[Yossarian] napisał(a):
Jesli spodziewacie sie czego zupelnie innego od bc2 w bf3 to raczej sie mylicie (IMHO - sprzedaz musi byc wysoka zeby bf3 byl rekordowa gra - pod kazdym wzgledem).
Otworzcie oczyma wyobrazni widoczek:
mapa miejska - duza (np karkand z bf2) - kilku snajperow na wysokich budynakch lezy na topie i nasuwa do was - w sumie nie wiadomo z ktorej strony - wokol niego rozlozony 'kleje' - tyle, ze takich specow jest 80% na mapie.
podobnie na mapkach poza miejskich...
W BF2 w takiej sytuacji snajper jest zazwyczaj jedynie free fragiem, nie rozumiem, dlaczego miało by być teraz inaczej. Snajperami gra góra 30% osób ( w dwójce).
Na mapach "poza miejskich" nawet psy z kulawą nogą nie biorą snajpy, bo mogą sobie w pancerz czołgów postrzelać co najwyżej.
[Yossarian] napisał(a):
BTW: zastanawiam sie: wszyscy placza jak to 'snajpy' kampia w bc2 - i, nagle: uwazacie, ze czolganie/lezenie sie moze pomoc w spadku liczby 'pr0snajperow.org'?
Snajperzy nie sa moja bolaczka - smiac mi sie chce z waszych dywagacji... To wy placzecie na forum o snajpach i o ich kampieniu etc - a teraz zmiana 'orientacji' taaa, jak sie poloza to nie beda kampic i szybciej dopelzna do flagi/mcoma...
Kto, gdzie i na co płacze? Nie czaję O.o
[Yossarian] napisał(a):
i naprawde polecam forum bf3, gdzie mozecie przesledzic losy przyszloscie gry, ba! Nawet na nie wplynac!http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/http://www.ea.com/battlefield3Po części tak, ale nie oszukujmy się, BF3, który wyjdzie jesienią tego roku, jest na dzisiaj zrobiony w 90%. Wystarczy spojrzeć na "gameplayowy trailer" - widać na nim dużo finalnych tekstur, całych fragmentów misji, itp. Niektóre wycinki z tego trailera znalazły się w skanach Gameinformera sprzed ok. 2 tygodni, a więc trailer był ukończony pewnie jeszcze w zeszłym roku, bo przygotowanie i drukowanie magazynu trwa swoje. A dźwięki, tekstury i animacje widoczne na filmiku musiały być zrobione JESZCZE wcześniej. Teraz to możemy wpływać jedynie na ilość magazynków w M16, ale nie jakieś kluczowe rzeczy.
[Yossarian] napisał(a):
@down: niestety nie przesadzam... w istocie odnosimy sie do bc2 a nie bf2 majac na mysli to co tam zastaniemy w bf3 - bo
mechanika gry, bedzie zblizona wlasnie do bc2 (frostbite 2.0)... i tak wlasnie tam jest placz na snajpow-kampow, jak i wszelkiej masci medow czy CeGlarzy, n00btuberow z gl40, a teraz to towarzystwo, bedzie moglo sie lepiej schowac... polozyc sie
Lipny pogląd. Mechanika gry nie ma nic do tego, czy w BF3 będzie frostbite, refractor czy lithtech. Na to się składa mnóstwo drobnych elementów, które IMO zostały spartolone w BC2. Mówię tu o takich rzeczach, jak prędkość poruszania się, celność broni, ułożenie systemu "kamień-papier-nożyce" wśród klas i broni itd. Takie rzeczy sprawiają właśnie, że w BF2 nikt nie kuca za skrzynką czekając na przeciwnika, a w BC2 zdarza ( i opłaca) się to często.
Ribel95 napisał(a):
Nie grałem nigdy w BF2 nie znam się na mapach.Ale prezentuje się nieźle i to przesuwania ciała jeśli to zrobią było by cudnie ^^
Nie wiadomo, czy będzie to także w trybie multiplayer. Ciężko mi wyobrazić sobie jakieś sensowne wykorzystanie tego w multi, mając na uwadze 15-sekundowy spawn