Teraz jest 24 lis 2024, 00:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 519 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 mar 2011, 01:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2010, 19:31
Posty: 327
@up
Zawsze ograniczasz się do jednego nic znaczącego argumentu, no cóż nie potrafisz poprzeć swojego zdania jakimś pewnym . Nie powiem Twoja znajomość optymalizacji sięga granic :lol: . Po za tym piszę o mapie , która powinna być adekwatna do ilości graczy. Problem tkwi w tym, że nie odróżniasz lagowania od straty fpsów, a różnica jest OGROMNIE znacząca. Zacznijcie pojmować infrastrukturę silnika BF3. Te wasze skrypty wbrew pozorom są obciążające jak cholera. Policzenie takiego skryptu, też zajmuje odpowiedni czas. A wiecie na co potem brakuje czasu? Na obliczenie każdego elementu mapy. Nie pieprz @Sasquacz, że silnik Armed Assault to jakaś skomplikowana operacja :lol: . Jest zooptymalizowany dość słabo, ale wystarczająco dla obecnych low endowych pecetów. A to, że optymalizacja jest żałosna to wina programistów.

Ps. Z kolei Ty @Yossarian nie powinieneś się nawet wypowiadać w przypadku sprzętu/aplikacji skoro nie odróżniasz ilości wyświetlanych klatek od lagów. Mówiłem Ci już, że obelgi możesz sobie w buty wsadzić bo nie liczę się ze zdaniem egoistów. Jesteś tak zapatrzony w siebie i forum, że proste sugestie do Ciebie nie dochodzą.
Ps2. Wymagania BF3, nie są znane. Nawet wstępnie , jak to ująłeś. Chyba, że "wysokie" to dla Ciebie wystarczająco wiele.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 09:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
ostra krytyka...

Ale na XP nie pojdzie nawet przy minimalnych ustawieniach?

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 10:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2010, 23:31
Posty: 190
Lokalizacja: Radom
Nie pojdzie bo gra nie bedzie obslugiwac DX9.

_________________
Niespełnione rządu obietnice, temat zastępczy-kibice.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 10:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2011, 16:13
Posty: 696
Lokalizacja: Kielce
@ciastkoibeza Na xp nie pójdzie, bo on nie obsługuje DX 10 ani 11.
@Astinz Ktoś z DICE napisał, że nie ma sensu grać na większej ilości graczy niż 64, ale jeżeli Ty wiesz o tej grze więcej niż sami programiści, to wybierz się do ich siedziby i poproś ładnie o 128 graczy, bo 3 osoby na forum bf.pl chcą mieć taką sieczkę na serwerze....
I nie nazywaj tych starszych silników słabymi, bo np bf2 (6 lat) ma bardzo dużą popularność.
Pozdrawiam

_________________
"Nigdy nie kłóć się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 11:55 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Astinz napisał(a):
@up
Zawsze ograniczasz się do jednego nic znaczącego argumentu, no cóż nie potrafisz poprzeć swojego zdania jakimś pewnym . Nie powiem Twoja znajomość optymalizacji sięga granic :lol: . Po za tym piszę o mapie , która powinna być adekwatna do ilości graczy. Problem tkwi w tym, że nie odróżniasz lagowania od straty fpsów, a różnica jest OGROMNIE znacząca. Zacznijcie pojmować infrastrukturę silnika BF3. Te wasze skrypty wbrew pozorom są obciążające jak cholera. Policzenie takiego skryptu, też zajmuje odpowiedni czas. A wiecie na co potem brakuje czasu? Na obliczenie każdego elementu mapy. Nie pieprz @Sasquacz, że silnik Armed Assault to jakaś skomplikowana operacja :lol: . Jest zooptymalizowany dość słabo, ale wystarczająco dla obecnych low endowych pecetów. A to, że optymalizacja jest żałosna to wina programistów.

Ps. Z kolei Ty @Yossarian nie powinieneś się nawet wypowiadać w przypadku sprzętu/aplikacji skoro nie odróżniasz ilości wyświetlanych klatek od lagów. Mówiłem Ci już, że obelgi możesz sobie w buty wsadzić bo nie liczę się ze zdaniem egoistów. Jesteś tak zapatrzony w siebie i forum, że proste sugestie do Ciebie nie dochodzą.
Ps2. Wymagania BF3, nie są znane. Nawet wstępnie , jak to ująłeś. Chyba, że "wysokie" to dla Ciebie wystarczająco wiele.

wykrzyczalo sie dziecko?
jesli nie potrafisz czytac, nie wmawiaj innym swoich idei - ja - w przeciwienstwie do ciebie - swoje opinie opieram na informacjach z netu - i najczesciej popieram je cytatami lub/i filmikami. ty jak pitoliles tak pitolisz i piszesz bzdury...
o adekwatnosci map do ilosci graczy/pojazdow nawet pisac nie trzeba, bo jest to clear dla:
a) kazdego inteligentnego czlowieka
b) kazdego kto czyta wypowiedzi poprzednie w temacie (zawierajace informacje podane przez dice)...

btw gdzie dziecko znalazlo moja opinie na podstawie ktorej snuje domysly o moim braku odrozniania lagow od spadku klatek?

co do wymagan sprzetowych - o ktorych nie masz pojecia - troche ciebie oswiece:
http://www.slideshare.net/DICEStudio/di ... tlefield-3 - wake up astinz :roll:

For the minimum experience, these are our estimations:
* Windows Vista 32-bit
* 512mb DirectX 10 video card
* 2GB RAM
* Dual-core processor 2.0ghz
For the maximum:
* Windows 7 64-bit
* ~2GB DirectX 11 video card (GTX 580, 6990)
* 4-8GB DDR3 RAM
* Quad or hexacore processor

http://www.neoseeker.com/news/16012-est ... uirements/
link podany w innym topiku w ktorym rowniez wykazujesz braki logicznego myslenia i analfabetyzm (brak umiejetnosci czytania):
viewtopic.php?f=133&t=37533

@down:
ogarnij sie - wykrecasz sie ze swoich wypowiedzi jak piskorz
'pisze o tym - mysle o tamtym'
128 czy 256 slotow jest mozliwych - napisales, ze nie - teraz dopisujesz ideologie :roll:
wymogi sprzetowe mamy opisane - wg ciebie nie... :roll:
wypisujesz kocopaly o silnikach gier w tym bf2 :roll:
ogolnie bawisz mnie piskorzu :lol:

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Ostatnio edytowano 27 mar 2011, 16:00 przez [Yossarian], łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2010, 19:31
Posty: 327
@up
Tyle, że ja non stop piszę o problemach z pecetami, a nie z łączem. Twierdzisz, że infrastruktura laguje, a ja twierdzę że jeżeli Battlefield 3 ma być przyjemnie grywalny to należałoby zwiększyć mapy, co by się musiało przełożyć na spadek wydajności. Więc, jeżeli non stop piszę o OPTYMALIZACJI po cholerę wyskakujesz z jakąś lagująca infrastrukturą, wniosek jest prosty, albo nie odróżniasz fpsów od lagów, albo nie umiesz czytać (bo pisanie i tak Ci niezbyt dobrze wychodzi) . Dice udzieliło informacji, że możliwe jest wepchanie 128 czy nawet 256 graczy. Ale wiąże się to ze zbyt wielką sieką i nie czerpaniem przyjemności z gry. NIGDZIE nie pisałem, że nie da się wepchnąć tylu graczy, tylko że to nierealne w przypadku BF3 bo należałoby zwiększyć mapy. Weź chłopie wyciągnij jakieś wnioski , przecież to LOGICZNE. O ile karty graficzne sobie poradzą w tym przypadku to procesory już nie koniecznie. Wesprę się wcześniejszym argumentem, może do Ciebie trzeba kilka razy.
Więcej elementów rozgrywki - więcej obliczeń dla procesora.

Ps. Wzrosło Ci ego, jak mnie powyzywałeś od dzieciaków nie popierając tego żadnym argumentem? Jak na dorosłą osobę zachowujesz bardzo niski poziom, brak argumentów wymieniasz na obelgi. Sprytne prowokacje! Niestety na poziomie gimnazjum. Najzabawniejsze jest to, że w ostatnim poście nie użyłem ani jednego znaku interpunkcyjnego zwanego wykrzyknikiem, skąd wniosek że krzyczałem?

@Krox
Czy ja gdzieś pisałem, że chcę 128 graczy? Pisałem, że to nierealne . Właśnie z tego samego powodu o którym mówisz, bo byłaby za duża sieka i wiązałoby się to ze zwiększeniem mapy. No a nie mów, że 6 letni silnik BF2 to szczyt wydajności na obecne czasy. Są słabe pod względem obciążania pecetów, nie pisałem że są słabe bo zapewniają słabą grywalność, są brzydkie i fizyka w nich jest dość mało rozgarnięta... :?

Edit:
@up
Łał, po co popierasz argumentem którego jeszcze nie było w czasie dyskusji , do tego nieoficjalnym. Desperacki czyn, nie satysfakcjonują mnie informacje inne niż oficjalne. Jeżeli dla Ciebie są to małe wymaganie to gratuluje znajomości z Hardware'm. 6 jajowiec dla maxymalnych detalów to raczej sporo, do tego obciąż to większą mapa. Wiesz co znaczy Estimating? Szacowane. Więc kto tu nie umie czytać waćpanie? :D

Edit2:
Gdzie się wykręcam? Od początku piszę, że wszystko przekłada się na mapę . Cytat mojego postu "Do tego trochę nie realne, przynajmniej na obecne czasy. Wymagania wraz z większą mapą skoczyły by ogromnie". - odpowiedź na Twoje dwa pierwsze wnioski .
Mamy opisane SZACOWANE wymogi sprzętowe. - Trzeci wniosek padł.
Kocopały o silniku BF2? Przecież to są fakty, poprzyj czymś bo na słowo nie wierze. Nie mów mi, że grafika i fizyka tej gry zadziwia po dzisiejsze czasy. - A ten masz szansę jeszcze uratować, jeżeli udowodnisz mi że BF2 potrafi zagiąć bardzo wydajny komputer. Weź pod uwagę, że efektywnie ma być to grywalne.
Pogrubiłem nie które elementy, żeby Ci ułatwić czytanie ze zrozumieniem. Przeczytasz kilka razy to może zrozumiesz.
Z postu na post zaniżasz swój poziom, nie chcę w tym uczestniczyć (co raz nowe obelgi) bo jak ktoś kiedyś mądrze napisał "Nie dyskutuj z osobą ograniczoną, bo zniży Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem", więc chyba wole podyskutować ze ścianą niż z Tobą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 15:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
a więc Xp też upada... jeden z najlepszych systemów microsofta podziela losy starego 98...

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
WinXP jest raptem o 3 lata młodszy od, jak to napisałeś, starego 98 :wink:

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 15:55 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.
Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3's cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warrior's experience like no other FPS.
Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline an impressive lineup of land, air and sea vehicles. Other returning fan favourite features include 64 players for PC and prone.
Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

http://www.ea.com/battlefield3

skrot tlumaczenia dla astinza: to rowniez opis... z ktorego wynika, iz mapy ze sprzetem beda do niego dostosowane (wielkosciowo) - a walki uliczne, beda toczyc sie nawet w klaustrofobicznych warunkach miejskich (ciasnych uliczek)


OT:
astinz ty zdaje sie masz jakies problemy z jaznia - napisales to co napisales - teraz dorabiasz teorie... to oczywiste, ze silnik bf2 w obecnej chwili nie jest w stanie konkurowac (jesli chodzi o efekty/destrukcje itp) z nawet frostbite 1,5 uzytym w bc2 - dlatego, mamy ciagly postep w grach... ale ostatni raz zwracam uwage tobie na fakt, iz: wypowiedzi innych forumowiczow, nie starasz sie czytac z minimalnym (nawet) zrozumieniem - natomiast pozniej dorabiasz filozofie do wlasnych wypowiedzi z dEupy

i nie potrafisz przyswoic prostej linijki tekstu: wymogi sprzetowe mamy opisane nastepnie link :lol: nie rozumiesz slowa: opis? :roll:
EOT

@down:
:roll: :lol: :roll:
wygrales - poddaje sie... mam nadzieje, ze zrozumiales: mozna tworzyc mapy ogromne na silniku fb 2.0 i servery na 128 lub 256 slotow sa mozliwe - juz od bf1942 - bf2 i mod pr to dobry przyklad potwierdzajacy teorie: moderzy potrafia zbudowac mapy nie obciazajace sprzetu a dajace maximum frajdy z gry przy ogromnej ilosci uczestnikow (swoja droga tego typu megamulti rozgrywki nie interesuja mnie = kampienie i chaos)

Astinz napisał(a):
...tak już potencjalnie spore wymagania BF3...


Astinz napisał(a):
...Wymagania BF3, nie są znane. Nawet wstępnie ...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Ostatnio edytowano 27 mar 2011, 17:12 przez [Yossarian], łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2010, 19:31
Posty: 327
@up
Brak mi do Ciebie słów. Non stop ograniczam się do tych samych argumentów. Niczego nie dorabiam, co najwyżej rozbudowuję żebyś mógł to pojąć, skoro proste zdania to za mało. Porównaj moje wcześniejsze posty z następnymi. Po co mi przytaczasz ten cytat? Mówimy o 128 czy 256 graczach, a nie 64. Wiadomo, że mapy w BF3 będą przystosowane do 64 graczy bo taki był cel. W sumie to dzięki, dałeś mi argument dlaczego jest to takie nierealne. A no dlatego , że ten silnik jest nawet nie przystosowany do większej ilości niż 64 graczy! Gdzie Ci dorobiłem jaką kolwiek teorię? Cytat - "Chyba mówimy o Battlefieldzie 3, a nie jakichś przestarzałych czy prostych silnikach które obecnie efektywnie nie potrafią obciążyć pecetów, bądź robią to na styk." - pierwszy mój post dotyczący silników. Do dyskusji wtrącił się Krox z opinią, że nazywam silnik słabym ze względu na popularność. I psikus, bo nie pisałem o popularności tylko o tym, że słabo obciążają komputer. Więc nie obarczaj mnie winą, za to że ktoś po prostu czegoś nie doczytał. Zdarza się.

Cytuj:
co do wymagan sprzetowych - o ktorych nie masz pojecia - troche ciebie oswiece:
http://www.slideshare.net/DICEStudio/di ... tlefield-3 - wake up astinz :roll:

For the minimum experience, these are our estimations:
* Windows Vista 32-bit
* 512mb DirectX 10 video card
* 2GB RAM
* Dual-core processor 2.0ghz
For the maximum:
* Windows 7 64-bit
* ~2GB DirectX 11 video card (GTX 580, 6990)
* 4-8GB DDR3 RAM
* Quad or hexacore processor

http://www.neoseeker.com/news/16012-est ... uirements/
link podany w innym topiku w ktorym rowniez wykazujesz braki logicznego myslenia i analfabetyzm (brak umiejetnosci czytania):
viewtopic.php?f=133&t=37533


Czy tylko ja nie widzę słowa opis? A niee... tego słowa tam po prostu nie ma! Nawet nie zastąpiłeś go żadnym synonimem, znowu palisz swoje argumenty przeciwko mnie. Pogrubiłem słowo "Estimations" żeby Ci dać do zrozumienia , że są to szacowane wymagania. W sumie nie dziwię się jak masz czytać ze zrozumieniem skoro masz jakieś urojenia i dodajesz/odejmujesz słowa. Widzisz to co chcesz, a nie to co jest napisane.

Podsumowanie. Więc jeżeli cały czas dyskutujemy o Battlefieldzie 3 i o tym, że większa ilość graczy wiąże się z większą mapą co z kolei przekłada się na zwiększenie wymogów sprzętowych Battlefielda 3 to do jasnej cholery, dlaczego wyskakujesz mi z Refractorem 2, kiedy rozmawiamy o Frostbite 2?! Co to za punkt odniesienia? Praktycznie żaden. Czy muszę przypomnieć , że jest to nierealne w przypadku Battlefielda 3, a nie innych gier ? Jak do ściany, wałkujemy to przez parę ostatnich postów.

@Yossarian
Jeżeli masz zamiar ze mną dyskutować to pal mosty za sobą, a nie przed sobą. Bo jak narazie nie podważyłeś, żadnego mojego argumentu oprócz jednego swojego.

Edit: Skończmy już to żałosną dyskusję, bo dla nie których jest ona bezproduktywna. Jeżeli dla Ciebie to realne, to leć optymalizować silnik gry (Battlefield 3), chętnie pogram z innymi 255 graczami. Nastąpi spory przełom, kiedy gra będzie zawierać w sobie tyle elementów i będzie na tyle dobrze zooptymalizowana byśmy mogli w nią pograć.
Edit2:
Odsyłam do słownika i definicji słowa "potencjalnie" - http://pl.wiktionary.org/wiki/potencjalny . Śmieszna to akurat jest Twoja nie znajomość słów ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 18:22 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Co do wymagań: przeczytałem maximum 6990 i 580 - i już wiadomo, że ktoś sobie te wymagania wymyślił....

Astinz napisał(a):
@up
Niczego nie dorabiam... A no dlatego , że ten silnik jest nawet nie przystosowany do większej ilości niż 64 graczy!


No tu właśnie sobie dorabiasz...

A teraz kłóćcie się dalej ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2010, 19:31
Posty: 327
@up
I po co wycinasz coś z kontekstu, zamanipulować postem chcesz czy co :lol: ?
Cytuj:
Wiadomo, że mapy w BF3 będą przystosowane do 64 graczy bo taki był cel. W sumie to dzięki, dałeś mi argument dlaczego jest to takie nierealne. A no dlatego , że ten silnik jest nawet nie przystosowany do większej ilości niż 64 graczy!
. Chyba tak brzmiał mój cytat. Przecież wiem, że robili testy i wepchnęli 128 czy tam 256 graczy, ale okazało się to nie wygodne, właśnie dlatego że jest nie przystosowany do takiej ilości graczy tylko do 64.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 19:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2011, 16:13
Posty: 696
Lokalizacja: Kielce
Takie drobne sprostowanie, nie napisałem że nazywasz go słabym ze względu na popularność, tylko że to napewno nie jest słaby silnik, ponieważ jak na tamte czasy nie można mu wiele zarzucić...
Jeżeli mamy porównywać 6 letnie silniki do tych najnowszych, to ja wychodzę z tego tematu, bo takie coś nie ma sensu.
Wydaje mi się, że uważasz się za wielkiego speca od wszystkiego, nigdy się nie mylisz, a inni są od Ciebie gorsi.
Trochę dystansu do siebie, i radze przeczytać wszystkie swoje posty ze zrozumieniem (bodajże 3 klasa szkoły podstawowej) i zastanowienie się czy mają one jakikolwiek sens.
Pozdrawiam

_________________
"Nigdy nie kłóć się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 19:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2010, 19:31
Posty: 327
@up
A mówimy o obecnych czasach i obecnych pecetach ;). Na swoje czasy silnik BF2 to był szał, a teraz tego szału nie robi, taka kolej rzeczy jest na świecie. Dlatego piszę, że porównywanie starszych silników do Frostbite 2 jest bez sensu tym bardziej, że silnik np. Armed Assalut jest właśnie dedykowany pod taką siekę, a Frostbite 2 to masa skryptów związanych z burzeniem budynków. Nie uważam się za speca od wszystkiego, wypowiadam się w przypadku dziedzin informatyki bo to mnie interesuję, a akurat w tym topicu te aspekty się pojawiają. Dlatego nie znajdziesz mnie np. w temacie o ataku na Libię, ponieważ nie mam o tym najmniejszego pojęcia. A bez bólu mogę powiedzieć, że nie uważam się za lepszego w tej dziedzinie ze względu na takich użytkowników jak @JOY , @KeFaS czy @ZzackK .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 03:42 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Astinz napisał(a):
@up
I po co wycinasz coś z kontekstu, zamanipulować postem chcesz czy co :lol: ?
Cytuj:

Z jakiego kontekstu pytam się? Nie było tam żadnego, a wycinam zawsze żeby nie wydłużać niepotrzebnie postów. Nie warto z tobą gadać więc nie odpisuj.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 519 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL