Teraz jest 28 lis 2024, 10:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 313 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 gru 2010, 19:03 
Offline

Dołączył(a): 23 cze 2010, 11:27
Posty: 32
Witam!
Posiadam Athlon x2 6000+ @3,255mhz, 4GB ram, 4850 OC,
teraz grałem w BC2 (podstawka) na Rush 16os, biała przełęcz, moje FPS to:

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
10180, 283407, 20, 67, 35.920

[WindowSettings]
Width=1280
Height=1024
Fullscreen=true
RefreshRate=60
VSync=false
[Sound]
Quality=low
VoipEnable=true
SpeakerCount=0
[Graphics]
Effects=high
Soldiers=high
Vehicles=high
Overgrowth=high
Undergrowth=high
StaticObjects=high
Terrain=high
Shadows=high
Bloom=true
HSAO=true
MSAA=0
Water=high
MainQuality=custom
Texture=high
DxVersion=auto
Aniso=2
Detail=high
RenderAheadLimit=2
Fov=55

Co zmienić w tym pliku, aby mieć więcej FPS?
Ile FPS będę mieć w BC2 Vietnam przy 16 graczach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2010, 19:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2010, 00:52
Posty: 110
Efekty na low i Bloom na false ciężko się z tym gra :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2010, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, 02:31
Posty: 444
Tomaszwinner, HSAO zmień na false.

_________________
"Tylko martwi ujrzeli koniec wojny"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2010, 21:25 
Offline

Dołączył(a): 23 cze 2010, 11:27
Posty: 32
a za co jest odpowiedzialne HSAO i Bloom?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2010, 22:57 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2010, 11:15
Posty: 105
Tomaszwinner napisał(a):
a za co jest odpowiedzialne HSAO i Bloom?

Zmien tez FOV na jakas wieksza wartosc kolo 65-75 tez powinno trochę pomóc.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 00:13 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2010, 23:23
Posty: 2
Siema. Musze pobierac wszystkie patche czy tylko ten jeden ostatni r10 wystarczy. Bo nie moge zaaktualizowac a troche tego jest :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 01:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2010, 16:36
Posty: 1158
Ostatni.

_________________
Mój ulub. serwer:
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 11:40 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2010, 23:23
Posty: 2
Dzieki tzn ten ostatni zawiera wczesniejsze patche???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 12:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2010, 08:21
Posty: 99
Tak, dokladnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 14:14 
Offline

Dołączył(a): 23 cze 2010, 11:27
Posty: 32
Co zmienia Bloom, HSAO i FOV (to chyba jakiś kąt widzenia? ale na czym on polega)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 16:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2010, 08:21
Posty: 99
Bloom = Efekt rozmycia
HSAO = "żywe kolory".
FOV = kąt widzenia. Zmień sobie go dla testu i zobaczysz co on daje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 16:38 
Offline

Dołączył(a): 23 cze 2010, 11:27
Posty: 32
Czy wyłączenie tych opcji da 5fps chociaż?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2010, 12:19
Posty: 114
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Ktoś m i pisał a raczej pytał na czacie podczas gry jak odblokować bagnet w M1 Garand podobno dodali?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 17:40 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 22:59
Posty: 38
Zeneq14 napisał(a):
Bloom = Efekt rozmycia
HSAO = "żywe kolory".
FOV = kąt widzenia. Zmień sobie go dla testu i zobaczysz co on daje.


nie, nie, tak
http://en.wikipedia.org/wiki/Bloom_(shader_effect)
http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_Spa ... _Occlusion

_________________
M2 Carl Gustav. 84mm Recoilless Rifle ideal for urban warfare.
http://bfbcs.com/stats_pc/leonek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2010, 20:03 
Offline

Dołączył(a): 16 lut 2010, 15:21
Posty: 56
No właśnie, HSAO (Horizontal Screen Ambient Occlusion), to nie "żywe kolory" tylko dodatkowe cieniowanie obiektów w scenie.
HSAO to "ładniejsza" odmiana SSAO (Screen Space Ambient Occlusion), ale bardziej wymagająca jeżeli chodzi o sprzęt.
HSAO i SSAO to "uproszczone" wersje pełnego AO.
HSAO cieniuje w zależności od kąta pod jakim widzimy obiekty.
SSAO liczy się w zależności od odległości do obiektu.
AO to pełne cieniowanie sceny, ale to by zabiło nasze pecety.

Tutaj Nvidia wszystko ładnie objaśnia - http://developer.nvidia.com/object/sigg ... -HBAO.html

Bloom to najprościej efekt rozmycia dla najjaśniejszych (przepalonych - nie wiem czy to dobre słowo) partii sceny. Bloom jest często mylony z oświetleniem HDR.
High Dynamic Range lighting ot oświetlenie w czasie rzeczywistym i też tworzy efekty rozmycia w prześwietlonych miejscach sceny.
Bloom to taki można powiedzieć fake nie mający nic wspólnego z oświetleniem, ale stworzony po to by odciążyć nasze pecety.
Podobnie jak full AO, HDR również wymaga konkretnego sprzętu.

HDR off - http://video.google.com/videoplay?docid ... 3237586004
HDR on - http://video.google.com/videoplay?docid ... 520460508#
Bezpośrednie porównanie - http://www.gametrailers.com/video/hdr-h ... ife-2/6609

Bloom vs HDR
http://www.youtube.com/watch?v=1WOqTReFDdI
http://www.dailymotion.com/video/x6o9xp ... videogames

Pozdrówka :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 313 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL