Teraz jest 27 lis 2024, 16:14

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 kwi 2010, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2007, 13:16
Posty: 342
Lokalizacja: Gdynia
tom3cki napisał(a):
Wy tam sobie urządzicie turniej SPQR1, 2, 3, 4 vs PL4FC1, 2, 3, 4 i sobie pogracie.


:lol:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2010, 23:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2006, 18:45
Posty: 229
Lokalizacja: Łódź
jeżeli nie umiecie trafić to poćwiczcie, a nie chcecie zawody pod swoje umiejętności dopasowywać... Myślę że Artih bez problemu wam pokaże te "diabelskie sztuczki"


@nadro
już nad tym pracuje, w załączniku dodam screena z tekstur murka. Myślę, że to będzie kluczowy element Waszej taktyki na Konserwę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2010, 23:57 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2006, 13:42
Posty: 38
@Ceglak
Pracujesz nad? "siatką tekstur"? :D Jak tak to czekam z niecierpliwością na efekt tych prac, bo wciąż się zastanawiam czym jest ta tajemnicza "siatka tekstur" hehe. A swoją drogą to poniżej zamieszczam screen przedstawiający teksturę murka:
Obrazek
Możesz mi teraz wytłumaczyć, co ta tekstura (lub dowolnego innego muru występującego w grze) ma mieć wspólnego z naszą taktyką? :D :D :D Wg. mnie tego typu screen jest całkowicie bezużyteczny przy tworzeniu taktyki, no ale mogę się mylić :D :D :D

tom3cki napisał(a):
Wy tam sobie urządzicie turniej SPQR1, 2, 3, 4 vs PL4FC1, 2, 3, 4 i sobie pogracie. I do tego pewnie w każdym teamie będą ci sami ludzie tylko pod innymi nickami.

100% racji :D :D :D


Ostatnio edytowano 14 kwi 2010, 00:27 przez nadro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 00:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Panowie czołgiści, każdy z was zna na pamięć lub prawie na pamięc słabe i silne strony każdego czołgu, wiadomo o włazie T34, o gąsiennicach tigera itp.
Korzystanie z wiedzy o sprzęcie własnym czy przeciwnika to nie bug, gdyż na tej zasadzie wykorzystanie "wachlowania " tigerem też było by bugiem.

W pojęcie regulaminu bug to wykorzystanie błędów gry typu budynki czy przeszkody terenowe w których użycie powoduje jednostronna przewagę w grze - czołg melduje się do budynku lub pod nim i jest niezniszczalny, jak wjedziesz czołgiem na tartak to mozna cie swobodnie rozwalić a nawet ty masz mniejsze pole ostrzału więc mimo iz to bug o bez znaczenia strategicznego.
Aby nie było możliwości złej interpretacji proponuję dopisać zakaz wjazdu do wnętrza budynków, przeszkód terenowych - kiedyś widziałem jak gostek wbił sie w wzgórze że tylko lufa wystawała z tekstury i punktował frag za fragiem.

archer prześle ci mapki i opis co bym chciał na poszczególnych mapach. Generalnie na wszystkich :
- wszystkie specjalności off za wyjatkiem enga, u enga miny i expaki i broń off tylko klucz on.
- sprawdzić jaki jest czas naprawy czołgu z całego paska enga dodac z 20 s i po tym czasie osoba poza czołgiem traci życie (rozwiąże to problem z graczem któremu zniszczyli czołg)
- czy jest możliwość ustawienia martwej strefy tak żeby uaktywniała sie po określonym lub komendzie czasie czy tylko można ustawić martwy czas (obecnie jest chyba 10 sekund)

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 14:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2006, 18:45
Posty: 229
Lokalizacja: Łódź
@nardo

to była ironia dotycząca braku jakiegokolwiek sensu(sensu w kontekście znaczenia, jakie sobą reprezentują) w waszych wypowiedziach. Bo co ma przecież podanie tekstur murka (patrz post tomeckiego, ten po moim "pierwszym".), do strzelania w gąsienice i rozebraniu czołgu na czynniki pierwsze (piszę od razu, że chodzi mi tu o zdjęciu siatki, jakie dałem- w razie jakby ktoś nie skumał).
Będę teraz pamiętał, żeby tłumaczyć wszystko jak "krowie na rowie".


p.s. odpowiedzi typu "ta chyba twoje wypowiedzi nie mają sensu", na forum lub pm mile widziane :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 15:53 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2006, 13:42
Posty: 38
@Ceglak
Cytuj:
w załączniku dodam screena z tekstur murka

Cytuj:
Dla osób nie orientujących się, jest to siatka tekstur tigera


Najpierw piszesz powyższe głupoty, a później jakieś pretensje hehe. Sorry, ale model kolizji/zniszczeń, a "siatka tekstur" to nie jest to samo ;) Drugie określenie nawet nie występuje w świecie grafiki 3d. Naprawdę rozumiem, że nie każdy musi się interesować tematem grafiki 3d, w związku z czym w sposób żartobliwy (niewrogi!) chciałem zwrócić Twoją uwagę na ten błąd:
Cytuj:
Będę bardzo wdzięczny za wytłumaczenie pojęcia "siatka tekstur"

natomiast Ty zamiast potraktować to jako zwykłą, życzliwą sugestię wolałeś cwaniakować:
Cytuj:
Myślę, że to będzie kluczowy element Waszej taktyki na Konserwę.

Więc teraz nie dziw się, że zdanie:
Cytuj:
w załączniku dodam screena z tekstur murka

potraktowałem dokładnie tak jak je zapisałeś ;) Jak, więc widzisz mój screen zawiera to samo co Ty chciałeś przedstawić (może chodziło Ci o model a nie teksturę, ale nie będę się przecież domyślał, tym bardziej, że napisałeś że chodzi jednak o teksturę) :D

A co do "bug'ów" w czołgach to wszystko byłoby ok, gdyby nie skopany system synchronizacji serwer-klient (klient "nie widzi" rozgrywki tak samo jak serwer i nie chodzi tutaj tylko o opóźnienia związane z pingiem), jaki występuję w BF'ie. Niestety przy takim systemie tego typu hit-boxy to jakieś nieporozumienie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2006, 18:45
Posty: 229
Lokalizacja: Łódź
na usta nasuwa mi się tylko jedno stwierdzenie, jesteś strasznie małostkowy. nic już więcej w tym temacie nie napisze, w żadnym w którym ktoś z was zabiera głos.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 21:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Oooo mamy pierwszego FOCHA :)

Panowie naprawdę przestańmy bić pianę dopóki nie zobaczymy na oczy mapek turniejowych.
Narazie nie ma sensu o czymkolwiek dyskutować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 21:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2005, 02:44
Posty: 441
Lokalizacja: Cardiff
Ależ skąd, pierwszy FOCH pojawił się u kogoś innego parę postów wcześniej ;)

Nawiasem mówiac będzie jakieś osobne forum Konserwy? - do zapisow drużyn, zasadami, mapkami i spamu?

_________________
...ja jestem diabłem na dnie szklanki, trzeba mnie pić do dna...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 22:56 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2006, 13:42
Posty: 38
Gorąco polecam ten filmik:
Obrazek

Bardzo proszę podchodzić do tego z pewnym umiarem :D Liczę, ża Archer przygotuje ciekawe mapki, co pozwoli uniknąć sytuacji z powyższego filmu :D

PS. Ceglak naprawdę jest sens robić focha o takie rzeczy? :P Wyluzuj :D (wypowiedź nie ma charakteru złośliwego!)


Ostatnio edytowano 14 kwi 2010, 23:01 przez nadro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2007, 20:43
Posty: 99
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rychła przyszłość CuP-a :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2010, 23:10 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sie 2006, 11:40
Posty: 1026
Lokalizacja: no route to host...
Jakos dziwnym trafem mecze na baxie byly ostatnim razem znacznie ciekawsze ;-) Ale rozumiem pewien uraz niektorych graczy PTS'u do tej mapy (prowadzac 14-7, przegrac runde) ;-)

_________________
ObrazekObrazek
Carno's blog - my part of the web


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 02:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Carnophage[PL] napisał(a):
Ale rozumiem pewien uraz niektorych graczy PTS'u do tej mapy (prowadzac 14-7, przegrac runde) ;-)


Co to za drużyna niby tak przegrała :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 10:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sie 2006, 11:40
Posty: 1026
Lokalizacja: no route to host...
Artih napisał(a):
Co to za drużyna niby tak przegrała :?:

PTS#3 z PL4FC_2, ale po pierwszej rundzie wygranej 15:1 mogli sobie na to pozwolic ;-)
Zeby nie byc goloslownym, pamiatkowe screeny: http://www.xiii.webd.pl/images/pts3_pl4fc1.jpg http://www.xiii.webd.pl/images/pts3_pl4fc2.jpg

(nie musze chyba dodawac, ze :wink: w poprzednim poscie nie byly przypadkowe)

_________________
ObrazekObrazek
Carno's blog - my part of the web


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 13:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2006, 01:17
Posty: 102
Taka fajna dyskusja że i ja się włączę :wink:
Chciałbym przypomnieć tylko że turniej Konserwa Cup® był w całości organizowany przez graczy XIII Kohorty i tak de facto jeżeli zamierzają oni zrobić kontynuację tego turnieju to oni zabierają głos w sprawie map, regulaminu i terminu rozgrywek. Flame leci już 5 stronę a i tak z tego nic nie wynika poza tym że Kobra podał już wstępny regulamin a Archer zdecydował że poświęci czas na przerobienie map. Moim zdaniem poprzednia część Konserwy była bardzo udana bo ożywiła trochę staruszka i tak naprawdę każdy miał szansę na zwycięstwo. Była zamiana stron i w następnej było można korzystać z taktyki przeciwnika więc jeżeli ktoś powiedzmy na stalinie kampił w jednym miejscu to w następnej rundzie można było tak samo postąpić i zniszczyć wroga jego własną bronią. Tak samo filmik PTS-u w którym 2 czołgi strzelają do siebie z końca mapy. Jeżeli ktoś ogarnia dobrze czołgi to jest w stanie wyczuć kiedy oddać strzał aby trafić akurat cofającego się przeciwnika. Nie słyszałem żeby Baker czy Strzelec żalili się z powodu że przeciwnik stał za daleko. Uważam że Cup powinien pozostać taki sam jaki był z tymi samymi mapami i z niewielkimi poprawkami Archera (martwa strefa). :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL