Idąc po myśli Tomeckiego, należy jeszcze w regulaminie sprecyzować czym są bugi i/lub cheaty, wymienić listę zakazanych zachowań. Wiem, że to wydaje się banalne, ale jestem gotów postawić sporą sumę, że jeśli spytamy każdego kto śledzi ten temat, usłyszymy zupełnie różne definicje. (Może nie cheatów, ale bugów na pewno.) A takie uściślenie nie zostawia miejsca na tłumaczenia typu "sry, nie miałem pojęcia że to bug" i pozwoli nam uniknąć debaty "czy to co zrobił X to bug czy nie" przy każdym meczu.
Myślę że cheat możemy zdefiniować jako "wprowadzenie gry w stan nieosiągalny poprzez menu opcji, wykluczając zmiany rozdzielczości".
Bug-using w klasycznej definicji to "wykorzystanie cechy gry, która nie była przewidziana przez jej twórców jako możliwa." W przypadku np. wall-hacków nie ma wątpliwości że to bug-using, ale w przypadku czołgów można się spierać, czy programiści celowo zostawili czołgi wybuchające po trafieniu w KM, czy nie. Co do trafienia w gąsienice, to wątpliwości są już mniejsze - modując BF widziałem siatki uszkodzeń czołgów i to w jaki sposób zaznaczone są gąsienice na błąd programistów mi nie wygląda.
kobra napisał(a):
* archer - twoje pomysły są całkiem fajne - pomożesz przygotować mapki ??
Jasne, zapodaj tylko linka i powiedz co konkretnie trzeba zrobić. Możesz mnie złapać na gg 13985800 lub xfire arcticbaron.
Cytuj:
12. Znajdując się poza czołgiem można używać TYLKO i WYŁĄCZNIE klucza (zabronione jest wykorzystywanie expacków, min czy bazook).
13. Korzystanie z naprawiarek jest zabronione!
Te punkty można zapewnić za pomocą skryptów.
_________________

Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...