Teraz jest 25 lis 2024, 12:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 mar 2010, 16:49 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2010, 19:02
Posty: 149
Piromaniack napisał(a):
Nie wydaje mi się, by wielbicieli snajperki dało się w jakikolwiek sposób zdyscyplinować, w znacznej mierze to soliści, dla których zwycięstwo na mapce jest drugo- lub nawet i trzeciorzędne. Prędzej zmienią serwer, niż zaczną pomagać, ew. będą argumentować, że przecież pomagają, zabijając wroga. A M-comami niech się zajmą inni. Ktokolwiek, byle nie oni, oni mają przecież fragi do nabicia...

Wszystkie zdarzenia, w jakich uczestniczyłem i jakie opisywałem w Port Valdez, nie kończyły się na wybiciu snajperów i wycofaniu, a polegały na nieustannym ostrzeliwaniu lądujących/spawnujących się przy tych, którzy są już na ziemi. Może raz albo dwa razy widziałem, że udało się ten impas przełamać i jeszcze próbowano zdobyć M-comy, najczęściej jednak runda dość prędko się kończyła - dlatego uważam to za złe rozwiązanie.


Wszystkie zdobyte punkty powinna otrzymywać drużyna wygrywająca i amen, a przegranej wszystko przepadać łącznie z fragami, wtedy może przestali by być tacy "ekologiczni".

Edyta.
Auto-przydział i brak możliwości zmiany teamu. "Przełączniki" tak samo rozwalają grę.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 mar 2010, 16:59 przez ZzackK, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2010, 16:54 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2010, 17:55
Posty: 63
To by dopiero sie zaroiło od switcherów :P a tych i obecnie nie brakuje, ale jakby pomysł dopracować, to by było świetne rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2010, 18:33 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 13:58
Posty: 124
Brak jakiegoś autobalansu z jednej strony boli, ale z drugiej, jak taki autobalanas jest robiony na siłę i beż możliwości jakiegokolwiek zmiany również boli. I gdzie tu znaleźć złoty środek?

Moim zdaniem jeśli siły są nie równe to wystarczył by jakiś vote na zbalansowanie teamów i po krzyku, jak team-stackerzy votują na nie to rage quit i tyle :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2010, 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2010, 17:55
Posty: 11
Zero pkt to może nie, ale powinien być większy bonifikat dla wygrywających niż 100pkt ( to nie mobilizuje do wygrywania), a dla zespołu przegrywającego może jakieś ujemne pkt za przegraną ( bo trzeba pamiętać ze piny i unlocki są na bieżąco w czasie gry przyznawane). A co do switcherów to może coś w rodzaju przypisaniu do teamu po kilku zgonach lub określonym czasie spędzonym w teamie ( później zmiany tylko pod wpływem autobalansu). Bo fakt, że drużyna nie prze do zwycięstwa jest bardziej denerwujący niż za duża ilość snajperów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2010, 22:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, 21:12
Posty: 103
Lokalizacja: gwe
Mnie też denerwuje, że przy każdym wejściu na serwer trzeba od nowa układać sobie bronie i perki. :stupid: Już mi się powoli nudzi ustawianie tego za każdym razem. Mogłoby być coś takiego w głównym menu, żeby nie klikać za każdym razem, jak się włącza gre.

_________________
Obrazek
TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly, what boss says.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2010, 23:39 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2010, 18:59
Posty: 49
Jak gram z ziomkami i gadamy na TS to jest swietna zabawa, ale samemu tylko nerwy mozna stracic. Dzisiaj gralem TDM i w drużynie mialem 3 reconów ktorzy sie gdzies pokampili a ja biegalem sam. Swichowanie tez jest nagminne, gralismy goraczke i 2 razy moj team minimalnie wygral, byla bardzo wyrownana gra, walka o mcomy po kilkanascie minut a na nastepnej mapie polowa enemy przeszla i koniec zabawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 00:58 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2008, 01:40
Posty: 36
Theo1985 napisał(a):
Możliwość wejścia na górkę to błogosławieństwo, w innym wypadku nasze żywe krzaczki z górki mogą sobie bezkarnie fragować, może to że jest zagrożenie z dołu da komuś do myślenia i chociaż zaczną używać sensorów, bo z tego co zauważyłem to są niesamowicie zaskoczeni że ktoś tam w nich wbiega..


Co racja to racja. Zdobyłem 2x po 5 dogtagów. Zabijając wiarę która stała jeden obok drugiego. Jeden raz na sławnym wzgórzu na planszy z łódkami a drugi raz na mapie ze "stocznią ubotów".
Jednak przyznaje że medycy z m60 są bardziej frustrujący niż inne typki.
Po za tym to faktycznie rzucajcie więcej sensorów.
Osobiście bardziej niż tuba wkurza mnie CarlGustaw.
Q nadal mnie strasznie irytuje. Czasami wydaje mi się że zaznaczam 3 przeciwników na raz, a czasami żadnego z tych samych 3.

Tutaj chciałbym przeprosić za moją dosyć pazerną grę jeszcze. Spowodowne jest to chęcią szybkiego odblokowania rozsądnych broni tak abym mógł już tylko znaleźć swoje 4 złote zestawy.

Tryb HardCore bardzo mi nie potrzeb, może dlatego że snajperów było chyba więcej niż 50%... z tego połowa w jednym miejscu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 09:29 
Offline

Dołączył(a): 12 mar 2010, 08:21
Posty: 6
Jezu jak mnie irytuje nóż w tej grze. Ciągniesz po gości serią a on jeszcze zdąży Ci wsadzić kose, no więcej powagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 10:08 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2010, 23:11
Posty: 37
Jeśli chodzi o "snajperów" (czytaj mendy kampiące gdzie popadnie) to jest bardzo prosty i bardzo irytujący sposób na nich... nazywa się granat dymny ale również (jak to ktoś wyżej napisał) czerwony marker jest interesujący i nie mam tu na myśli że przeciwnik ma ich "zadymić" tylko szturmowcy z własnej drużyny mogą omyłkowo trafić takiemu pod nogi dwa granaty (a po chwili jeszcze dwa)...

PS. ostatnio tak zirytowałem jednego gościa że zaczął do mnie strzelać (miałem z tego niesamowitą frajdę) ]:->


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 16:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Na snajpera (takiego prawie recon'a) jest prosty sposób.
Podobnie jak w rzeczywistości, czyli...
inny snajper.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 18:24 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2010, 15:49
Posty: 8
Najbardziej wkurza mnie to, że jak gram UAV-em i zdobędziemy np dwie bazy i na 3 mi rozwalą UAV-a to odchodze od stanowiska i nagle jestem poza polem bitwy. Nawet nie ma szansy na powrót na nie bez samobójstwa. Tak naprawde te mapy to złączone do kupy randomowe minimapy.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 23 mar 2010, 22:30 przez tybek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 18:54 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 20:05
Posty: 24
a mi trochę brak klimatu BF 2, start rozgrywki, wszyscy rzucają się do maszyn, , jechało się np. czołgiem a nad głową przelatywał helikopter, przy kurzu i dźwięku w BBC 2 , to dawałoby niezły efekt, fajne były mapy pancerne gdzie dominuącymi broniami były wojska pancerne i nie tylko,ale i tak jest jak w piosence t-love " jest super, jest super, więc o co Ci chodzi ..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2010, 09:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2010, 11:44
Posty: 39
mi też brakuje klimatu bf2, moja ulubiona mapka "strike at karkand", szkoda że ea nie udostępnia jakiegoś edytora map, pewnie zaraz znalazłaby się jakaś grupka osób i zmajstrowała mapki z bf2, no ale oczywiście liczy się "only cash".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2010, 12:40 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2010, 13:33
Posty: 26
Cytuj:
a mi trochę brak klimatu BF 2, start rozgrywki, wszyscy rzucają się do maszyn, , jechało się np. czołgiem a nad głową przelatywał helikopter, przy kurzu i dźwięku w BBC 2 , to dawałoby niezły efekt, fajne były mapy pancerne gdzie dominuącymi broniami były wojska pancerne i nie tylko,ale i tak jest jak w piosence t-love " jest super, jest super, więc o co Ci chodzi ..."

Na starcie w mapie z portem na pustyni (wybaczcie, że nie pamiętam nazwy) dokładnie właśnie tak się zaczyna. Czyli spawn + samoloty robią nalot na bazę (prowizoryczny), a atakujący rzucają się do czołgów i UAVa.

No dobra, do czołgów się nie rzucają, bo są aż trzy, więc nie trzeba się spieszyć, bo zazwyczaj miejsca jest dosyć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2010, 13:14 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
moje nowe wrazenie:

http://www.abload.de/img/bfbc2game2010-03-2317-cz8z.jpg

to jakis bs!

1641 pts per min?! k/d 131,19:1 ... co o tym myslicie?

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL