Teraz jest 28 lis 2024, 21:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 mar 2010, 21:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Super,czyli można przejechać metr obok i nic?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2010, 23:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 12:41
Posty: 103
No takie nic nie znaczące odległości to już łapie,ale jak jesteś przed nią 3-4m to nie wybuchnie :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 01:35 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2010, 22:50
Posty: 268
to nie BF 2142 gdzie miny same lecą do pojazdu :lol: a żeby mina zniszczyła 100% czołgu to trzeba mieć ulepszenie wybuchów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 06:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Czy Karolkiem Gustawem mozna strzelac na Nozoomie? I czy ten rurociag ma jakies magiczne wlasciwosci lubiace piechote? Tzn nie trzeba nim centralnie trafiac we wroga? Zastanawiam sie nad tym poniewaz Karolek ostatnio dosc czesto dopada moja medyczna dup3 hehe. A poza tym mam zamiar pograc ta klasa.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 08:56 
Offline

Dołączył(a): 11 mar 2010, 12:41
Posty: 38
Gustav najlepiej sie z bazuk nadaje sie na piechote, gdyz ma najwiekszy promien razenia. Natomiast same damage ma najnizszy z trzech wyrzutni, ale przy piechocie to nie gra roli, gdyz jest i tak odpowiednio wysoki. Gustav swietnie sie nadaje na likwidowanie snajperow. Trzeba wziac poprawke na parabole lotu rakiety (celowac troche wyzej) i sru! Nic tak nie zdziwi snajpera :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
Racja proboszczu!Karolek to jedyna broń mechów na resztę towarzystwa medyków z M60 włącznie :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 11:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Ok ale czy K. Gustavem mozna strzelic bez zooma? Czy jak w rpg7 trzeba PPM i dopiero sruu... Ile ammo mamy ze soba?

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 11:54 
Offline

Dołączył(a): 11 mar 2010, 12:41
Posty: 38
Tak, Gustavem mozna strzelic bez zooma. Tak jakby z biodra :-) Jesli chodzi o ammo, to chyba tego jest 5 przy standardowym perku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 12:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2010, 21:12
Posty: 103
Lokalizacja: gwe
Bez perka jest chyba 3+1 już załadowany (pewności nie mam)
Z mamy 7+1 (tego jestem akurat pewien)

_________________
Obrazek
TEAMWORK
means a lot of mindless morons doing exactly, what boss says.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Sup! Czas na mecha w takim razie. Ktora bron z karabinkow? Czesto obrywam z ump czy cos w tym stylu. To bron mecha chyba. Prosze o porade.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 12:41
Posty: 103
Wg Mnie najlepsza to G3,ale warto również pogrrać AKS-74 i UZI. To są moje typy,ale chyba najtrafniejsze :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 13:41 
Offline

Dołączył(a): 11 mar 2010, 12:41
Posty: 38
Z broni polecam UMP45 - damage na poziomie broni szturmowcow. Co do G3 sie nie wypowiadam, bo sie jeszcze jej nie dorobilem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2010, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
Gram mechem już dosyć długo i zalety karabinków mniej więcej są takie:
-aks-Skuteczny na średni dystans to właściwie mały karabin szturmowy.
-G3 na Hardcore to jest bestia :) na sofcie to joke bo ta broń powinna być Nr.1 jeśli chodzi o damage.
-UMP 45 jego szybkostrzelność zawsze da Ci przewagę obrażenia porównywalne do aks.

Na tych 3 broniach mam 1000 zabitych i zawsze zastanawiam się czego użyć ponieważ w mechu jest tak że grasz tym czym Ci wygodniej bo sprzęt jest porównywalny.Spróbuj z każdym a sam zdecydujesz :P

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2010, 13:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2005, 14:32
Posty: 80
Lokalizacja: Wrocław
Każdy ma swój pomysł na grę, ale dziwi mnie, że enga porównujecie z innymi klasami pod kątem broni, wyposażenia itd. Mechanik średni mam sens jeśli nie śmiga w czołgu lub transporterze, albo takowych nie wspiera. KGustaw vs snajper-kamper owszem jest skuteczny, ale chyba lepiej jest nim pyknąć witalny hitbox wrogiego czołgu, niż bawić się kucanego.

Jeśli mogę coś od siebie. Całą serię BF uwielbiam za ciężki sprzęt i rzadko gram na mapach stricte miejskich. Bardzo brakuje mi w BC2 odpowiednika map z dodtatku BF2: Armored Fury, dlatego stale siedzę na Atakamie. Niemniej zachwyca mnie w systemie niszczenia otoczenia nie równanie z ziemią budynków, ale odpryski pancerza, spektakularne wybuchy pojazdów i wraki.

Takie tam uwagi:
- potwierdzam, że spawarka niszczy pojazd jeśli w nim siedzi przeciwnik
- miny znikają po naszej śmierci, ale ich czas "życia" jest stosunkowo dłuższy niż respawn pojazdów
- rozkład hitboxów pojazdów jest uproszczony w stosunku do BF2: tradycyjnie najbardziej wrażliwy jest tył, a najmniej front pojazdu
- balistyka jest ok, oprócz strzałek - te lecą po prostej niezależnie od odległości

A prywatnie uważam, że ruski sprzęt nie ma sobie równych :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2010, 14:05 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2010, 13:33
Posty: 26
Cytuj:
- miny znikają po naszej śmierci, ale ich czas "życia" jest stosunkowo dłuższy niż respawn pojazdów

Chyba zabrakło słowa "nie".

Bo parę razy mi się zdarzyło, ze biegam już z RPG, a tu nagle dostaję punkty za "zabicie" kogoś przy pomocy miny, którą podłożyłem "życie" wcześniej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL