zakonczeniem prac?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 11 gru 2003, 23:05 przez CloneTrooper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 08:26 
Offline

Dołączył(a): 26 paź 2003, 22:02
Posty: 249
Lokalizacja: z 1 Dywizji Pancernej
A Będą jakieś samoloty np.B-17 i Stukas :?:Chciałbym żeby można było wysadzić most w powietrze w awaryjnej sytuacji ,Latać transporterami na spadochronach

_________________
Życie jest piękne ale Batlefield 1942 jest ładniejszy.
Ja to ja :)
Tiger to= Sage, Pongo, Qoora, Lassiter, Elmo, TomekDeF 8)


Ostatnio edytowano 9 gru 2003, 08:29 przez irekw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 08:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
irekw napisał(a):
A Będą jakieś samoloty np.B-17 i Stukas :?:

nie ma to jak zabawny poczatek dnia, prawda ireneuszu :?: :D

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 08:30 
Offline

Dołączył(a): 26 paź 2003, 22:02
Posty: 249
Lokalizacja: z 1 Dywizji Pancernej
Tylko chciałem się dowiedzieć czy będą jakieś samoloty :x

_________________
Życie jest piękne ale Batlefield 1942 jest ładniejszy.
Ja to ja :)
Tiger to= Sage, Pongo, Qoora, Lassiter, Elmo, TomekDeF 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 08:44 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
Irek nie będzie. Desant spadochronem jest możliwy w lesie. Mostu nie można wysadzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 10:24 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2003, 22:02
Posty: 2215
no ładnie opisana,zobaczymy jak naprawde jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 10:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
Tołdi napisał(a):
no ładnie opisana,zobaczymy jak naprawde jest


ja mam cicha nadzieje ze nie taka jak wy :lol:

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 11:35 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
Ja chce Edith Piaf !!! :cry:

ach..zapomniałem..czy zamiast no.4 jest garand ?

a tak na marginesie to Ramelle nie istnieje w realu :P

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 11:59 
Offline

Dołączył(a): 28 paź 2003, 13:02
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Czy ten link jest aktualny, tzn. czy jest pod nim aktualna wersja mapy ?
http://www.bizz.pl/bf/arcy_alamo.zip

Pzdr.
vib

_________________
generalnie to ja sie wybieram na emeryture


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
vib napisał(a):
Czy ten link jest aktualny, tzn. czy jest pod nim aktualna wersja mapy ?
http://www.bizz.pl/bf/arcy_alamo.zip

Pzdr.
vib


Nie, to pierwsza jest beta wersja mapy (ponizej link do beta2). Finalna wersja oznaczona będzie arcy_alamo1_0.zip (lub .exe jeszcze nie wiem) i bedzie dostepna do sciagniecia w srode wieczorem. Info w tym topicu.

-------------------------
irekw prosze Cie bardzo sciagnij sobie mapke w wersji beta 2
http://www.games.bmj.pl/uploads/downloa ... 1beta2.zip
http://www.ukf-clan.org/uploads/ftp/arc ... 1beta2.zip
zobacz i nie pisz bzdur o transporterach na spadochronach, bo topic bedzie mial za chwile 10 stron i nikt nie bedzie mogl nic znalezc odnosnie mapy Alamo. Prosze nie smiecie znowy w topicu - TEMATEM jest mapa Alamo 1.0
------------------------
Helmut - no tak niedoczytalem :) do konca tekstu. Bede musial znalezc jakies miasteczko z mostem w historii II W.Ś. :), zeby wyslac mape na konkurs. Albo wysle jako Ramelle, a moze jurorzy tez niezakimia ze "Szeregowiec Ryan" to fikcja w ilus tam procentach :lol: .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2003, 13:48 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
a teraz czas na nutke wyobrażni :P :

1. Garand zamiast no.4*
2. po utrzymaniu alamo do konca rozgrywki uruchamia sie skrypt z kontrolowanymi przez komputer mustangami (trza wytyczyć path's)które zrzucaja bomby na pobliskie domy
3. musisz zrobić model koktajli mołotowa i ładny efekt ognia (taki jak w RTCW)
4. Edith Piaf*
5. kilka wymodelowanych trupów
6. KettenKrad-y
7. Zakoduj mozliwośc rzucania hełmem
8. Zakoduj animacje wbijania noża w serce
9. Zrób to wszystko na Lotnisku w Anglii :D :D :D

Oczywiscie nie bede grał jeżeli nie spełnisz tych wszystkich warunków :D :D :D ;)

*-coś co dodało by klimatu i potencjalnych klientów :D

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 gru 2003, 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Niestety z powodu głupiego błędu, ktorego szukałem pół dnia - nieuruchamiala mi sie gra nie zdarzę na dzisiaj z mapą.Jak sie okazalo mapa nie mogla sie nazywac arcy_alamo1_0 i przez to
nie uruchamiala mi sie gra :| (5 razy reinstalowalem gre szukajac bledu)
Genaracja tekstur trwa 4,5 godziny + 40 minut na cienie obietkow, wiec nie zdarze. Moze na jutro sie uda.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 gru 2003, 15:03 
Offline

Dołączył(a): 16 lis 2003, 19:39
Posty: 25
Lokalizacja: Krosno
clone mapka jest faqjna i mam nadzejez ze kolejne będą super morze zrobimilbyś mapppack :) morze byś urzyl broni z fh :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 gru 2003, 15:07 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
...w który nikt by nie grał....

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 gru 2003, 15:42 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
irekw-->nie wiem po co pytasz o mapke,skoro i tak oryg.bf nie masz??jak zamieżasz grać na servach na tej mapce???bo jeszcze paczka z bf nie doszła??? :D (jeżeli masz orygonał to podaj cd-key..dla sprawdzenia :lol: )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL