Teraz jest 1 gru 2024, 07:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 467 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 24 kwi 2010, 18:34 
Offline

Dołączył(a): 5 sty 2010, 22:59
Posty: 74
Boje sie ze z kazdym kolejnym patchem bedzie gorzej. "Programisty" juz chyba sami sie pogubili w tym co robia... Nastepnym patchem naprawia czesc a spierdola inne rzeczy.
Dziwi mnie tylko jeden fakt...czy : Oni wogole maja swoich testerow ?? Chyba nie...

@Yosarian nie widzisz roznicy w scyzoryku bo widac, ze malo nim atakujesz jak siedzisz kilometr od akcji. Pograj jako "snajper szturmowy"( chociaz to by pewnie bylo za trudne do ogarniecia ) albo inna klasa to zobaczymy czy nadal bedziesz sie trzymal swojej wersji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 24 kwi 2010, 19:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Czy posiadacze Konsol maja podobne problemy z grą? Mam pytanie do posiadaczy BF:BC2 w wersji na XBOX360. Czy BC:BC2 w wersji xbox360 obsługuje myszkę i klawiature??

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 24 kwi 2010, 19:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
gladky napisał(a):
po charakterystykach broni widać już dlaczego jest taka różnica w broniach , bo wydłużyli znacząco zasieg bliski broni , przez co ich skuteczność wzrosła , zwłaszcza tych szybkostrzelnych , a zmniejszyli znacząco według mnie wszystkie rodzaje wybuchów nie tylko m2 i gl40mm , głupie jest że PM-y mechanika mają taki sam zasięg bliski jak karabiny szturmowe a siła np UMP jest większa od M4 na bliskim zasięgu .... assault stał sie strasznie ubogą profesją


Kolego UMP posiada pociski kalibru o,45 cala które rzucają człowiekiem jak szmacianą lalką,As Val czy chociażby UZi to 9mm więc nie wiem co tu jest głupie bo wreszcie dali nam mechanikom to co się już dawno należało.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 24 kwi 2010, 20:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Ten patch to fatalna porażka Dice, to co dzieje się z respawnem, to jakaś farsa. Albo to naprawią błyskawicznie, albo skrót do tego crapu zniknie z mojego pulpitu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 24 kwi 2010, 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 20:20
Posty: 22
Wyszukiwarka serverów jest już bardzo dobra, wreszcie da się znaleźć to, co się chce. Gorzej już z grzebaniem przy broniach. Aks-74U stał się kompletnym kosiarzem, z M60 nie ma już co łazić, bo nikogo tym nie ustrzelisz, a strzałką namierzająca da się bez problemu trafić biegnącego snajpera kilkaset metrów dalej. Zawsze zostało dla medyka M249, jego chyba nie skopali, a może wręcz przeciwnie. Dziwne posunięcie Dice, może kiedyś okaże się, że jednak trafne.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 24 kwi 2010, 23:42 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Mondello napisał(a):
Boje sie ze z kazdym kolejnym patchem bedzie gorzej. "Programisty" juz chyba sami sie pogubili w tym co robia... Nastepnym patchem naprawia czesc a spierdola inne rzeczy.
Dziwi mnie tylko jeden fakt...czy : Oni wogole maja swoich testerow ?? Chyba nie...

@Yosarian nie widzisz roznicy w scyzoryku bo widac, ze malo nim atakujesz jak siedzisz kilometr od akcji. Pograj jako "snajper szturmowy"( chociaz to by pewnie bylo za trudne do ogarniecia ) albo inna klasa to zobaczymy czy nadal bedziesz sie trzymal swojej wersji.


off top, sry...
kolego, ogarnij siebie<-zacznij od matematyki/algebra to pewnie abstrakcja dla ciebie/ procentowo policz twoj i moj stosunek killow z noza do killow ogolnie... i nozykiem wycinam z kilometra... :stupid:

napisze to jeszcze raz: nie zauwazylem roznicy w walce nozem->przeciwnicy gina po jednym sztychu /ponad 40 killow nozem, po aktualizacji pacza/

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Ostatnio edytowano 25 kwi 2010, 08:59 przez [Yossarian], łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 00:28 
Offline

Dołączył(a): 2 kwi 2010, 18:33
Posty: 24
nie da sie grać. Gra idzie na pólke... wróce jak wyjdzie nowy patch który coś naprawi a nie wszystko spartoli.. spadek FPS, daremny balans broni, nóż zamienił sie w łyżkę i spadek przy respawnie.. tragedia. Tymczasem pogram w starego dobrego cod WAW :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 02:56 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2010, 18:52
Posty: 40
@[Yossarian] nóż jest słabszy. Kilka razy musiałem dźgać dwa razy żeby zabić. Zdarzyło mi się raz, że położyłem kolesia za 3 ciosem. Noża używam dosyć często mam już 9 złotych gwiazdek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 03:33 
Offline

Dołączył(a): 5 sty 2010, 22:59
Posty: 74
[Yossarian] napisał(a):
/okolo 30 killow nozem, po aktualizacji pacza/


30 kili ?!?!!?!? :shock:

nie no to zwracam honor :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 03:39 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2010, 04:19
Posty: 251
odczepcie sie od tego noża , bo działa jak powinien , tylko zlikwidowali to głupią sekwencje , jak sie nożowało , wystarczyło wtedy nacisnąc przycisk kosy i jeżli przeciwnik był wtedy w zasiegu to już nieważne co zrobił , było po nim , a teraz po prostu tego nie ma , nauczyliście sie nożować w ten wczesniejszy zbugowany sposób i teraz macie zdziwko , że przeciwnik ma szanse was odstrzlić lub uniknąć w czasie tej 1-2 sekundowej sekwencji nożowania ... teraz nóż nie jest mieczem dwóręcznym z zasięgiem 2m w promieniu 270 st , i trzeba sie postarać żeby umiejetnie kose w nereczke lub między żeberka wsadzić :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 09:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
A propos noża przed patchem miałem sytuacje gdy koleś zabrał mi blachy stojąc tyłem dwa metry ode mnie :D
Nie mogłem przez chwile dojść do siebie :P
A kolegów którzy jak twierdza tak łatwo zabijają nożem zapraszam na HC :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 09:12 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
z nozem, podchodze zawsze b. blisko do ofiary, a czesto dodaje wyskok/skok

do Mondello->gre zpaczowalem w 23.04. okolo 19tej mialem wtedy okolo 350 dt, teraz posiadam okolo 400 dt<-w nozu roznicy nie widze! zabijam 1 pchnieciem ciekaw jestem ile zadales specjalisto od walki szturmowej snajperem killow nozem po paczu, ze uwazasz, siebie za specjaliste do tego stopnia, ze nie wpadles na pomysl, zeby technike nieco podniesc/zmienic, ze z odleglosci kilku metrow juz nie da rady atakowc i zabijac przeciwnika?
ty masz okolo 10000 killow globalnie, w tym okolo 1000 nozem, co nam daje proporcje 10:1, na dziesiec twoich killow, przypada jeden nozem<-okolo
u mnie jest okolo 2000 kilow globalnie, w tym okolo 400 nozem, co nam daje proporcje 5:1, na piec moich killow, przypada jeden nozem<-okolo
a to oznacza, ze teoria twoja :
Mondello napisał(a):
@Yosarian nie widzisz roznicy w scyzoryku bo widac, ze malo nim atakujesz jak siedzisz kilometr od akcji. Pograj jako "snajper szturmowy"( chociaz to by pewnie bylo za trudne do ogarniecia ) albo inna klasa to zobaczymy czy nadal bedziesz sie trzymal swojej wersji.
<-jest do bani, poniewaz procentowo uzywasz noza dwukrotnie rzadziej niz ja... przy okazji dodam, ze od momentu cytowanego postu, nie przybylo tobie ani jednej blaszki dt...


Tu musze dodac, ze przed paczem kilkakrotnie zadzgalem przeciwnikow przez drzwi a nawet sciane{jak to bylo mozliwe tego nie wiem :lol: }! jak jest teraz nie wiem, nie mialem jescze okazji sprawdzic.

ps 99% moich gier po paczu to hc... moze cos tam zmienili w tym nozu->najwyrazniej bez zadnego wplywu na moja gre.<-wiecej nie polemizuje na temat noza.
ale zeby nie bylo slodko->w m24 roznica jest, minimalna ale jest...

ps Mondello->nie wysylaj do mnie wiecej obrazliwych pw<-wypowiedz sie na forum 'kolego'

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Ostatnio edytowano 25 kwi 2010, 09:55 przez [Yossarian], łącznie edytowano 8 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 09:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2009, 11:01
Posty: 110
Co do noża zauważyłem jedno - łatwiej jest utłuc gościa w biegu. Może to tylko ja tak mam. Co do M60 to nadal kosić z niego można aczkolwiek zrównał się z mg36 i lmg X8. Najbardziej mnie wkurza granatnik, z którego centralne trafienie pod nogi nie gwarantuje fraga. A co do Gustava to faktycznie z balansowanie pomogło, bo mniej osób go używa ( grając nim wydałało mi się że stał się skuteczniejszy przeciw pojazdom). Spadki fps-ów są niestety, tyle że skoki też są. Pierwszego dnia po patchu spadło mi o jakieś 10 fps a następnego miałem max fps większe o 20-30 fps. Co do problemów z wejściem do gry jest to najprawdopodobniej przypadłość radeonów, bo ja na nvidii tego nie doświadczyłem:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 10:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2007, 19:26
Posty: 130
Lokalizacja: Gościcino
Na konsoli chyba zmienili hitboxy albo takie bugi się zrobiły teraz trafienie w przeciwnika na odległośc 2 długości karabinu M95 nawet nie zalicza trafienia :roll: Nóż jak wcześniej działa i chyba nic pozatym się nie zmieniło.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 25 kwi 2010, 11:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 08:30
Posty: 48
Lokalizacja: Wrocław
Fajnie się czyta te wszystkie posty specjalistów-nożowników, a najzabawniejsza jest konkluzja, jakoby 40 fragów dowodziło braku błędu w grze związanego z nożem. :stupid:

Tak więc... nóż jest zbugowany!

Przykład:

http://www.youtube.com/watch?v=SSF9uAtsQIA

Ja sam miałem podobne problemy czy to jako atakujący nożem, czy też jako osoba mająca z tegoż noża dostać.
Doszło raz do sytuacji, w której czytałem sobie coś na laptopie obok, podbiegł do mnie gościu i zaczął atakować nożem, oczywiście bez skutku. W tym momencie wróciłem do gry i widząc co się dzieje zabiłem go z własnego noża za pierwszym razem. Czy to jest normalne?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 467 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL