Zmniejszenie skuteczności GL'a i Gustava na piechotę jest dobrym posunięciem i wczoraj doprowadziło mnie aż do śmiechu, kiedy na Valparaiso trzech typków próbowało upolować naszych czterech, pociski świstały przed nosem, przy uchu, uderzały niedaleko i ... tyle, a tamci padali od serii z broni mechanika i asfalta. Mam nadzieję, że to ich nauczyło by nie używać gusta już tak bardzo.
Inny fajny i zabawny moment, jak skończyła mi się amunicja w M16 - bo wyskoczyłem gdzieś z resztką magazynka, wyskoczył nagle jakiś Pan X, mi zabrakło amunicji, a ten skakał, zygzakował, machał, machał tym nożem, do czasu aż przeładował mi się M16 i machanie mu się skończyło. Wcześniej dawno bym już leżał. Może i też mogłem wyjąć kosę, wtedy machali byśmy sobie tak przez pół rundy. Jednak to mi się podoba, kiedyś za łatwo goście lecieli i kosili scyzorykiem.
Nie wiem czy założeniem twórców jest zbliżenie do dobrych proporcji w drużynach - zamiast 10 medyków, 3 snajperów i 3 asfaltów, wreszcie może będzie to 10 asfaltów i reszta to wsparcie, to by było dobre.
Cytuj:
O ktorych broniach mecha mowisz? Nie zauwazylem zmian, poza dociagnieciem 9A-91 do poziomu SCAR.
Sam patch oceniam kiepsko (lagi, wywalanie do pulpitu, bledy w historii i ulubionych serwach).
pzdrw,MM.
Być może to tylko wrażenie, ale częściej obrywałem z dystansu z AK-74, UMP czy PP2000