Teraz jest 6 paź 2024, 12:34

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: UAV bug
PostNapisane: 3 sie 2010, 09:51 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 15:47
Posty: 102
nie wiem czy było to już opisane na forum, ale latając UAV znalazłem 2 ciekawe bugi (wydaje mi się, że to są bugi :) ):
1.Podwójna premia za uszkodzenie mcoma rakietą - nie wiem od czego to zależy, ale chyba od wydanego własnoręcznie rozkazu ataku - 2x 50 + 2x 10 jedną rakietą. Czasem mi to działa, a czasem nie, a chciałbym się dowiedzieć jak robić to ze stuprocentową skutecznością :D No i czy faktycznie zadaje podwójne obrażenia.
2.Zniszczenie mcoma - kilka razy zdarzyło mi się, że jak moja drużyna zaplantowała mcoma (nie było tam c4 ani min), ja nadal waliłem w niego rakietami, żeby troszkę punktów uciułać :) W momencie kiedy mcom już ma wybuchnąć trafiłem w niego następną rakietą i dostałem 250 za zniszczenie mcoma :stupid: Uderzyłem w niego w sumie 2-3 razy, więc powinien jeszcze stać, wcześniej też nie był uszkodzony. Raz nawet trafiłem, kiedy mcom już wybuchł (sekundy po wybuchu) i też dostałem 250.

No i jeszcze pytanie, w które miejsce czołgu najlepiej celować patrząc "z góry", żeby go zniszczyć za jednym strzałem (czołg nówka bez obrażeń)?
a)wieżyczka (centralnie z góry)?
b)powierzchnia z tyłu za "wieżyczką"
c)tył czołgu
d)bok czołgu
najtrudniej chyba wykonać c, bo ciężko się połapać skąd nadleci rakieta, no i trudno ja tak "płasko ułożyć" :omg:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: UAV bug
PostNapisane: 3 sie 2010, 10:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2010, 16:28
Posty: 85
Luky Luke napisał(a):
1.Podwójna premia za uszkodzenie mcoma rakietą - nie wiem od czego to zależy, ale chyba od wydanego własnoręcznie rozkazu ataku - 2x 50 + 2x 10 jedną rakietą. Czasem mi to działa, a czasem nie, a chciałbym się dowiedzieć jak robić to ze stuprocentową skutecznością :D No i czy faktycznie zadaje podwójne obrażenia.

Tak samo na jest na stacjonarnej wyrzutni rakiet. Raz dostałem 150 pkt za jedno trafienie :omg:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: UAV bug
PostNapisane: 3 sie 2010, 10:44 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
Luky Luke napisał(a):
nie wiem czy było to już opisane na forum, ale latając UAV znalazłem 2 ciekawe bugi (wydaje mi się, że to są bugi :) ):
1.Podwójna premia za uszkodzenie mcoma rakietą - nie wiem od czego to zależy, ale chyba od wydanego własnoręcznie rozkazu ataku - 2x 50 + 2x 10 jedną rakietą. Czasem mi to działa, a czasem nie, a chciałbym się dowiedzieć jak robić to ze stuprocentową skutecznością :D No i czy faktycznie zadaje podwójne obrażenia.
2.Zniszczenie mcoma - kilka razy zdarzyło mi się, że jak moja drużyna zaplantowała mcoma (nie było tam c4 ani min), ja nadal waliłem w niego rakietami, żeby troszkę punktów uciułać :) W momencie kiedy mcom już ma wybuchnąć trafiłem w niego następną rakietą i dostałem 250 za zniszczenie mcoma :stupid: Uderzyłem w niego w sumie 2-3 razy, więc powinien jeszcze stać, wcześniej też nie był uszkodzony. Raz nawet trafiłem, kiedy mcom już wybuchł (sekundy po wybuchu) i też dostałem 250.

No i jeszcze pytanie, w które miejsce czołgu najlepiej celować patrząc "z góry", żeby go zniszczyć za jednym strzałem (czołg nówka bez obrażeń)?
a)wieżyczka (centralnie z góry)?
b)powierzchnia z tyłu za "wieżyczką"
c)tył czołgu
d)bok czołgu
najtrudniej chyba wykonać c, bo ciężko się połapać skąd nadleci rakieta, no i trudno ja tak "płasko ułożyć" :omg:




Co do UAVa to jest kwestia czy rakieta dokładnie uderzyła w m-coma jeśli tak to obrażenia z niej zdjęły 2 "oczka" z armoru m-coma co daje 2x50=100 punktów + 2x10 punktów drużynowych, razem 220 punktów od strzału.
viewtopic.php?f=106&t=34775
Tu właśnie opisałem dokładnie działanie jakie obrażenia są na m-comach

Do czołgu najlepiej strzelać od tyłu a najgorzej od przodu.
Strzelając z RPG + ulepszone materiały wybuchowe wystarczy oddać:
2 strzały w tył czołgu
3/4 strzały w bok
4/5 strzałów w przód
Oczywiście inne obrażenia i ilość koniecznych strzałów bedzie z CG;Uava;innego czołgu itd ale proporcje się nie zmieniają co do strzelania w przód/bok/tył.

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: UAV bug
PostNapisane: 3 sie 2010, 10:59 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2010, 23:23
Posty: 112
Ramka ma rację, czasami w uszkodzonego już M-Coma wchodzą punkty po 2x.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: UAV bug
PostNapisane: 3 sie 2010, 11:18 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
Każdy materiał wybuchowy ma inne obrażenia w stosunku do graczy / pojazdów / stałych obiektów typu " budynek" / m-comy.
Do tego wszystkie materiały wybuchowe mają obrażenia skalowane względem oddalenia od epicentrum wybuchu.
Dlatego jeden gracz może strzelić w m-coma i dostać 150 + 30 punktów od strzału inny dostanie 100+20 od strzału a jeszcze inny otrzyma tylko 50+10 od strzału. W ekstremalnych warunkach może się zdarzyć że trzeba będzie oddać 2 strzały na jedno uszkodzenie m-coma.

Największe obrażenia na jeden strzał w m-coma daje:
1) AT4 / stacjonarne rakiety / UAV ( prawdopodobnie potrzeba około 4/5 celnych strzałów )
2) C4 / miny 10 szt wzmocnionych
3) RPG ( nie wiem ale na pewno mniej niz z CG )
3) CG ( nie wiem )
4) Granaty / granatnik 40mm ( nie wiem ale więcej niż 20 szt )
*Te dane są w/g moich domyśleń/doświadczeń ale nie potwierdzona na 100% w "klinicznych" warunkach".


PS. jeśli ktoś dysponuje dokładnymi danymi co do ilości koniecznych szt/strzałów na M-com to proszę o info



Edit.
Znalezione na naszym forum"
Bo$s napisał(a):
Czołg ma 1250HP.

Obrażenia:
RPG - 360
CG - 280
AT4 - 420
Mina - 865
C4 - 865
Uderzenie w bok i w tył czołgu daje obrażenia x2.
Lepsze materiały wybuchowe daje obrażenia broni x1.25, natomiast lepszy pancerz dla czołgu daje obrażenia x0.75.

Czyli z ulepszonymi materiałami wybuchowymi waląc w przód czołgu musisz walnąć 3 razy z RPG/AT4 lub 4 z CG.
Jeśli czołg ma lepszy pancerz to 4 razy z RPG/AT4 (jeśli będzie już trochę uszkodzony to AT4 da radę trzema - 1181 HP) , 5 z CG

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Ostatnio edytowano 3 sie 2010, 11:27 przez Ramka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: UAV bug
PostNapisane: 3 sie 2010, 11:25 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 15:47
Posty: 102
Cytuj:
ale latając UAV znalazłem 2 ciekawe bugi (wydaje mi się, że to są bugi

Czyli wydawało mi się :D Ramka wszystko dobrze wytłumaczył, dzięki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL