Ehh ;/ Nie życze wam takich sporów , jak ja mam z evenballance. Napisałem do nich 3 wiadomości , na 2 odpisali automatem , a w 3 napisali ,ze nie mają nic do powiedzenia w tej sprawie. Bez żadnych wytłumaczeń ,dlaczego tak się stało itd. Wkurzyłem się ,kupiłem nowy klucz , wpisałem go w starym koncie (pb dało mi bana na klucz) bo nie chciałem stracić tego wszystkiego ,co zdobyłem. Myślałem ,że sobie pogram ,ale nie , i tak mam bana. Jestem wkurzony teraz ,wydałem następne 50 zł ,które tak naprawde wywaliłem w błoto ;/ Napisałem następną wiadomość do evenballance ,tym razem dokładnie opisałem sytuacje, odpisał żebym podał mu dokładną wiadomość ,jaką mam w grze... Teraz czekam na odpowiedź, jak znowu walnie taką samą wiadomość z automatu jak w 2 poprzednie ,to nie ręcze za siebie
Dostałem odpowiedź na mają czwartą wiadomośc od evenballance ,oczywiście odesłał to autoam. Szczerze? Mam dość tej sytuacji, evenballance ma mnie w dupie ,nie interesuje ich to ,że wydałem ciężko zarobione pieniądze na drugi klucz ,żeby grać normalnie. Pogodziłem się ,że nie odbanują mi starego klucza ,ale tym razem im nie dam im spokoju. Naprawde frustruje mnie to ,że dostaje odpowiedzi od bota ,nie wiem wogóle ,czy ktoś czyta moje zgłoszenia. To jak traktują klienta ,woła o pomste do nieba. Dziwne ,bo bana dostałem po wydaniu nowego patcha ,nigdy nie miałem żadnych problemów z punkbusterem ,aż nagle odrazu dostaje global bana. Ich system musiał popełnić błąd. Gdybym widział chociaż jakieś starania z ich strony , zajęcie się moją sprawą, ale nie , oni wolą odesłać mi szablonową wiadomość ,żeby jak najszybciej się mnie pozbyć. Mają mi to udowodnić ,jeśli nie mają na to żadnych dowodów ,żądam tego ,żeby przywrócili moje konto do poprzedniego stanu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł ,co moge zrobić w tej sytuacji , niech napisze w tym wątku. Ten system naprawde jest taki prymitywny ,że odpisuje tylko bot?
Piospi EDIT: Na przyszłość edytuj posty!
|