Teraz jest 24 lis 2024, 05:09

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 458 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 gru 2010, 23:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Nic nie uproszczono, bo to jedynie pack map i tekstur de facto. Zmian w mechanice nie ma...ta gra to totalny arcade z deszczem granatów i nigdy nie pojmę ludzi szukających tu realizmu.

Dyskusja o graniu w "wolfa" jest o tyle ważna, że nie znasz serii a pierdzielisz jak prorok i znawca. Vietnam jest kawałkiem porządnego DLC i każda recenzja to mówi. Brak Twojej akceptacji zdania tysięcy nabyców jakoś nikogo nie obchodzi ;)

Przy tak długim czasie gry frag rate 0,9 pokazuje, żeś dupa a nie gracz, bo ten z czasem rośnie. na jakiej więc postawie robisz tu z siebie znawcę czegokolwiek? ;o

ps. Na bazie FB robią grę. Nie ma to nic wspólnego z BC2. Silnik to silnik jak nie rozumiesz to już nie zrozumiesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2010, 00:40 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2010, 11:29
Posty: 324
Lailonn napisał(a):
Nic nie uproszczono, bo to jedynie pack map i tekstur de facto. Zmian w mechanice nie ma...ta gra to totalny arcade z deszczem granatów i nigdy nie pojmę ludzi szukających tu realizmu.
Dyskusja o graniu w "wolfa" jest o tyle ważna, że nie znasz serii a pierdzielisz jak prorok i znawca. Vietnam jest kawałkiem porządnego DLC i każda recenzja to mówi. Brak Twojej akceptacji zdania tysięcy nabyców jakoś nikogo nie obchodzi ;)
Przy tak długim czasie gry frag rate 0,9 pokazuje, żeś dupa a nie gracz, bo ten z czasem rośnie. na jakiej więc postawie robisz tu z siebie znawcę czegokolwiek? ;o
ps. Na bazie FB robią grę. Nie ma to nic wspólnego z BC2. Silnik to silnik jak nie rozumiesz to już nie zrozumiesz.

K/D to wyznacznik dobrego gracza?
Zacytuje: "jak nie rozumiesz to już nie zrozumiesz"
A ZzackKa nie obchodzi zdanie tysięcy bo ma własne, i się z nim nie chowa.
Moim zdaniem mechanika w Vietnami również została uproszczona, i to też mi się nie podoba.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2010, 00:45 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2010, 19:02
Posty: 149
Lailonn napisał(a):
Nic nie uproszczono, bo to jedynie pack map i tekstur de facto. Zmian w mechanice nie ma...ta gra to totalny arcade z deszczem granatów i nigdy nie pojmę ludzi szukających tu realizmu.

Dyskusja o graniu w "wolfa" jest o tyle ważna, że nie znasz serii a pierdzielisz jak prorok i znawca. Vietnam jest kawałkiem porządnego DLC i każda recenzja to mówi. Brak Twojej akceptacji zdania tysięcy nabyców jakoś nikogo nie obchodzi ;)

Przy tak długim czasie gry frag rate 0,9 pokazuje, żeś dupa a nie gracz, bo ten z czasem rośnie. na jakiej więc postawie robisz tu z siebie znawcę czegokolwiek? ;o

ps. Na bazie FB robią grę. Nie ma to nic wspólnego z BC2. Silnik to silnik jak nie rozumiesz to już nie zrozumiesz.


Widzisz nie wstydzę się swoich statystyk, bo: nie kampię, nie czituję, nie zakładów aliasów aby na nich KD kręcić, nie psuć cyferek na czas nauki, testów, a do MC biegam jak najczęściej. W zupełności mi to wystarcza, aby dobrze się bawić i nie psuć zabawy innym, a od dup możesz wyzywać ludzi w swoim otoczeniu (nie sądzę aby akceptowali taki poziom).

Pro nie jestem, ale to nie powód aby od twórców gry przestać wymagać coś więcej niż tylko decyzji biec po prawej, czy lewej.
Nie wciskaj na siłę sobie, że szukam realizmu, bo wystarczyły by większe, bardziej złożone mapy, więcej sprzętu, co dało by już więcej możliwości dla graczy, niż tylko pchanie się po "lewej lub prawej" na gorączce pod spamem granatów.

Tylko jak silnik FB w BF3 będzie dostosowany do obecnych NG to masz już przybliżony całokształt.

Dodatkowo skończ już swoje wycieczki osobiste odnośnie tego kto w co grał, chyba że jak małe dzieci mamy wymieniać na przemian tytuły. Odnośnie akceptacji miałem na myśli tylko i wyłącznie twoją osobę. Wyrażanie własnej opinii nie robi z nikogo znawcy.

Ps.
Coś mi się stało z ustawieniami (wszystko na wysokie), albo szczegółowość części elementów map zmienia się prawie przed naszym nosem :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2010, 01:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
bo wystarczyły by większe, bardziej złożone mapy, więcej sprzętu, co dało by już więcej możliwości dla graczy, niż tylko pchanie się po "lewej lub prawej" na gorączce pod spamem granatów.


Ale BF:BC2 i Vietnam to są gry CQB i tu nigdy nie miało i nie było dużej ilości sprzętu a tam gdzie pojawiają się więcej jak 3 czołgi to i tak po chwili znikają. To zupełnie inna gra utrzymana jedynie w konwencji serii Battlefield. Tak trudno to pojąć? To co piszesz pisało wielu przy wydaniu BF 2142 ale zobacz, że i on nie nazywał się Battlefield 3 - bo tego dopiero robią! Ten odłam właśnie po to jest by z radosnym "uraaaa" wpadać w gromadę wrogów z Ak47. Jeśli grałeś w BF2 to powinieneś pamiętać jak wiele osób grało TYLKO w Infantry!

To tak jak swego czasu Fallout Tactics był bluzgany, bo elementy RPG były zbyt słabe. Ludzie widząc słowo Fallout nie umieli zrozumieć, że to była gra TAKTYCZNA a nie RPG i jedynie osadzono ją w realiach danej serii...jak się spojrzało na tytuł jako grę taktyczną, to okazywała się solidna pozycją.

BF3 będzie bazował na nowej wersji FB, co jedynie oznacza, że będzie obsługiwał Dx11 i pozwalał na destrukcję otoczenia. Nie mówi to NIC o wielkości map ani o ilości pojazdów czy mechanice ich prowadzenia. Zapewniam Cię, że pojazdów w BF3 będzie w cholerę, bo muszą zadowolić takich jak Ty - ja również lubię polatać.

ps. Z chęcią się dowiem gdzie ta uproszczona mechanika w Vietnamie, bo tryby gry te same a zabranie nowoczesnych urządzeń optycznych utrudnia strzelanie.

@elcidx K/D to nie wyznacznik dobrego gracza ale mocna sugestia. Nie znałem nikogo z top 5 PL klanów BF2 aby miał niższe niż 1(sam mam 2,2) a zapewniam Cię, że ani wtedy ani później w 2142 czy teraz w BC2 nie kampię ani nie zmieniam konta. Jak dotąd rundy w Vietnamie kończę z ratio 2,1 a gram dopiero od dzisiaj, wiec totalnie nie znam map. gwarantuję Ci,że gracze z przeszłością sensownych klanów w każdej grze są meega agresywni i drapieżni. Tak się gra klanówki i to zostaje we krwi, że tak powiem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2010, 03:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2009, 21:13
Posty: 126
Obrazek





PS.
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
gwarantuję Ci,że gracze z przeszłością sensownych klanów w każdej grze są meega agresywni i drapieżni.Tak się gra klanówki i to zostaje we krwi, że tak powiem...

Ta, normalnie prawdziwi fighterzy :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2010, 09:49 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2010, 11:29
Posty: 324
Tak, dawaj na ring :P
Koniec offtopu Pany.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2010, 11:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2010, 12:18
Posty: 94
wojtas87 napisał(a):

- Vietnam dodaje 1 rangę weterana

dodał komus? bo mi nie


Znowu stracilem wszystkie bronie i perki, zaczyna mnie to srogo irytowac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2010, 13:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2010, 00:34
Posty: 59
Shen napisał(a):
Znowu stracilem wszystkie bronie i perki, zaczyna mnie to srogo irytowac.

Ja za to straciłem wszystkie perki ale bronie mi zostały:D. A wchodząc na serwer w 2 na 3 przypadki wyskakuje mi błąd połączenia z EA, coś niezły chaos mają z serwerami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2010, 00:35 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2010, 19:02
Posty: 149
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
bo wystarczyły by większe, bardziej złożone mapy, więcej sprzętu, co dało by już więcej możliwości dla graczy, niż tylko pchanie się po "lewej lub prawej" na gorączce pod spamem granatów.


Ale BF:BC2 i Vietnam to są gry CQB i tu nigdy nie miało i nie było dużej ilości sprzętu a tam gdzie pojawiają się więcej jak 3 czołgi to i tak po chwili znikają. To zupełnie inna gra utrzymana jedynie w konwencji serii Battlefield. Tak trudno to pojąć? To co piszesz pisało wielu przy wydaniu BF 2142 ale zobacz, że i on nie nazywał się Battlefield 3 - bo tego dopiero robią! Ten odłam właśnie po to jest by z radosnym "uraaaa" wpadać w gromadę wrogów z Ak47. Jeśli grałeś w BF2 to powinieneś pamiętać jak wiele osób grało TYLKO w Infantry!

To tak jak swego czasu Fallout Tactics był bluzgany, bo elementy RPG były zbyt słabe. Ludzie widząc słowo Fallout nie umieli zrozumieć, że to była gra TAKTYCZNA a nie RPG i jedynie osadzono ją w realiach danej serii...jak się spojrzało na tytuł jako grę taktyczną, to okazywała się solidna pozycją.

BF3 będzie bazował na nowej wersji FB, co jedynie oznacza, że będzie obsługiwał Dx11 i pozwalał na destrukcję otoczenia. Nie mówi to NIC o wielkości map ani o ilości pojazdów czy mechanice ich prowadzenia. Zapewniam Cię, że pojazdów w BF3 będzie w cholerę, bo muszą zadowolić takich jak Ty - ja również lubię polatać.

ps. Z chęcią się dowiem gdzie ta uproszczona mechanika w Vietnamie, bo tryby gry te same a zabranie nowoczesnych urządzeń optycznych utrudnia strzelanie.

@elcidx K/D to nie wyznacznik dobrego gracza ale mocna sugestia. Nie znałem nikogo z top 5 PL klanów BF2 aby miał niższe niż 1(sam mam 2,2) a zapewniam Cię, że ani wtedy ani później w 2142 czy teraz w BC2 nie kampię ani nie zmieniam konta. Jak dotąd rundy w Vietnamie kończę z ratio 2,1 a gram dopiero od dzisiaj, wiec totalnie nie znam map. gwarantuję Ci,że gracze z przeszłością sensownych klanów w każdej grze są meega agresywni i drapieżni. Tak się gra klanówki i to zostaje we krwi, że tak powiem...


Abyś nie musiał używać dyskredytującego zwrotu "pojąć", to może w ten sposób: Mapy w dodatku są uboższe względem podstawki, zarówno pod względem technicznym, mechaniki gry, możliwości prowadzenia rozgrywki, natomiast nie można odmówić im klimatu. Amen.


Ps.
Kwestia ilości pojazdów, jakości tekstur, wielkości map to nie jest problem "widzi mi się" DICE na jakiś tam styl, którym się zasłaniasz tylko bardzo starej architektury konsol i pojawienie się więcej złomu zabiło by frame rate (nigdy nie zastawiałeś się dlaczego PC ma 32 graczy, a konsole24?). Jak BF będzie skierowany pod PC i następną generację, to ma szansę być wielki, a jak wepchną go na PS3/x360 to już nieciekawy los graczy i żadne FB/DX11 nie pomogą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2010, 15:42 
Offline

Dołączył(a): 6 mar 2010, 20:22
Posty: 14
Hmmm
Vietnam za bardzo nie przypadł mi do gustu, chociaż dopiero zacząłem pogrywać.
Jedno mnie wkurza to to , że na niektórych mapach nie da się wyjść z bazy.
Paru z m60 lub innym taratajstwem obstawią punkty wyjścia i pozamiatane.
Ponadto czołgi bardzo ciężko rozwalić z rpg, jeżeli próbujesz go sam zlikwidować.
Na szczęście helki się fajnie zdejmuje.
Na HC to już nie da się pograć, za dużo kampienia i snipów.
Mimo tego ,że bany lecą to i tak dzieciarnia sobie inaczej pogrywa niż są ustalone zasady.
Ogólnie mówiąc jest bardziej realna rozgrywka, ale jednak ma troszkę błędów.
Postaram się troszkę dłużej pograć, ale to dopiero po Świętach.

Wszystkiego Naj , Wesołych Świątek i Nowego Lepszego Roczku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2010, 00:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, 23:42
Posty: 48
No to teraz ja ocenię vietnama :D .A zatem to swietny dodatek do swietnej gry :) .Przede wszystkiem klimat , bronie , mapy to wszystko przebija podstawke ale są też minusy np niektóre miejsca sa zaprojektowane jakby na szybko bo np na mapie "punkt obserwacyjny" obroncy maja widok na respa atakujących i vice versa oraz to ze od czasu do czasu usuwa mi wszystkie bronie , statystyki z bc2 oraz np dzis wbilem srebrną na ak47 (w wietnamie rzecz jasna) i gdy wyszlem do menu i wchodze w uzbrojenie tam jest kałasz z.. brązową gwiazdka i z napisem ze brakuje mi 21 zabic do srebrnej WTF ? :o .To nie zmienia faktu że wietnam jest swietnym dodatkiem

Plusy:
-Klimat !
-Bronie
-muzyka
-fenomenalne mapy
Minusy:
-dodatek robi male zamieszanie w statystykach
-niektore miejsca na mapach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2010, 02:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
A tymczasem, borem lasem cena Vietnama na EA Store spadła o 35% z 49zł do 31.85zł. Zniżka z kodów nie działa w promocyjnej cenie (za dobrze by było :) )

Dodatkowo dostałem dziś maila
Obrazek

Więc jeśli ktoś planuje zakup na ponad 100zł to można trochę pokombinować i sporo zaoszczędzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2010, 12:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2010, 11:57
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Heli strasznie łatwo zdjąć. :/
Z jednej storny dobrze bo nie latają, a z drugiej jak wsiadam to trzeba uważać. Najlepsze akcje to takie w stylu nurkowanie z wysokości i zalania wroga rakietami. :P Inaczej się nie da. Nie wiem czy tak jest, czy mi się tylko wydaje ale ulepszenia pancerza w pojazdach poprawia trochę sytuację. ;)
Troche przeszkadza brak celownika w heli i czołgach bo wali się jak z armaty w XV w. :D

_________________
Na Xbox Live, znajdziecie mnie pod gamertag'iem: KubaXman .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2010, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Mapy w dodatku są uboższe względem podstawki, zarówno pod względem technicznym, mechaniki gry, możliwości prowadzenia rozgrywki


A ja prosiłem o konkretne przykłady tego uproszczenia, bo mechanika gry(sprawdź co to pojęcie oznacza) nie została w żaden sposób zmieniona. Jedyne co się zmieniło, to dodano 'klimatyczne ziarno" filtr graficzny powodujący, że gra wygląda jak "staroć" co oczywiście może komuś się nie podobać. Od biedy również ograniczono możliwości taktyczne, bo mapy są an tyle wąskie, że często dochodzi do statycznych starć gdzie żadna ze stron nie jest w stanie przepchnąć drugiej. Nie jest to jednak żadne uproszczenie a jedynie taka specyfika map. Ma być dynamicznie i widowiskowo. Obejrzyj/poczytaj coś o Wietnamie a zobaczysz, że tam sposób prowadzenia walk odbiegał od tego co znamy z Afganistanu np. Dlatego jednym się to spodoba a drugim nie. Tylko, że tacy jak Ty, to malkontenci, którzy "psioczą, że Need For Speed jest mało realistyczny" - może zajarzysz.

Cytuj:
Kwestia ilości pojazdów

Dodatek nastawiony jest na krótkodystansową i dynamiczną walkę - EOT

Cytuj:
jakości tekstur, wielkości map

j/w + ewidentnie stylizowanie gry na "staroć" czego chyba tylko Ty nie pojmujesz. Chcesz fotorealistyczną dżunglę to sobie odpal Crysisa czy tam Far Cry'a

Cytuj:
tylko bardzo starej architektury konsol i pojawienie się więcej złomu zabiło by frame rate

Aleś geniuszu odkrył, że PC jest dużo mocniejszy niż konsole. Pewnie to, że mają Dx9 a my Dx11 nie było żadną poszlaką...Pod jak dużym kamieniem siedziałeś, że przegapiłeś współczesną tendencję do tworzenia silników skalowalnych pod różne platformy. NIE MA ŻADNEJ przeszkody technicznej na drodze do latania 100 samolotami w FB2. jeśli zrobią ten silnik dobrze, to my sobie polatamy i 1000 F16 a konsole po prostu zostaną obcięte do 2 i TYLE. Co więcej FB był tworzony specjalnie pod konsole a dopiero potem przerabiany pod PC. FB2 jest tworzony równolegle dla każdej platformy. Jakież to doświadczenie informatyczne pozwala Ci gadać głupoty o ograniczeniach NIEISTNIEJĄCEGO jeszcze silnika? Wiedźmin został oparty na silniku NWN a mimo to pod każdym względem technicznym bije go na głowę. Dlatego, że SILNIK gry a SILNIK graficzny to 2 zupełnie różne rzeczy. Dlatego każda platforma może dostać zupełnie co innego i pozostaje czekać na premierę BF3 aby to ocenić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2010, 17:55 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2010, 19:02
Posty: 149
OT
Możesz mi dać linka do twoich statystyk (może być na PW), bo jestem ciekaw jak ma się amator taki jak ja, co po pracy pyka dla odstresowania wobec" klanowicza". Nie będę ich komentował na forum (chyba, że będziesz chciał abym wyraził własne, krótkie zdanie).


Lailonn napisał(a):
Cytuj:
Mapy w dodatku są uboższe względem podstawki, zarówno pod względem technicznym, mechaniki gry, możliwości prowadzenia rozgrywki


A ja prosiłem o konkretne przykłady tego uproszczenia, bo mechanika gry(sprawdź co to pojęcie oznacza) nie została w żaden sposób zmieniona. Jedyne co się zmieniło, to dodano 'klimatyczne ziarno" filtr graficzny powodujący, że gra wygląda jak "staroć" co oczywiście może komuś się nie podobać. Od biedy również ograniczono możliwości taktyczne, bo mapy są an tyle wąskie, że często dochodzi do statycznych starć gdzie żadna ze stron nie jest w stanie przepchnąć drugiej. Nie jest to jednak żadne uproszczenie a jedynie taka specyfika map. Ma być dynamicznie i widowiskowo. Obejrzyj/poczytaj coś o Wietnamie a zobaczysz, że tam sposób prowadzenia walk odbiegał od tego co znamy z Afganistanu np. Dlatego jednym się to spodoba a drugim nie. Tylko, że tacy jak Ty, to malkontenci, którzy "psioczą, że Need For Speed jest mało realistyczny" - może zajarzysz.

Cytuj:
Kwestia ilości pojazdów

Dodatek nastawiony jest na krótkodystansową i dynamiczną walkę - EOT

Cytuj:
jakości tekstur, wielkości map

j/w + ewidentnie stylizowanie gry na "staroć" czego chyba tylko Ty nie pojmujesz. Chcesz fotorealistyczną dżunglę to sobie odpal Crysisa czy tam Far Cry'a

Cytuj:
tylko bardzo starej architektury konsol i pojawienie się więcej złomu zabiło by frame rate

Aleś geniuszu odkrył, że PC jest dużo mocniejszy niż konsole. Pewnie to, że mają Dx9 a my Dx11 nie było żadną poszlaką...Pod jak dużym kamieniem siedziałeś, że przegapiłeś współczesną tendencję do tworzenia silników skalowalnych pod różne platformy. NIE MA ŻADNEJ przeszkody technicznej na drodze do latania 100 samolotami w FB2. jeśli zrobią ten silnik dobrze, to my sobie polatamy i 1000 F16 a konsole po prostu zostaną obcięte do 2 i TYLE. Co więcej FB był tworzony specjalnie pod konsole a dopiero potem przerabiany pod PC. FB2 jest tworzony równolegle dla każdej platformy. Jakież to doświadczenie informatyczne pozwala Ci gadać głupoty o ograniczeniach NIEISTNIEJĄCEGO jeszcze silnika? Wiedźmin został oparty na silniku NWN a mimo to pod każdym względem technicznym bije go na głowę. Dlatego, że SILNIK gry a SILNIK graficzny to 2 zupełnie różne rzeczy. Dlatego każda platforma może dostać zupełnie co innego i pozostaje czekać na premierę BF3 aby to ocenić.


Jedyną osobą piszącą cały czas o realizmie jesteś ty, dodając w dyskusje "Armę", a teraz jeszcze NFS :)
Aby nie rozwadniać dyskusji przykładowe fakty, ale nie moje:
Cytuj:
Odrzut broni wydaje się być wyraźnie zmniejszony*
Cytuj:
Małe mapy - jasne, są małe z określonego powodu, czyli żeby dać pole do popisu piechocie. I to jest fajne, ale przydałaby się choć jedna większa, bardziej otwarta mapa z naciskiem na pojazdy. Po kilka czołgów na stronę, więcej śmigłowców, jakieś stacjonarne gniazda kaemów czy coś. Battlefield to gra z pojazdami *
Cytuj:
Na dobrą sprawę wystarcza, aby obrońcy ograniczyli się do spamu granatami;Podobne zastrzeżenie można mieć do Podboju. Tutaj, z wyjątkiem mapy Dolina Phu Bai, gra zazwyczaj ogranicza się do sprintu w kierunku środkowej bazy. Jej zajęcie na pełnym serwerze niemalże automatycznie oznacza zwycięstwo;Do tego ze dwie większe mapy... Ech, marzenia.*
Cytuj:
nowe mapy praktycznie bez pojazdów*


Ograniczeniem jest sprzętowe ze względu na konsole i ich bebechy, a ty swoją wyobraźnią :? Do tej pory żaden większy producent nie zdecydował się na tworzenie całkowicie dwóch rożnych wersji pod tym samym tytułem, bo to są zbyt duże koszty oraz marketingowo szkodzi sprzedaży konsolowej wersji. Poczekamy, zobaczymy.

Sterowniki NV, optymalizacja, grafika robi takie artefakty, błąd przy instalacji, czy bardzo szybka wegetacja i erozja? :D
http://vimeo.com/18169804
http://www.youtube.com/watch?v=IJcC6tXoeVI
http://www.youtube.com/watch?v=RWYguIt-1zQ
Wszystko max, AAx1,AFx16,HB/SY OFF



*Cytaty z kliku portali recenzujących dodatek (google do spr. z jakich). Wytykają wady, czy malkontenci? Podstawka podoba mi się dużo bardziej, więc jak to nazwiesz? ;)


Ps.
Mam nadzieje, że nie traktujesz zbyt poważnie tej dyskusji, to tylko gra z dodatkiem. Wesołych Świąt.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 gru 2010, 00:11 przez ZzackK, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 458 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL