Bez zbędnych wstępów: potrzebujemy ochotników do testowania space modu - prawdopodobnie największego, i najbardziej złożonego modu do BF1942 jaki powstał w całości na polskiej scenie.
Mile widziane umiejętności w grafice 2D/3D i/lub modyfikowaniu BF1942, ale poszukujemy każdego kto ma choćby
podstawową znajomość gry. W ramach testów będziemy grać w space mod w każdy piątek ok. godz. 19:00, ze zbiórką na naszym TS-3 (83.143.139.128). Jeśli chcesz pomóc, napisz do mnie PM na tym forum lub napisz na GG (13985800), lub skontaktuj się poprzez stronę DZN (
http://dznmods.tk/contact.php).
Space Mod to pełna konwersja (total conversion) BF1942. Mod przenosi nas w niezbyt odległą przyszłość, gdzie Ziemia, już pod wspólną flagą, musi bronić się przed inwazją tajemniczych Obcych. Akcja będzie w pełni skupiona na pseudo-realistycznych bitwach kosmicznych w epickim klimacie walki o przetrwanie. Konflikt będzie rozgrywać się w autentycznym środowisku
bez grawitacji. Wśród dostępnego arsenału znajdą się
prawdziwe samo-naprowadzane rakiety i
automatyczne wieżyczki, a w walce pomoże nam prawdziwy HUD z
trójwymiarowym radarem. Obecnie mod jest w trakcie prac, pierwsze publiczne wydanie planowane jest na przełom sierpnia i września 2010. Nad tą modyfikacją pracuje DZN (
http://dznmods.tk), polska i niezależna grupa tworząca mody do BF1942.
UPDATE: +screeny na zachętę:![Obrazek](http://dznmods.tk/karabin.jpg)
Na tą chwilę mamy 4 różnorodne rodzaje uzbrojenia, trwają prace nad nowymi.
![Obrazek](http://dznmods.tk/bombowiec.jpg)
Bombowiec jest jednym z ciekawszych pojazdów w naszym modzie...
![Obrazek](http://dznmods.tk/carrier.jpg)
...tak jak Lotniskowiec Obcych
![Obrazek](http://dznmods.tk/landing.jpg)
Pochodzimy do lądowania. W widoku pierwszej osoby będą kokpity, ale dużo mniej zasłaniające niż ten na screenie.
![Obrazek](http://dznmods.tk/inside.jpg)
Dostępny będzie też widok trzeciej osoby. Chcemy podpiąć kamerę "na sztywno" do statku, co przy odrobinie szczęścia umożliwi celowanie. Pomalowanie lotniskowca od środka będzie wymagać dużo pracy! (tak, to na dole ekranu to myśliwiec, który wtopił się trochę w tło)
![Obrazek](http://dznmods.tk/bomb1.jpg)
1. Bombowiec odpala torpedę (zaznaczoną na czerwono, naprawdę trzeba ją pomalować na jaskrawy kolor), celując w lotniskowiec.
![Obrazek](http://dznmods.tk/bomb2.jpg)
2. Torpeda znajduje cel i zmienia kurs aby przechwycić
![Obrazek](http://dznmods.tk/bomb3.jpg)
3. Trafiony - zatopiony!
Oczywiście wszystkiemu naprawdę przydałyby się tekstury, ale na to musimy poczekać aż nasz grafik załatwi sobie lepszy monitor ^^
_________________
![Obrazek](http://dzn.unfailed.pl/static/userbaradmin.jpg)
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...