_Dominiko_PL napisał(a):
Balans broni to jedno wielkie niedociągnięcie
![stupid :stupid:](./images/smilies/icon_stupid.gif)
U mechanika Uzi i to "drugie uzi" ma nawet dobrą celność, ale tragiczną siłę ognia i często trzeba je przeładowywać, więc zostaje tylko pepesza albo coś z "broni dodatkowych". Poza tym ogólna różnica "powera" między giwerami szturmowca i mechanika jest kosmiczna, dużo większa imo niż w podstawce. U snajpera liczy się przede wszystkim M40, dwoma pozostałymi snajpami ciężko cokolwiek ustrzelić przez ten niewyraźny celownik. W BF2 nie cierpię snajpić, w BC2 bardzo lubię, a w Vietnamie znowu mi się nie podoba... Jedynie medyk ma jakiś sensowny wybór, mi najbardziej spodobała się ta broń z 200 nabojami, pewnie dlatego, że M249 to moja ulubiona broń z podstawki.
Asfaltem mało grałem to się nie wypowiadam. A wsadzanie miotacza ognia w ścianę i palenie przeciwników przy mcomie z drugiej strony zostawię bez komentarza...
zależy oczywiście.
jedyną wadą szturma, jest to, że gdy go tylko trafisz, jego celność spada krytycznie, MACiem10 możemy zabić snajpa kampiącego po drugiej stronie mapy, uzi można zabić 4 przeciwników na raz, ppsh z broni mechanika najmniej mi sie podoba, mimo że to jest kur*a pepesza i ona musi być zajebista! ( ta mam 4 gwiazdki )
upied*lony celownik w m21 to dowód na to że jest to broń na mniejsze dystanse, nie większe niż np nasza kochana m14 ma zasięg dokładny.
co do dragunowa uważam, że jest to synonim broni type coś tam z podstawówki, której nienawidziłem.
m40, oczywiście kampa, za krzakiem, w bazie...