Teraz jest 24 lis 2024, 07:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 519 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 lut 2011, 02:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Od siebie powiem tylko tyle - nie grałem w grę, w której bugi tak bym nie wkurzały jak w BC2. Wielu rzeczy nie naprawiono od czasu premiery, ale jednak gra odniosła sukces i nadal pojawiają się nowi gracze - a to pozwala mieć obawy, że twórcy równie dobrze przyłożą się do BF3. W skrócie - można wypuścić crap, który i tak zostanie kupiony.
BF2 też miał swoje zgrzyty, ale o BC2 jakoś się nie martwiłem. Z BF3, ekipa z DICE, dla mnie startuje od zera.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 07:48 
Offline

Dołączył(a): 13 sty 2010, 20:25
Posty: 9
Lokalizacja: Łódź
Pomimo, że gram w BF-y od początku, najlepiej wspominam BF2, dlaczego? ze względu na prostotę i grywalność, miał swoje bugi ale w porównaniu z BC2, w którego też zdarza mi się zagrać był bardzo bliski ideału, jeśli w multi będzie można przeciągać rannych a snajperzy będą mieli swoje "cudokulki" odpuszczę sobie i może sam wezmę się za jakąć grę o "pierwszej pomocy na linii frontu" lub "jak celnie rzucać śnieżkami", która będzie wstępem do gry snajperem w nowym BF-ie, czasem przerost formy nad treścią jest bardzo szkodliwy, po co takie pierdoły jak możliwość chowania za przeszkodami rannych, skoro te przeszkody (razem z rannymi za nimi) będzie można przestrzelić z procy (jak znam życie i bugi leni z DICE)?

_________________
Ten, który chciał wiedzieć więcej ...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 07:59 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
I tu was mam koledzy - zamiast przedstawic jakies fakty - lub chociaz krytyke - piszecie o glupocie i wrozbictwie... Tworcy wypowaiadaja sie o bf3 jako kontynuacji bf2 (dobrze, ze zlinkowalem to info dla was) - a kiedy ostatnio graliscie w bf2 i potem w bc2? Ja wczoraj. I naprawde oprocz slowa 'kontynuacja', nie chcialbym wiedziec za wiele wspolnego bf2 z bf3...

Moze zadam przewrotne pytanie: jak wyglada bf2 jako kontynuacja bf42 i bf:v? :lol:
Bo to mozna troszke porownac do biezacej sytuacji:
bf42 i mody (podstawa, odnosnik naszych - waszych marzen) - jako bf2
bf:v jako bc2 (czyli produkt trafiajacy sie po drodze - i tu zbieznosc sie konczy - na tym poziome - gdyz bad company, odniosla ogromny sukces - ale to wlanie z bf:v zaczerpnieto wiecej w bf2 niz z bf42 - np. zmiana chatu [jego uproszczenie]...)
bf2 jako oczekiwany bf3 - czyli jak to kontynuacji potrafi roznic sie od podstawy - czyli bf42... gdzie duzo blizsze bf2 byly modyfikacje niz sama gra matka...

I jescze jedno: to wlasnie silnik gry zmienia totalnie rozgrywke - o czym wie caly swiat...

Dominik nie wypowaiadaj sie w kwesti bc2 - bo najwyrazniej malo wiesz na temat tej gry. I to wlasnie jest dziecinne - mielic o 30% w bf2 gdy reszta pisze o bc2 :lol: :roll:
Bo jak tutaj zauwazono (nikt nie skumal gdy ja o tym napisalem...) kilka lat dzieli te gry i bc2 to jest to co bedzie rzutowac na porownania ogromnej rzeszy przyszlych graczy bf3:
a) bo nigdy w bf2 nie grali
b) bo zapomnieli jak wyglada bf2...

Snajperzy - czy tez uzywajacy tej klasy - sa zmora tej gry i to nie dla przeciwnika a dla wlasnego teamu - nie ma komu atakowac i bronic - i jest to oczywiste i dostrzegalne w wielu topikach dotyczacych bc2.

Marzycie o bf2 z nowym silnikiem i co:
podzial klas inny, na szczescie (mam nadzieje) nie bedzie lidera, i ile jest podobienstw - oprocz nazw map i samej gry?

To tak jak P4F, to bf2 na przegladarke...


I na koniec - moze zamiast personalnie atakowac - przedstawicie jakies ogolne wnioski i fakty?

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 08:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, 02:31
Posty: 444
Fakty na podstawie słów rzuconych na twitterze? Analiza sekunda po sekundzie krótkiego trailera i na tej podstawie wydawanie "wyroku" na grę, której jeszcze nie ma? :lol:
Za bardzo traktujecie to jako informacje warte uwagi. To jest tylko reklama, która ma przyciągnąć potencjalnych graczy, a co będzie to się okaże po premierze.

_________________
"Tylko martwi ujrzeli koniec wojny"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 09:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
A ja wiem ze chlopaki z DIECE sie postaraja i jak BF3 wyjdzie to na tylkach usiada wszyscy tetrycy i ''specialisci'', a podmuch zajebistosci pourywa szczeki.
Bedzie hit, bedzie kolejny kamien milowy w rozgrywce online- zobaczycie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 10:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2008, 22:28
Posty: 284
pl Szq1 napisał(a):
[Yossarian] napisał(a):
BTW: zastanawiam sie: wszyscy placza jak to 'snajpy' kampia w bc2 - i, nagle: uwazacie, ze czolganie/lezenie sie moze pomoc w spadku liczby 'pr0snajperow.org'?
Snajperzy nie sa moja bolaczka - smiac mi sie chce z waszych dywagacji... To wy placzecie na forum o snajpach i o ich kampieniu etc - a teraz zmiana 'orientacji' taaa, jak sie poloza to nie beda kampic i szybciej dopelzna do flagi/mcoma...

Przesadzasz
Kto tu płacze o snajperach i ich kampieniu? Kto napisał, że jak sie położą to nie będą kampić? Nie wiem może na podforum BC2 sie użalają, w poprzednich częściach jakoś nie było z nimi problemów. Byle by nie ściągali na strzała w korpus i bedzię git :D
EDIT:
Wsumie jeśli to będzie kolejny BC2 to przyznaje ci racje co do leżenia i możliwości oddania strzału, chociaż wtedy wątpie, że sie zaopatrze w oryginał.



chciałbym się trochę wypowiedzieć na ten temat. wielu z was nie lubi naszego fachy. No i w jakimś stopniu was rozumiem... Pamiętacie jak w bf2 na karkand wbiegała taka lama między ostrzał 20 żeby położyć claya?? albo leżeli na budynkach tak że im polewę ciała było widać, zaraz potem gryzą glebę...W pewnym stopniu utrudnił bym walenie headshot-ów z bliska(chyba wiecie o co mi chodzi) bo rola snajpera chyba nie na tym polega...Gram dla zabawy, staram się być jak najbardziej niewidoczny. a największą frajdą jest dla mnie trafić w ruchomy cel z odległości 400- 500 m (BF2). W bc2 nie grałem bo kampa mam słabego;( ale bf3 już zamówiłem i mam nadzieje że będzie to produkcja wielkiego formatu gdzie żeby przejąć flagę lub zniszczyć jakiś cel będzie potrzebny dobrze współpracujący skład pod ochroną rozgarniętego snajpera.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Ocs5oJs03Z8&NR=1
Troche historii


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 10:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moim zdaniem BC2 to była przygrywka do BF3.
Bad Company była zerżnięta z konsoli i PC na tym dość mocno ucierpiało, choćby ze względu na "nie wszystko wiedzący" klawisz Q, braku kółka komend czy braku obecności Squad Leadera, który pokazał co drużyna ma do zrobienia (teraz w BC2 jest istna samowolka, jak nie ma grupy siedzącej na wspólnym kanale TS).
Mam nadzieję, że w BF3 wszystko co było najlepsze w BF2 wróci i zgrany team znowu będzie jechał po mapie jak walec drogowy.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 11:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2008, 22:28
Posty: 284
no gdzieś czytałem że bc2 miał być tylko testem nowego silnika, chcieli sprawdzić jego możliwości... mówiąc w prost dużo zarobili na tym teście :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Ocs5oJs03Z8&NR=1
Troche historii


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 12:28 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
[Yossarian] napisał(a):
I tu was mam koledzy - zamiast przedstawic jakies fakty - lub chociaz krytyke - piszecie o glupocie i wrozbictwie... Tworcy wypowaiadaja sie o bf3 jako kontynuacji bf2 (dobrze, ze zlinkowalem to info dla was) - a kiedy ostatnio graliscie w bf2 i potem w bc2? Ja wczoraj. I naprawde oprocz slowa 'kontynuacja', nie chcialbym wiedziec za wiele wspolnego bf2 z bf3...

Wyobraź sobie, że nie przedstawimy Ci faktów dot. BF3, bo... nie znamy ich! Również grałem wczoraj w obie te gry, i co z tego? Są zupełnie różne, co oczywiste. Wielkie dzięki za linki, ale czytnik rss to sam posiadam. To z jakiej gry byś chciał, aby BF3 czerpało pomysły i gameplay? Dobra nie odpowiadaj, bo mi się przykro zrobi.
[Yossarian] napisał(a):
Moze zadam przewrotne pytanie: jak wyglada bf2 jako kontynuacja bf42 i bf:v? :lol:
Bo to mozna troszke porownac do biezacej sytuacji:
bf42 i mody (podstawa, odnosnik naszych - waszych marzen) - jako bf2
bf:v jako bc2 (czyli produkt trafiajacy sie po drodze - i tu zbieznosc sie konczy - na tym poziome - gdyz bad company, odniosla ogromny sukces - ale to wlanie z bf:v zaczerpnieto wiecej w bf2 niz z bf42 - np. zmiana chatu [jego uproszczenie]...)

BC2 to nie jest taki sam "produkt pośredni" jak Vietnam i 2142, to jest zupełnie nowa marka taka jak BF Heroes, czyli nowy gameplay i "Battlefield" tylko z nazwy, a przynajmniej nie taki, jaki był kiedyś.

[Yossarian] napisał(a):
I jescze jedno: to wlasnie silnik gry zmienia totalnie rozgrywke - o czym wie caly swiat...

To porównaj sobie BF2 i BF Heroes, albo Borderlands i Americas Army 3, gry na tym samym silniku... cały świat zapomniał chyba o tym, haha
[Yossarian] napisał(a):
Dominik nie wypowaiadaj sie w kwesti bc2 - bo najwyrazniej malo wiesz na temat tej gry. I to wlasnie jest dziecinne - mielic o 30% w bf2 gdy reszta pisze o bc2 :lol: :roll:
Bo jak tutaj zauwazono (nikt nie skumal gdy ja o tym napisalem...) kilka lat dzieli te gry i bc2 to jest to co bedzie rzutowac na porownania ogromnej rzeszy przyszlych graczy bf3:
a) bo nigdy w bf2 nie grali
b) bo zapomnieli jak wyglada bf2...

Na pewno znajdą się tacy, co będą porównywać bf3 z bc2. Niektórzy też pewnie będą porównywać trójkę z mirrors edge i pasjansem, co z tego? ^^ . O Bad Company 2 wiem więcej niż potrzeba, dziękuję. To jest temat o BF3 i mogę przywoływać w postach choćby Sapera, byle by było to uzasadnione. Nie wiem od kiedy "dziecinny" znaczy "mówi o innej grze niż ja", ale mniejsza o to. Wypowiadać się będę dalej, spokojna twoja rozczochrana.
[Yossarian] napisał(a):
Snajperzy - czy tez uzywajacy tej klasy - sa zmora tej gry i to nie dla przeciwnika a dla wlasnego teamu - nie ma komu atakowac i bronic - i jest to oczywiste i dostrzegalne w wielu topikach dotyczacych bc2.

Marzycie o bf2 z nowym silnikiem i co:
podzial klas inny, na szczescie (mam nadzieje) nie bedzie lidera, i ile jest podobienstw - oprocz nazw map i samej gry?

To tak jak P4F, to bf2 na przegladarke...


I na koniec - moze zamiast personalnie atakowac - przedstawicie jakies ogolne wnioski i fakty?

Co ma wspólnego drużyna snajperów z Bad Company? Z pustego i Salomon nie naleje, w każdym Battlefieldzie drużyna przegra, jeśli połowa teamu weźmie snajpy. Nie marzę o remake BF3, nie wciskaj mi tu takich rzeczy. Remake to może być w pierwszym DLC, na to liczę ^^. Jeśli BF3 będzie miał sensowniejszy podział klas, Squad Lidera dowodzącego 6 osobami, mapy, na których będzie więcej niż, o mój Boże, całe 4 punkty kontrolne do przejęcia, jety, prone itd. to nie będzie miał za wiele wspólnego z BC2, oprócz podobnej grafiki.

Jedyne, co dziedziczy BFP4F z BF2 to większość tekstur, oraz trochę podobne mapy, więc z łaski swojej nie oceniaj dwójki na podstawie play 4 free i na odwrót. I nie traktuj tego personalnie, absurdalne tezy trzeba tępić, od kogo by nie wychodziły i to właśnie robię.

Dla ułatwienia odbioru przesyłanych przeze mnie treści, oto Twój ulubiony .gif :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 14:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
Nie wiem co koledze wyżej (nie ty Yos) nie podoba się w przeciąganiu rannych.
To na prawdę świetne rozwiązanie. Nie mówimy tu o żołnierzu który oberwał na środku placu (choćby jak miało to miejsce w Full Metal Jacket) Tylko o rannym z za rogu, który prosi nas o wciągnięcie w korytarze budynków (bo na razie tak wyobrażam sobie mapki do BF3, coś jak pierwsza mapka z BF P4F)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 14:35 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Moze jutro zobaczymy i dowiemy sie czegos wiecej na teamt bf3.

Ja tylko dodam: boje sie, ze nowa gra, bedzie festiwalem dla lam...

@czopor: a jak jest w bc2v? 'recon' ma i mortar i c4...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Ostatnio edytowano 28 lut 2011, 15:34 przez [Yossarian], łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
MilkyWayPL napisał(a):
Nie wiem co koledze wyżej (nie ty Yos) nie podoba się w przeciąganiu rannych.
To na prawdę świetne rozwiązanie. Nie mówimy tu o żołnierzu który oberwał na środku placu (choćby jak miało to miejsce w Full Metal Jacket) Tylko o rannym z za rogu, który prosi nas o wciągnięcie w korytarze budynków (bo na razie tak wyobrażam sobie mapki do BF3, coś jak pierwsza mapka z BF P4F)
Lubię bajery zwiększające realizm na polu walki - w singlu coś takiego na pewno ma sens. Ale w multi - nie bardzo. To zajmuje więcej czasu, dla wielu graczy może być "za trudne", a do tego może się okazać, że resp będzie szybszą metodą. Dłuższe respy nie pomogą - gra straci na dynamice.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 15:26 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Yep, najlepiej poczekać do jutra i może jakieś konkretniejsze info będzie ;]

Squad leader - jestem na nie. Nie potrzebuje kogoś kto mi będzie pokazywał "atakujcie tą bazę za tymi 3 bazami wroga - na 98% zginiecie ale może się uda".
Mi w sumie odpowiada tak jak jest w BC2 - szkopuł w tym, że mało osób z tego korzysta.

Yoss co do tego co wcześniej pisałeś- wątpię aby snajper miał i claymore i mortara. Osobiście mam nadzieję, że ostrzału w ogóle nikt nie będzie miał jako klasa (ale wtedy go nie będzie w ogóle bo dowódcy ma nie być).

Ciągnięcie rannego - fajny bajer ale hmm zbędny w grze? Logicznie myśląc - skoro ranny się sam nie może schować to: 1. W ciągu sekundy ginie od kul. 2. W ciągu pary sekund wróg tu będzie i zabije was obu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 17:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2010, 19:31
Posty: 327
Ciągnięcie rannego miałoby sens, gdyby za każde 10metrów naliczali dodatkowe punkty :roll: . Już widzę tych nabijaczy score'a ciągnących każdego w kółko swojej bazy bo a nóż trochę pkt wpadnie :twisted: . Nie spodziewałbym się zbyt wiele po tej grze, wygląda ładnie to i niech ją ładnie zooptymalizują ;). Jeżeli dadzą Little Birda to chyba będę w niebie, lubię tą mała helkę z dwoma minigunami, mniam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2011, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
Tak sobie czytam wypowiedzi szanownych kolegow i sie zastanawiam
'' czemu Ci kolesie sie sprzeczaja ile i jakie beda klasy w uzyciu na publikach? ''
Przeciez do hardcorowej gry sa mecze i zgrupowania takie jak klany etc.
Tam ( na meczach ) macie ustalone zasady i z reguly kazdy ma sztywne zadania do wykonania.

Chyba potraficie rozdzielic ''hardcorowe'' granie od publika?
Bo kazda gra, wlasnie posiada- te dwa ''magiczne'' i tak od siebie rozne oblicza, nie mam racji?

Moze warto sie posprzeczac- jesli juz- o to czy gra bedzie tak zrobiona ze procz dobrej- bezmozgiej zabawy na publicznych serwerach bedzie dalo sie ogarnac gre klanowa?
( bo tam przypominam- mamy twarde zasady, ktore tak uwielbiacie : ) )

A i jeszcze dodam swoje o silniku gry i jego ''przesadzaniu'' o rozgrywce.
Polecam wpisac w dowolna wyszukiwarke animacja 3D lub digital painting.
Wiekszosc z tego co uzyskacie zostalo stwozone w popularnych programach graficznych ktore sa jak by nie patrzec odpowiednikiem silnika do gier. Do czego zmierzam?
Kazda z tych prac bedzie rozna od pozostalych, mimo faktu ze zostaly stworzone w tym samym programie.

Mysle ze taka mala metafora pieknie burzy hipoteze jakoby silnik przesadzal o czymkolwiek.

Nie pedzle czynia artyste tylko jego umiejetnosci, a pana z DIECE ich nie brakuje... ( i pedzli jak i umiejetnosc ).

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 519 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL