Teraz jest 27 lis 2024, 10:11

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 maja 2011, 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Kontynuować tu możemy chyba wątek z tematu Premiera BF3, w którym sokar się burzył że można rozmawiać tylko o premierze ;]
Z tego co tam jest napisane to konkurentem jest COD, więc jadąc dyskusję dalej.

[Yossarian] napisał(a):
mimo wszystko PR jest modem niszowym - na juz starenkim silniku bf2

Nie zbyt rozumiem, ale nie chodzi tu o nowego PR'a do bf2. Chodzi o PR'a do Arm'y 2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2011, 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Sasquacz napisał(a):
Kontynuować tu możemy chyba wątek z tematu Premiera BF3, w którym sokar się burzył że można rozmawiać tylko o premierze ;]
Z tego co tam jest napisane to konkurentem jest COD, więc jadąc dyskusję dalej.

[Yossarian] napisał(a):
mimo wszystko PR jest modem niszowym - na juz starenkim silniku bf2

Nie zbyt rozumiem, ale nie chodzi tu o nowego PR'a do bf2. Chodzi o PR'a do Arm'y 2.


Nie będzie dla mnie niespodzianką jeśli BF3 wyjdzie przed wydaniem PR ArmA 2 0.1. Po za tym coś czuję, że to nowe PR to będzie wielka kicha.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2011, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2011, 16:13
Posty: 696
Lokalizacja: Kielce
Sasquacz napisał(a):
Kontynuować tu możemy chyba wątek z tematu Premiera BF3, w którym sokar się burzył że można rozmawiać tylko o premierze ;]
Z tego co tam jest napisane to konkurentem jest COD, więc jadąc dyskusję dalej.

[Yossarian] napisał(a):
mimo wszystko PR jest modem niszowym - na juz starenkim silniku bf2

Nie zbyt rozumiem, ale nie chodzi tu o nowego PR'a do bf2. Chodzi o PR'a do Arm'y 2.

Mam rozumieć że Arma ma konkurować z bf3? Skończ już, bo bronisz tej gry zawsze gdy ktokolwiek o niej coś napisze...

_________________
"Nigdy nie kłóć się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2011, 17:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Krox napisał(a):
Sasquacz napisał(a):
Kontynuować tu możemy chyba wątek z tematu Premiera BF3, w którym sokar się burzył że można rozmawiać tylko o premierze ;]
Z tego co tam jest napisane to konkurentem jest COD, więc jadąc dyskusję dalej.

[Yossarian] napisał(a):
mimo wszystko PR jest modem niszowym - na juz starenkim silniku bf2

Nie zbyt rozumiem, ale nie chodzi tu o nowego PR'a do bf2. Chodzi o PR'a do Arm'y 2.

Mam rozumieć że Arma ma konkurować z bf3? Skończ już, bo bronisz tej gry zawsze gdy ktokolwiek o niej coś napisze...

Bo jak dla mnie jest lepsza od skomercjalizowanego szitu w którym za mapę musisz dać 30 zł. Może dlatego?
Możesz to przerobić całkowicie, nawet możliwości modowania BF2 się chowają przy możliwościach modowania gier z tej serii.

Tym bardziej konkurować będzie na multi. Jednym argumentem z którym BF nigdy nie wygra.
Arma ma poziom na multi, nie to co stado troli w bf'ie.
Prawda, znajdzie się ich kilka, ale po chwili wychodzą, i klną "jak w to można grać" :wink:


Arma została wydana kilka lat temu, więc na konkurencję z bf3 nie ma co liczyć, inaczej ma się ArmA 3 8)
Wszyscy zachwycają się efektami, grafiką i możliwosciami bf3, gdzie na moje oko kryje się w porównaniu z armą 3 :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2011, 17:35 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Tak, a Microsoft Flight Simulator konkuruje z H.A.W.X ... :stupid:

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2011, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Heh, dokładnie Dominiko, Arma i BF to nie są gry które ze sobą konkurują bo są przeznaczone dla zupełnie innej grupy odbiorców. Sam jestem fanem Army, mam wszystkie części łącznie ze starusieńkim OF: Cold War Crisis ale porównywanie obu gier jest bez sensu. Jak chcesz spokojnie polatać nie martwiąc się o nic więcej poza strzelaniem wybierasz H.A.W.X, jak chcesz polatać martwiąc się o temperatury oleju, wody w chłodnicy, ustawienia mieszanki paliwa czy kąta natarcia śmigła wybierasz IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover 8) To samo ma się do Army i BFa. Chcesz realizmu - Arma. Chcesz sobie pograć nie martwiąc się o jakieś duperele - BF. Imo te gry bardzo fajnie się uzupełniają, nie ma tu konkurencji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2011, 19:56 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
FPS'y kontra FPP ?? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 maja 2011, 23:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
_Dominiko_PL napisał(a):
Tak, a Microsoft Flight Simulator konkuruje z H.A.W.X ... :stupid:

Pod względem graficznym nie może? ;> (nie chce mi się porównywać screnów grafiki na goglach więc nie besztać)

KaZe703PL napisał(a):
FPS'y kontra FPP ?? :mrgreen:

Jaka jest różnica czy wydupcza w powietrze czołg w FPS'ie czy w FPP? Efekty to efekty, moim zdaniem w Armie są lepsze niż a bf'ie, a wszyscy się tym bf'em tak zachwycają

btw. dzięki za info że ArmA nie jest FPS'em bo przecież to dwie różne rzeczy :P Po tym jak wczoraj grałem TDM byłem przekonany że tam się strzela, ale widocznie się myliłem :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2011, 01:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Sasquacz napisał(a):
_Dominiko_PL napisał(a):
Tak, a Microsoft Flight Simulator konkuruje z H.A.W.X ... :stupid:

Pod względem graficznym nie może? ;> (nie chce mi się porównywać screnów grafiki na goglach więc nie besztać)

KaZe703PL napisał(a):
FPS'y kontra FPP ?? :mrgreen:

Jaka jest różnica czy wydupcza w powietrze czołg w FPS'ie czy w FPP? Efekty to efekty, moim zdaniem w Armie są lepsze niż a bf'ie, a wszyscy się tym bf'em tak zachwycają

btw. dzięki za info że ArmA nie jest FPS'em bo przecież to dwie różne rzeczy :P Po tym jak wczoraj grałem TDM byłem przekonany że tam się strzela, ale widocznie się myliłem :(


Zobaczysz, że w Armie3 będzie wszystko niemal identycznie wyglądało i strzelało jak w Armie 1 czy Armie 2, oni jadą na tym samym silniku jeszcze od OFP a nawet jeszcze wcześniej http://youtu.be/UrPo9jmnkDw http://en.wikipedia.org/wiki/Real_Virtu ... 8engine%29. ArmA jest dobra to gier co op, wręcz zajebista. Możesz sobie robić misję i przechodzić z kumplami lub grać w szerszym gronie, istna zajebistość ale gdy grasz przeciwko innym graczom to jest to istna mordęga. Lagi i brak dynamiki po prostu zniechęca do dalszej gry. Ja tam nie widzę przeszkód, żeby grać w obie i jedno i drugie lubię. A kamerę TPP w Armie można wyłączać i szczerze polecam ;)

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2011, 10:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
$towarzysz$ napisał(a):
Zobaczysz, że w Armie3 będzie wszystko niemal identycznie wyglądało i strzelało jak w Armie 1 czy Armie 2, oni jadą na tym samym silniku jeszcze od OFP a nawet jeszcze wcześniej http://youtu.be/UrPo9jmnkDw http://en.wikipedia.org/wiki/Real_Virtu ... 8engine%29. ArmA jest dobra to gier co op, wręcz zajebista. Możesz sobie robić misję i przechodzić z kumplami lub grać w szerszym gronie, istna zajebistość ale gdy grasz przeciwko innym graczom to jest to istna mordęga. Lagi i brak dynamiki po prostu zniechęca do dalszej gry. Ja tam nie widzę przeszkód, żeby grać w obie i jedno i drugie lubię. A kamerę TPP w Armie można wyłączać i szczerze polecam ;)


Silnik ten sam, racja, ale ciągłe ulepszenia, i możliwości, wyglądać może nie wyglądać, porównaj ofp do army 2/3.

Co-op, boty mają jakąś przewagę z graczem jeżeli chodzi o lagi, jakoś ich nie obowiązują? Jak gracze mają lagi, to bota też nie można trafić jak gracze, czyli coop też jest mordęgą?(ja mam większe lagi na coopie niż na tdm) ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 maja 2011, 14:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2011, 16:13
Posty: 696
Lokalizacja: Kielce
Sasquacz napisał(a):
$towarzysz$ napisał(a):
Zobaczysz, że w Armie3 będzie wszystko niemal identycznie wyglądało i strzelało jak w Armie 1 czy Armie 2, oni jadą na tym samym silniku jeszcze od OFP a nawet jeszcze wcześniej http://youtu.be/UrPo9jmnkDw http://en.wikipedia.org/wiki/Real_Virtu ... 8engine%29. ArmA jest dobra to gier co op, wręcz zajebista. Możesz sobie robić misję i przechodzić z kumplami lub grać w szerszym gronie, istna zajebistość ale gdy grasz przeciwko innym graczom to jest to istna mordęga. Lagi i brak dynamiki po prostu zniechęca do dalszej gry. Ja tam nie widzę przeszkód, żeby grać w obie i jedno i drugie lubię. A kamerę TPP w Armie można wyłączać i szczerze polecam ;)


Silnik ten sam, racja, ale ciągłe ulepszenia, i możliwości, wyglądać może nie wyglądać, porównaj ofp do army 2/3.

Co-op, boty mają jakąś przewagę z graczem jeżeli chodzi o lagi, jakoś ich nie obowiązują? Jak gracze mają lagi, to bota też nie można trafić jak gracze, czyli coop też jest mordęgą?(ja mam większe lagi na coopie niż na tdm) ;p

Imo ArmA w porównaniu do Battlefielda jest niszową produkcją. Są to 2 odmienne gry, i nie ma czego porównywać. Rozumiem że jest co op, ale to nie czyni z tej produkcji jakiegoś kolosa na rynku itp.

_________________
"Nigdy nie kłóć się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2011, 04:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2006, 07:50
Posty: 32
Lokalizacja: Katowice
Widzę że skupiliście się na tytule Arma, w skrócie ode mnie... mało znana gra w którą próbowałem grać (nie ma tego czegoś) szybko zrezygnowałem z gry.

Co do innych gier startowałem od CSS'a przez BF -> MoH -> CoD i to są moim zdaniem najbardziej rozpoznawalne marki. CSS to stara już gra niemniej każdy gracz o niej słyszał, do dziś mamy turnieje międzynarodowe ect. i mimo tego że nie jest super rozbudowana czy nie powalała grafiką to wymagała od graczy umiejętności gry zespołowej i myślenia co eliminowało w większym stopniu dzieciarnie, nie było tak łatwo jak w quake wyceluj -> strzel -> trup. Ale jak wiadomo ta seria już konkurować nie będzie z niczym ale coś wniosła do świata FPS'ów.

Seria MoH od kąt w szefostwie i teamie tworzącym grę zaczął się robić burdel tak też seria umarła moim zdaniem, airborn był jeszcze strawialny ale to co pokazali teraz to czyste dno więc nawet jeżeli wypuszczą kolejną część na pewno już tej gry nie kupie. Ostatnia część to chyba sami nie wiedzieli co to ma być niby CoD niby BF a w sumie wyszło nijakie.

A teraz porównam coś co najlepiej się sprzedaje i jest podobno konkurencją dla BF'a mimo tego że tak naprawdę CoD to... Gra która od kilku ładnych lat leci na tym samym enginie, ok można zrozumieć że to ułatwia sprawę -> łatwa konwersja -> oszczędność -> ALE! co z tego mamy my ich chlebodawcy ? brak nowości dostajemy to samo... mało tego skoro jest ten sam engine to dlaczego jest TYLE problemów z optymalizacją ? Duży minus dla CoD'a MW3 pewnie będzie miało te same bolączki... Kolejna sprawa MW3 to gra konsolowa i tak też będzie konwertowana konsola->PC nie inaczej i ja jako wymagający gracz PC nienawidzę czegoś takiego, bo dostaje palpitacji serca od samego karkołomnego obsługiwania interfejsu menu a o rozgrywce już nie wspomnę, przy tym zbyt długo czeka się na patche pozwalające jakoś to przeboleć ale to powinno być zrobione przed wypuszczaniem gry! Lecimy dalej minus za cenę nie jest mała a gra jest na średnim poziomie i te ich DLC są żałosne tak samo jak ich cena 4 mapy z singla i nic po za tym za 60 zł!? KPINA nie kupiłem żadnego nawet nikt kto ma nie ocenił tego dobrze. Grałem w MW2 i BO wnioskując na tym multi w MW3 będzie miał albo bzdurnie małe mapy spawn->nade->kill gdzie sniper jest klasą zrobioną dla żartu albo będą większe mapy ale za to będzie to raj dla camp. Także nijak mi się to podoba więc jaka to ma być konkurencja dla BF'a ? I czemu ludzie to porównują w ogóle do BF'a ? CoD może i jest dynamiczny o ile można nazwać rozgrywkę dynamiczną tylko dla tego że albo lata kupa granatów albo koleś śmigłowcem ew. masz camp team a przeciwnik naciera. Fakt gra nie wymaga za wiele od gracza ani skilla ani taktyki czy myślenia, ale przez to gra w to za wiele dzieciaków co jest wnerwiające do bólu a gra podobno jest 18+ czego nie widać. Jedyne co przemawia jak dla mnie na plus to spec ops i ciekawe mapy w MW2 szkoda że kamperskie. Gdyby nie dzieci "mamo kup mi" albo funboye serii "kupie nawet jak będzie do du.." czy ludzie "kupię bo nie mam co robić z kasą" <-- mam nadzieję że takich ludzi będzie krytycznie mniej bo A) jak nie masz co zrobić z kasą to ludzie na świecie głodują a pomoc im się przyda itp. B) Właśnie przez takich debili firma która nadal ma sprzedaż nie robi nic BA! nie ma nawet zamiaru brać się za rozwój bo po co skoro nadal te same buty mimo że przechodzone ale wyczyszczone się sprzedają... A potem są narzekania że gra jest taka a nie inna... to nie kupuj wtedy wydawca zacznie myśleć bo portfel się odchudzi. Jak na razie nic a nic nie przemawia do mnie z tym żebym kupił MW3 na razie to seria zaczyna mi przypominać NFS'a pozbawioną duszy i tego co było najlepsze w grze serie która wychodzi już praktycznie co miesiąc właśnie dla "niedzielnych graczy" dzieci... i oczywiście pieniędzy.

Teraz seria BF gdzie BC 1 i 2 pokazało że DICE też chce zarobić na rynku konsol, niestety z duża stratą dla użytkowników PC. Seria BC nie powiem zrobiła duże wrażenie systemem zniszczeń ale co po za tym dostaliśmy? Typową nie najlepiej skonwertowaną i zoptymalizowaną wersje konsolową gry na PC z ograniczeniami. Jeżeli gra BF3 rzeczywiście będzie osobno pisana pod PC to nie tylko powinna się diametralnie różnić od wersji konsolowej ale i zadowoli w 110% każdego kto pamięta BF2 i kocha zniszczenia z BC2, niemniej mam obawy tak jak większość z was co do tego. Plusów jest wiele nowy silnik zniszczenia wielkie mapy powrót do korzeni pojazdy co-op w singlu niska cena jak za to co dostajemy w wersji pre-order DLC + bonusy za darmo rozbudowane community podejście firmy póki co szukają nowych rozwiązań a to co oferują jak DLC jest w przystępnych cenach i nie są to jakieś skrojone rzeczy z singla za 60zł tylko nowe tak jak np dodatek vietnam do BC2 i to w niższej cenie jeżeli równać BF do CoD'a. Natomiast obaw jest wiele czy pojawienie się gry na konsolach nie ograniczy w jakiś sposób gry na PC czy gra będzie dość zoptymalizowana? Ogólnie to nie ma co porównywać BF'a do CoD'a to nie ta wojna nie ta bajka z jednej strony taktyka umiejętności zgranie a z drugiej szybka gra i tyle bez nowości.

Jedyne co widzę to dwie firmy z jednej strony Activision które napchało kieszenie i ma gdzieś swoich graczy z drugiej Dice które wyraźnie widać robi to z pomysłem i pasją idąc do przodu. W tym roku czeka nas wojna wiadomo że niestety MW3 sprzeda się lepiej niż BF3 ale za to BF3 moim zdaniem sprzeda się najlepiej z wszystkich dotąd serii i Activision straci masę zwolenników mam nadzieję :D

_________________
Nie ważne czy wygrasz o fraga czy dwa... wygrana jest wygraną!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2011, 06:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Ale żeś się rozpisał :wink: Lubię takie dyskusje więc wtrącę swoje trzy grosze.
Piccardo napisał(a):
CSS to stara już gra [...] i mimo tego że nie jest super rozbudowana czy nie powalała grafiką to wymagała od graczy umiejętności gry zespołowej i myślenia co eliminowało w większym stopniu dzieciarnie, nie było tak łatwo jak w quake wyceluj -> strzel -> trup.
W CSa grało i gra nadal całe mnóstwo dzieciarni więc nie żartuj, a co do Quake to widać nie grałeś bo tam wbrew pozorom ważne jest myślenie i team play jak zresztą w każdej grze drużynowej bo Quake to nie tylko tryb Free For All.
Piccardo napisał(a):
A teraz porównam coś co najlepiej się sprzedaje i jest podobno konkurencją dla BF'a mimo tego że tak naprawdę CoD to... Gra która od kilku ładnych lat leci na tym samym enginie
BF 1942, BF Vietnam, BF2, BF 2142 - to też był ten sam engine i co? Widzisz, grywalność i miodność gry nie zależą od samego silnika. Trzeba mieć przede wszystkim dobry pomysł na całość. Wystarczy spojrzeć co ze starusieńkim silnikiem Battlefielda 2 zrobili ludzie z Project Reality. Ten sam engine a game play i team play w porównaniu do BFa to niebo i ziemia.
Piccardo napisał(a):
Seria BC nie powiem zrobiła duże wrażenie systemem zniszczeń ale co po za tym dostaliśmy?
Nie będę tu bronił BC2 bo według mnie to zdecydowanie najsłabsza część serii BF ale dziwi mnie że ludzie jarają się tylko tymi zniszczeniami lub grafą a nikt nie pisze o dźwięku który jest po prostu kozacki (nie chodzi o dubbing tylko efekty dźwiękowe). BC2 to ogólnie gra słaba ale jednak najlepiej udźwiękowiona ze wszystkich w jakie kiedykolwiek grałem.
Piccardo napisał(a):
Ogólnie to nie ma co porównywać BF'a do CoD'a to nie ta wojna nie ta bajka z jednej strony taktyka umiejętności zgranie a z drugiej szybka gra i tyle
Jak chcesz taktyki i team play'a to pograj klanowo lub ze znajomymi siedząc na jakimś TS'ie tam będziesz to miał nawet w COD. Grając sam na publikach nie uświadczysz tego nigdy ani w grze x, y ani nawet w z. Zawsze mnie śmieszy jak ludzie piszą że jakaś gra jest lepsza od innej bo jest zgranie itp. To nie zależy od gry tylko od ludzi tyle w temacie.
Piccardo napisał(a):
Jedyne co widzę to dwie firmy z jednej strony Activision które napchało kieszenie i ma gdzieś swoich graczy z drugiej Dice które wyraźnie widać robi to z pomysłem i pasją idąc do przodu.
Chyba raczej Treyach/Infinity Ward i DICE lub Activision i EA :wink: A czy DICE ma dalej pomysły i pasję to się przekonamy już niedługo, jeśli spieprzą BF3 to jak dla mnie kolejna fajna seria przestanie istnieć. Wiadomo jedna wpadka może się przydarzyć (BC2) ale jak to samo będzie z BF3 to ode mnie trzeciej szansy już na pewno nie dostaną. Dziwią mnie ludzie lubiący odgrzewane kotlety (COD) ale cóż, sami sobie są winni. Bo po co się wysilać jak bydło i tak kupi? Po co?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2011, 12:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2006, 07:50
Posty: 32
Lokalizacja: Katowice
No mniej więcej się zgadzamy mój przekaz nie był do końca jasny (pisałem chyba o 4:00 nad razem) i tak. CSS dla mnie to liga i poważni gracze mimo wszystko, wiadomo na publicznych serwerach szerzy się dzieciarnia ale to wszędzie. Tyle że w CSS nie tak łatwo zabijać a dzieci nie lubią trudnych gier dla tego w MoH czy CoD zobaczysz ich więcej, nawet w serii BC pojawiło się ich więcej na moje oko. Nie mówię że grywalność zależy od samego silnika ale od tego jak go nam podadzą bo jeżeli dostajesz grę konwertowaną z konsoli to na PC masz trudności i niedogodności z tym związane a gra wymaga wielu poprawek żeby rozgrywka była: bez lagów, błędów, czy nawet poprawnego sterowania i racjonalnych hitboxów. Natomiast engine daje nam to co widzimy, słyszymy i co się tam dzieję. Nie wspominałem o 1942 bo grałem na konsoli, czy o 2142 chociaż też mam co prawda gra jest fajna ale nie jestem fanem SCI-F i nie pasowała mi do tematu, bo jak wiemy BF3 ma bazować na BF2 , BC2 i tak zgodzę się że dźwięk był dobry ale czy tylko ten aspekt wpływa na grywalność ? Myślę że dźwięk to jest dodatek dopełnienie całości ale sama rozgrywka czy możliwości gry zostały okaleczone przez konsole i to wpłynęło na grywalność moim zdaniem (sam wiesz że wiele opcji zniknęło mapy się zmniejszyły ilość graczy ect.) jednym daje to radochę drugim co innego i tak każdy inaczej opisze grywalność. Dla mnie to dobrze zoptymalizowana gra bez upierdliwej rozgrywki i interfacu konsolowego pisana właśnie na PC bo właśnie tylko ta platforma jest rozwojowa i za każdym razem ma nowe możliwości i można ją dostosować co przekłada się na możliwości gry co sobie cenię najbardziej, im więcej realizmu możliwości tym lepsza zabawa i grywalność. Co do gry na TS'ie czy klanowo to oczywiste że nawet w pokemonach będziesz miał strategie ale tu wyraźnie widać na przykładzie BF2 gdzie mamy squad liderów i commandera że team play się pojawia nawet na public serwach! Tego nie uraczysz w codach tam tylko latają ludzie i strzelają cała strategia zabijaj (nie twierdze że nie pojawią się ludzie co grają zespołowo w CoD'zie ale to nic więcej jak grupa rush albo grupa camper's) No i masz racje ale nie chciało mi się wypisywać pełnych nazw firm bo mógłbym wymienić równie dobrze Trytech i EA i też każdy by wiedział o co chodzi. I święta racja kupujcie dalej gry które są do du... to będzie ich więcej wina leży po stronie graczy że kupujecie kicz który wam dają. Wyraźnie widać że 700% większa sprzedaż pre-order BF-3 nie wzięła się z gwiazdki, teraz tylko czekać na spełnienie obietnic i będzie hicior :D

P.S do Adma dodałbym sobie avatara ale wasze wymagania 100x100 pixeli (ok) i 10kb... (zal) jakoś nie bardzo dają możliwości zrobienia tego... może czas na krok na przód XXI w w końcu i limit do 50/100 kb ?

_________________
Nie ważne czy wygrasz o fraga czy dwa... wygrana jest wygraną!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 cze 2011, 22:52 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
http://www.youtube.com/watch?v=yS5qN6f6 ... r_embedded hmmmmmmmm niezły bajzel
http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... day/714783 - wtf :O


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL