Teraz jest 24 lis 2024, 17:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 maja 2010, 12:24 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
@up to jest 100% server hc:
■No Killcam
■Friendly Fire ON
■No Aiming Reticule - Ironsights Only (and Scopes and Red Dot of course)
■Higher Bullet Damage
■No Minimap
■No HUD whatsoever
■No Spotting On-screen Indicators
■Sensorballs just start to piep, when somebody moves in it's area of effect (and only a limited number active per team)

hp jest w normie 100% damage jest highier...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2010, 23:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, 00:26
Posty: 24
[Yossarian] napisał(a):
hp jest w normie 100% damage jest highier...


Skąd masz to info? Wszędzie gdzie czytam na forum EA to ludzie piszą, że w HC jest 50hp zamiast 100. Tak samo zresztą jest napisane tutaj: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2010, 01:03 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Bo$s napisał(a):
[Yossarian] napisał(a):
hp jest w normie 100% damage jest highier...


Skąd masz to info? Wszędzie gdzie czytam na forum EA to ludzie piszą, że w HC jest 50hp zamiast 100. Tak samo zresztą jest napisane tutaj: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/



:wink: Polecam lekture miedzy innymi forum a nie farmazonow ;) http://www.battlefield.pl/news-2849-Wywiad_z_GvD_i_nowe_informacje_o_BC2

edit: chyba masz jednak racje ;) juz sam nie jestem pewien... :lol:

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2010, 02:24 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
100% czy 50% :) wszystko zależy od punktu widzenia:)

Przy grze na normalu każdy gracz o ile nie dostał obrażeń ma 100% hp, na serwerach HC też ma 100% ale to jego życie jest zmniejszone o 50% w stosunku do wersji normal. Dlatego nie można tu mówić że w trybie HC gracze nie mają 100% życia. BFBC2 nie ma wskaźnika życia który mówi jednoznacznie że gracz ma 50;100czy 200 "punktów" życia, ma jedynie pasek i jeśli będziemy odpowiednio blisko lub gramy medykiem to z tego paska możemy sobie wróżyć jak z fusów ile "punktów" bazowego życia ma dany gracz ( łatwiej określać jest życie w "%".

Dlatego w trybie HC prawie wszystkie snajperki zabijają jednym strzałem bez konieczności celowania w głowę. Obrażenia tyczą się wszystkich broni w/g ich początkowych ostawień ( tryb HC wymaga o 50% mniej zadanych obrażeń ze wszystkich broni).



Można też to odwrócić do góry nogami i na to samo wyjdzie:
W trybie HC wszystkie bronie mają o 50% większy dmg a życie graczy jest takie samo jak w trybie normal. Nie ma punktowego ustalenia życia a pełne paski mają zawsze 100% :D

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2010, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 18:29
Posty: 111
Lokalizacja: lokal
Cytuj:
* M24- między 1 a 2 milimetry pod drugą kroplą celownika
* M95- podobnie
* Gol - nie da się podać z powodów oczywistych ale generalnie jest to o tyle samo niżej od centrum lunety co w M24
* SVU i 88 - między 1 a 2 milimetry pod środkowym " ^ "
Generalnie pozostałe snajperki podobnie poza VSS, bo tym się nie da jednoznacznie określić gdyż ta broń nie nadaje się maksymalne odległości :)


Edit.

Cytuj:
* M24- między 1 a 2 milimetry pod drugą kroplą celownika
- nie licząc centralnego znacznika czyli, bardziej obrazowo:

strzelanie w poziomie lub z ciut wyższej pozycji niż nasz cel
-- + -- ( centrum celownika )

...*

...* ...... <----------

Te ostatnie kropki ( pod druga gwiazdką ) dość dobrze pokazuję miejsce celowania tak by oddany strzał wszedł dokładnie miedzy oczy ).

strzelanie do celu znajdującego sie trochę wyżej niż nasza pozycja:

-- + -- ( centrum celownika )

...*

...*
... <---- miejsce celowania
...*


To wam powiem że te kalkulacje co jak podnosić w celownikach mają się ni jak do celownika opti x4 , nie wiem dlaczego tak mało osób nim gra (jeżeli w ogóle ktokolwiek inny oprócz mnie :P)
Można strzelać na drugą stronę mapy i celować prosto w głowę, nie lobuje kulka nawet na milimetr, tam gdzie celujesz tam wchodzi. wrzucę filmik na którym mam ze 3-4 "dłuższe" strzały i choć jakość kiepska, bo mi komp nie pozwala nagrywać w lepszej jakości podczas grania (strasznie fpsy spadają) to jak się ktoś chętny przyjrzy to widać gdzie było celowane, prosto w gościa, ani milimetra wyżej.

http://www.youtube.com/watch?v=yvacPYoe5z8

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2010, 16:15 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
XaGonQ bo to do 12x... :lol: inaczej z kazdym celownikiem trza sie obchodzic ;) no chyba, ze metr od ciebie stoi gostek wtedy ile wlezie wal!... nozem :lol:
a filmik zgrabny ;) tyle, ze ty tam uzywales chyba red dot ;)

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2010, 17:47 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2010, 11:15
Posty: 105
Niee to nie red dot to x4.Campo snajperzy mogliby xagon brac z ciebie przyklad jak grac wookiem :D

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2010, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 18:29
Posty: 111
Lokalizacja: lokal
oooo... "tenkju"

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2010, 11:04 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
@Xagon

Mój post tyczył się optyki x12
Przy takim samym celu z optyka x6 trzeba o połowę mniej podnosić lufę
Przy x4 będzie jeszcze inaczej
Ten film co wkleiłeś z optyka x4 faktycznie na takie odległości to tylko optyka x6 a zdecydowanie lepiej x4 ( x12 się praktycznie nie nadaje ) ale Ty grasz " w zwarciu" i Twoi przeciwnicy są max " trzy rzuty beretem" a ja pisałem o przeciwniku oddalonym na dziesięć "rzutów beretem" czyli za maxa - 50 za kill + 10 za head + 500 bonus za odległość.
Proponuje byś wystrzelał parę magazynków w tak oddalonego przeciwnika przy optyce x4 to po jakimś czasie może uda Ci się kogoś ustrzelić ale head zaliczysz już raczej z przypadku.


ps
Jeśli będziesz dalej celował tak jak to opisujesz idealnie w punkt przy optyce x4 to powinieneś wybrać cel wielkości czołgu, jak się już wstrzelasz to opisz jakie dajesz "wyprzedzenie" przy swojej konfiguracji. Wtedy Twój post coś wniesie bo ta odpowiedź w porównaniu z moim postem ma się nijak :)

pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2010, 11:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 18:29
Posty: 111
Lokalizacja: lokal
Cytuj:
Mój post tyczył się optyki x12

Z której strony bym nie czytał twojego posta, to nie doszukuję się że wspominasz o x12, ale mniejsza z tym, Ja tak tylko chciałbym się zapytać (nie złośliwie) co wy do cholery robicie tak daleko od pola bitwy że nie dość że macie x12 to jeszcze musicie kombinować z lobowaniem pocisków?
W ogóle widzicie jakiś sens w staniu ... 6 m-comów od całej akcji i robieniu co? Ustrzelenie gościa jednego na 4-5 min. Was zadowala?
Po prostu próbuję zrozumieć sens używania tak wielkiego scopa do w miarę "normalnej" gry, nawet jak na snajperów.
Od respa atakujących do m-coma na większości map jest rzut beretem... nie 10 jak napisałeś, więc x4, x6 no w 100% styka i nie mówcie mi że nie, bo ze dwa dni już gram, wiem co piszę.
więc gdzie Wy jesteście że potrzebujecie x12? i co Wy tam robicie?
Może się na drugi server wstrzeliwujecie? :wink:

@[Yossarian]
ustrzeliłeś mnie ze 2 dni temu, w krótkim czasie postaram się odwdzięczyć :wink:
ze dwa razy mapę za tobą obskoczyłem, ale cię nie znalazłem :/

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2010, 12:31 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
xagon napisał(a):
Cytuj:
Mój post tyczył się optyki x12

Z której strony bym nie czytał twojego posta, to nie doszukuję się że wspominasz o x12, ale mniejsza z tym, Ja tak tylko chciałbym się zapytać (nie złośliwie) co wy do cholery robicie tak daleko od pola bitwy że nie dość że macie x12 to jeszcze musicie kombinować z lobowaniem pocisków?
W ogóle widzicie jakiś sens w staniu ... 6 m-comów od całej akcji i robieniu co? Ustrzelenie gościa jednego na 4-5 min. Was zadowala?
Po prostu próbuję zrozumieć sens używania tak wielkiego scopa do w miarę "normalnej" gry, nawet jak na snajperów.
Od respa atakujących do m-coma na większości map jest rzut beretem... nie 10 jak napisałeś, więc x4, x6 no w 100% styka i nie mówcie mi że nie, bo ze dwa dni już gram, wiem co piszę.
więc gdzie Wy jesteście że potrzebujecie x12? i co Wy tam robicie?
Może się na drugi server wstrzeliwujecie? :wink:

@[Yossarian]
ustrzeliłeś mnie ze 2 dni temu, w krótkim czasie postaram się odwdzięczyć :wink:
ze dwa razy mapę za tobą obskoczyłem, ale cię nie znalazłem :/



Wlasnie to mnie rajcuje, ze mnie nie znalazles, i po to mi 12x, ktor jest b. dobry na srednie dystanse, jak sie ma troche obstrzelania /ale jestem skromny :oops: :P /. Nie chce sie spierac nad taktyka gry reconem -> bo zapewne jest ich duzo, bo jest to klasa obfitujaca w formy hybrydowe dzieki wyposazeniu, nadmienie jedynie, ze: gdy chce sobie posnajpic to mapka jak arica i x12. Nie staraj sie pisac, prosze, ze na arice pomoge jedynie zespolowi jako close combat recon: jako atakujacy wszystkie mcomy rozwalam z mortara oprocz 2 ostatnich... tam albo wkraczam jako med, lub oslaniam swoich z dystansu, a jako obronca to rozkosz grania z x12!
I przygladanie sie stadu baranow na gorce za pierwszymi mcomami, w paralizu spowodowanym ostrzalem snajperskim i jako obronca uwilebiam polowanie z nozem! :twisted:
Na krotki dystans, jak dla mnie super jest nelson /obrona/ to mapa typowo na dota lub x4 i noz /rzadko uzywam pistola wole noz :twisted: , w ataku pozostaje jednak z x12 i nozem ;) - sie rozpisalem a mialo byc krotko.
W kazdym razie, moja gra z x12 nie polega na tym, ze czekam na kogos 'za gorami za lasami' az wlezie mi na muszke, czyszcze to co inni maja 'w glebokim powazaniu' np, schodzi mi sie czasowo na obejsciu pewnych polaci mapy lub wylapaniu na sluch wroga, ale jestem skuteczny... :twisted: Moj styl gry zalezy od humoru, mam ochote na close combat... jestem na czole z jakims automatem, czesto podbieram bron tych juz bedacych na polach chwaly /bo maja o niebo lepsze pukawki ode mnie/ lub zaszywam sie w tanka i dawaj!
Ale glownie snajpie z x12 i to mnie rajcuje!

edit: i tez jak Rameczka CM :lol: jestem w 95% czasu granego snajpem na zasieg mortara od mcoma ;)

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Ostatnio edytowano 2 cze 2010, 12:54 przez [Yossarian], łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2010, 12:33 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
@ xagon

Widac nie dość dokładnie przeczytałeś ten wątek :)
Jeden post nad moim jest:
Cytuj:
Jednoocy, czy ktos moglby wstawic jakis screen z widokiem z lunety na najdalsze swoje trafienie -> interesuje mnie pozycja na 'krzyzyku' obojetnie z jakiej snajperki?


Po takiej prośbie musiał bym być niedorozwinięty by opisywać ustawienia " krzyżyków" przy optyce x4. Natomiast nigdzie w poście nie napisałem że jedyne moje granie to siedzenie na "dziesiątym berecie" od przeciwnika wiec nie rozumiem twojego ataku. :)

Zawsze jak gram staram się nie przekraczać odległości zasięgu nalotu w okolicach m-comu :) a x12 potrzebna mi jest by wycinać snajperów przeciwnika siedzących daleko na jego tyłach.

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2010, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2010, 01:14
Posty: 19
HC , RD-Real damage Rulez ale nie w każdej grze , w Soldier of fortune 2 jedyny tryb ale nie jestem pewien czy W BC2 też

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2010, 11:25 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Krecix napisał(a):
Grajac zwiadowca przymierzylem i chcialem zaraportowac wroga, nagle moj celownik sie tak jakby powiekszyl. Teraz widze wiecej pola bitwy ale jakos mi to przeszkadza zwlaszcza linia pionowa w M95. Jak zrobic zeby wrocilo to do normy?
To normalne celowniki:
http://www.abload.de/img/celnormo1fz.png
http://www.abload.de/img/m95normkroy.png
A to moje:
http://www.abload.de/img/celmojsw03gx.png
http://www.abload.de/img/celmojm9564eu.png


A jednak, mam tak samo, strzelac sie da.
Obrazek

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2010, 19:26 
Offline

Dołączył(a): 7 lip 2010, 11:19
Posty: 9
Mam pytanie jaki celownik do VSS i jakie perki na krótki i średni dystans ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL