Teraz jest 23 lis 2024, 19:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lip 2010, 16:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Bez zbędnych wstępów: potrzebujemy ochotników do testowania space modu - prawdopodobnie największego, i najbardziej złożonego modu do BF1942 jaki powstał w całości na polskiej scenie.

Mile widziane umiejętności w grafice 2D/3D i/lub modyfikowaniu BF1942, ale poszukujemy każdego kto ma choćby podstawową znajomość gry. W ramach testów będziemy grać w space mod w każdy piątek ok. godz. 19:00, ze zbiórką na naszym TS-3 (83.143.139.128). Jeśli chcesz pomóc, napisz do mnie PM na tym forum lub napisz na GG (13985800), lub skontaktuj się poprzez stronę DZN (http://dznmods.tk/contact.php).

Space Mod to pełna konwersja (total conversion) BF1942. Mod przenosi nas w niezbyt odległą przyszłość, gdzie Ziemia, już pod wspólną flagą, musi bronić się przed inwazją tajemniczych Obcych. Akcja będzie w pełni skupiona na pseudo-realistycznych bitwach kosmicznych w epickim klimacie walki o przetrwanie. Konflikt będzie rozgrywać się w autentycznym środowisku bez grawitacji. Wśród dostępnego arsenału znajdą się prawdziwe samo-naprowadzane rakiety i automatyczne wieżyczki, a w walce pomoże nam prawdziwy HUD z trójwymiarowym radarem. Obecnie mod jest w trakcie prac, pierwsze publiczne wydanie planowane jest na przełom sierpnia i września 2010. Nad tą modyfikacją pracuje DZN (http://dznmods.tk), polska i niezależna grupa tworząca mody do BF1942.

UPDATE: +screeny na zachętę:
Obrazek
Na tą chwilę mamy 4 różnorodne rodzaje uzbrojenia, trwają prace nad nowymi.

Obrazek
Bombowiec jest jednym z ciekawszych pojazdów w naszym modzie...

Obrazek
...tak jak Lotniskowiec Obcych

Obrazek
Pochodzimy do lądowania. W widoku pierwszej osoby będą kokpity, ale dużo mniej zasłaniające niż ten na screenie.

Obrazek
Dostępny będzie też widok trzeciej osoby. Chcemy podpiąć kamerę "na sztywno" do statku, co przy odrobinie szczęścia umożliwi celowanie. Pomalowanie lotniskowca od środka będzie wymagać dużo pracy! (tak, to na dole ekranu to myśliwiec, który wtopił się trochę w tło)

Obrazek
1. Bombowiec odpala torpedę (zaznaczoną na czerwono, naprawdę trzeba ją pomalować na jaskrawy kolor), celując w lotniskowiec.

Obrazek
2. Torpeda znajduje cel i zmienia kurs aby przechwycić

Obrazek
3. Trafiony - zatopiony!

Oczywiście wszystkiemu naprawdę przydałyby się tekstury, ale na to musimy poczekać aż nasz grafik załatwi sobie lepszy monitor ^^

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Ostatnio edytowano 13 sty 2012, 19:45 przez archer, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2010, 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
A co on za monitor ma, czarno-biały ?:P
/bump

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2010, 13:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
/bump with content
Obrazek
Obrazek
Obrazek

zbyt mały aby komfortowo tworzyć grafikę, czy jakoś tak. Tak czy inaczej, sam wszystkiego nie pomaluje, więc jak chcesz pomóc to jak najbardziej zapraszamy!

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Ostatnio edytowano 13 sty 2012, 19:46 przez archer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2010, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
oj nie znam sie na tym i czasu brak :P
ale podziwiam za odwage dac mi malowac bb battleship ze star warsów to by wyszedł jak wypas zoltara z "Załoga G" !! :omg:
/bump

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2010, 10:27 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
daj info na pw, jestem chetny i moze kogos znajde ;)

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2010, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Dzięki za zainteresowanie! Na razie mamy przerwę w testach, ponieważ jesteśmy zajęci naprawieniem LAGu oraz dodawaniem nowych rzeczy (Ulti wrócił po długiej przerwie i z marszu wymodelował pół floty!) ale planujemy kolejny test w ciągu dwóch tygodni. Tydzień przed wydarzeniem przyjdzie wiadomość do wszystkich którzy wyrazili zainteresowanie, a także pojawi się post w tym temacie.
Info poszło na PW, a tutaj - więcej screenów!
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL