Teraz jest 28 lis 2024, 13:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 wrz 2011, 23:40 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Więc zamiast teoretyzować, wejdź do gry na serwer o małym pingu, weź snajpe, zrob zooma na wrogach i sprawdz zmianiając ustawienia zamiast spamować.
Ja sprawdziłem i taka jest rzeczywistość panowie wielcy teoretycy, że widać różnicę nawet przy +- 20 klatkach. I najlepiej gra się z zoomem na 80+ w grze.

Szkoda słów na tych co nie rozróżniają framerate gry od framerat'u monitora.
Radzę panu z dołu, zeby napisał do EA, co by wszystkie gry chodziły w max 30FPS i spożytkowały moc obliczeniową na co innego, może oni wtedy wytłumaczą dokładnie dlaczego jest to kretyński pomysł.

Ja wam doskheady nie rozkazuje dajcie se siana i grajcie w swoim pokazie slajdów 1FPS, i zostawcie temat w spokoju, skoro jedynymi waszymi argumentami mają być " :lol: i :D ". Innymi słowy w dupie pan był i gówno żeś pan widział.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 22 wrz 2011, 12:19 przez ASMODATH, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 wrz 2011, 00:35 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Już to widzę jak ekran w twoim laptopie "za 1500 pln" jest w stanie wyświetlić 80 obrazów w ciągu jednej sekundy :lol: Ja tam cię przekonywał do swoich racji na siłę nie będę, zwłaszcza że nie znasz/rozumiesz takich pojęć jak ping, odświeżanie ekranu i spam. Żyj dalej w swoich chorych przekonaniach :)

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 wrz 2011, 15:11 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, 19:30
Posty: 33
A co ma do tego odświeżanie monitora ? 60hz to 60 FPS w grze ? wyłączam synchronizacje pionowa i FPS leci ponad 100 i czuje/widzę te 100 FPS a nie 60. Trochę mieszacie, :( nic już z tego nie rozumiem, to jest poradnik o SNAJPERACH a nie o monitorach :(

_________________
"to nie niebiańskie światło , to ogień z lufy chłopcze"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 wrz 2011, 15:31 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Chodzi o to, że wbrew pozorom monitory nie świecą się cały czas, tylko bardzo szybko zapalają się i gasną. Większość monitorów LCD(chyba, że jest to specjalny monitor do 3D, albo monitoro-telewizor itp) ma 60hz, tzn. wyświetla 60 obrazów w ciągu sekundy, które dla ludzkiego oka wydają się płynnym filmem/animacją. Dlatego fizycznie niemożliwym jest, żeby na monitorze który w ciągu sekundy może pokazać maksymalnie 60 różnych zdjęć zobaczyć różnicę między 60 a np. 80 klatkami :) (no chyba że jest bardzo dużo klatek różnicy i gra chodzi aż za szybko)

Innymi słowy, karta graficzna daje monitorowi 80 obrazków do wyświetlenia w ciągu sekundy, a ten może pokazać tylko 60 i co ma biedaczek zrobić :?

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 wrz 2011, 21:05 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
@Irina-:-

Ja bym szukał podpowiedzi w pytaniu: Dlaczego w BFBC2 max liczba FPS w grze jest ograniczona do 200, w menu do 60, a nie wszędzie do 40 ?, skoro można by tą moc obliczeniową zużyć na lepszą jakość grafiki. Ja bym się nie kłucił i nie tupał nóżkami jak to robią niektórzy, bo programiści nie sa idiotami i zrobili to w sensownym celu, ale pieniacze i tak tego nie załapią.

Co do snajperów, to strzelałem dzisiaj do helek ze wszystkich mozliwych riflów, ale nie znalazłem odpowiedzi na to która ma na nie lepszego Auto-Aima... Te, które nie kaleczą pancerza są jedynie o tyle ciekawsze, że wiemy jedynie czy trafiły kolesia. Bo jak np: gramy z m95 to nie wiadomo. Mogli by dać jakiś kolorowy "celowniczek", że ma inny kolor w zalezności co trafiliśmy, czy maszynę, czy człowieka.
Jak narazie pompka m870 jest niepokonana, jako broń przeciwhelkowa - bierzesz asfalta, więcej amo, precyzyjne pociski, siadas, klikasz LPM nastepnie szyba sekwencja między klawiszami [1][2][1] i nie ma bata - HS musi być.

Dlatego też trochę nie wiem jak okreslić snajpera, bo pompki się całkiem nadają do snajpienia (czyli zdejmowania innych snajperów, jesli ci nie są zbyt "sprytni") tak samo dobrze jak m14 i m16 z celownikami x4. Myślę że to jednak może być złudzenie w związku, z nieograniczoną ilością ammo u asfalta.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2011, 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2011, 18:06
Posty: 2
Lokalizacja: Trzebnica
Wszystko ładnie i pięknie tylko nie opisałeś jeżeli ktoś chce zagrać snajperem z bronią uniwersalną jak M1A1 lub M1 Garand : P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2011, 23:30 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, 19:30
Posty: 33
kordek napisał(a):
Wszystko ładnie i pięknie tylko nie opisałeś jeżeli ktoś chce zagrać snajperem z bronią uniwersalną jak M1A1 lub M1 Garand : P



1. Nie opisałaś.

2. Jeśli chcesz zagrać bronią uniwersalną jak M1A1 lub M1 Garand to najlepiej wybierz sobie inna postać. Wiele serwerów ma limity snajperów i przez to któryś z prawdziwych snajperów będzie bezużyteczny.

3. Jeśli chcesz grać bronią uniwersalną jak M1A1 lub M1 Garand to dlaczego musisz to mieć na postaci RECONA, dla moździerza ? dla ghillie ? dla czujnika ruchu ?

_________________
"to nie niebiańskie światło , to ogień z lufy chłopcze"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2011, 00:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Część graczy jako Recon biega z Garandem, Tommym lub pompami w pierwszej linii.
Ale chyba gorszy jest recon który strzela niecelnie i olewa drużynę.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 wrz 2011, 23:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
@Irina
Wiesz to ciekawe bo właśnie recona biorę z uwagi na „ …ghille, moździerz, czujnik ruchu” :P. Broń ma drugorzędne znaczenie. Szczególnie w temacie czujników – jaki z nich pożytek jeśli „ prawdziwy snajper” siedzi ponad 250 m od centrum akcji. Brak rozpoznania to najczęstszy powód klęski atakujących na rushu.

M1 Garand i „Tomasz” M1A1 mają większy power niż snajperskie automaty i lepiej sprawdzają się w walce z dużą grupą przeciwników.

Dwie uwagi do bezradnika:
a) Często zmieniajcie serwery – granie stale na jednym powoduje wpadanie w rutynę i nie uczy dodawania poprawki na ping.
b) Pomysły Helką na Valparaiso i innych „klyfach” to niepotrzebne blokowanie sprzętu kwalifikujące się pod sąd polowy na HC (TK :twisted: ) lub RBana.

Podsumowując – sami pracujecie na swoją opinię - na serwerach z limitami klas grupa pro kamperów ortodoksów jest w stanie skutecznie zrujnować TP. Jeśli chcecie grać jedynie na fragi polecam DM.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2011, 00:26 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Nie ma czegoś takiego, jak "zły spot" są tylko źli snajperzy. Najciekawszy przykład to latarnia morska na valparaiso (ponieważ można jej używac aż przez 2 stacje), z jej okien można niesamowicie młucić, jednak trzeba do tego duzo sprytu, celności i szybkości.
Wszystko się sprowadza do tego, jak szybko potrafisz namierzyć wroga i strzelić, wiedząc o tym, że przeciwnik już w ciebie wycelował i tylko czeka aż cię dopaść.

Dobry snajper bardzo wnerwia całą ekipę wroga, i bardzo często sami się przeciwnicy coraz bardziej na delikwenta napinają trzeba się więc nauczyć to wykożystywać, - jak np: ciągnąc dalej latarnię morską:

-Widzimy że do nas biegną, schodzimy na dół, czaimy się przy wejściu, żucamy kulkę i w momencie jak ma już się pojawić wróg wyskakujemy na niego ze snajpą - nożem. Praktycznie każdy jest wtedy w walce z nami bez szans na wygraną, nawet gdyby jego czas reakcji był zerowy.

Najśmieszniejsi są delikwenci, którzy tylko stoją w oknach i przesuwają się z prawa w lewą, myśląc, że to ich jakoś uchroni przed śmiercią. Jesli wróg wie gdzie jesteś, to po prostu wyskakujesz na milisekundę, spotujesz, chowasz się namierzasz i wyskakujesz od razu strzelając po zoomie, inaczej całe snajpienie traci sens. NIe mozna stać w oknach czy innych miejscach jak pacan. Postać to sobie można na początku kilka sek. jak jeszcze nikt nie "obczaja" co się dzieje i pospotować.

Mnie to w każdym razie rajcuje, jak przeciwnik jest bezradny, i nie może mnie zabić, dlatego tez gram snajperem. Nie zawsze mi się chce do tego stosować wszystkiego, ale jeśli chodzi o sposoby na przezycie całej rundy, jednocześnie zostając w top 1-3 tabeli, to są to jedne z lepszych porad.

Myślę, że q to jest odruch bezwarunkowy, -> w końcu "lepiej" się strzela do kolesia, który świeci, niż do takiego, który jest brzydki i zachwaszczony.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Ostatnio edytowano 25 wrz 2011, 00:44 przez ASMODATH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2011, 00:43 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, 19:30
Posty: 33
Głos z krzaka napisał(a):
@Irina
Wiesz to ciekawe bo właśnie recona biorę z uwagi na „ …ghille, moździerz, czujnik ruchu” :P. Broń ma drugorzędne znaczenie. Szczególnie w temacie czujników – jaki z nich pożytek jeśli „ prawdziwy snajper” siedzi ponad 250 m od centrum akcji. Brak rozpoznania to najczęstszy powód klęski atakujących na rushu.



Po co Ci ghillie skoro nie jesteś ortodoksem i nie siedzisz w krzakach ? To też podchodzi pod sąd polowy bo rownie dobrze możesz użyć innej postaci.

Skoro lubisz szybka grę i parcie do przodu z "tomaszem" to kiedy masz czas na namierzanie moździerza ? :lol:

Nie tylko czujniki słuzą do wykrywania wroga, ale i wzrok. Snajper mający dobry widok na pole bitwy może na bieżąco meldować o ruchach przeciwnika. Nie ważne jak daleko, ważne jak dużo widzi.

_________________
"to nie niebiańskie światło , to ogień z lufy chłopcze"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2011, 00:48 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Uzywanie kulek, jako głównej "broni" wall hacka, to lekka przesada. Można robić pułapki, tak jak opisałem wyżej - taka wersja claymore dla BFBC2. Ale bez hamstwa. Dobre to jest na szybkie nabijanie punktów w DM, ale ma się jak kij w oko do snajpienia i tradycji humanitarnego zabijania.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2011, 07:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
@Irina
Kulki nie sa tylko dla Ciebie ale dla teamu. Ilość q-spotów jest ograniczona (bodajże do 3 na raz). Bo przecież cały czas gramy TP :twisted: prawda?
A czas na arty mam zawsze wystarczy wypracować odpowiednia metodę poruszania zgraną z czasem przeładowania. Na etapach zadrzewionych i zurbanizowanych 1 combat recon w SQ to podstawa. Jedynie na Heavy Metal i Harvest CQ nie ma on nic kompletnie do roboty bo tam rządza długie lufy ortodoksów.
Dla informacji - samymi normalnymi snajpami mam wygrane ok 150 h, a Recon to moja druga klasa pod wzgledem ogólnie wygranych godzin.

Jeszcze jednen mały dodatek do poradnika
- zmiana pozycji po 2-3 fragach jest konieczna, jakikolwiek bardziej zgrany team szybko wymienia się informacjami, te z audio nawet bardzo szybko. Niektóre ekipy grają wręcz metodą futbolową obstawiając szczególnie kłopotliwych przeciwników. Dodatkowym utrudnieniem jest że mapy są już zjechane jak Europa co zawęża liczbę bezpiecznych miejscówek. No chyba że preferujesz strzały z respa lub spokojne 3-4 kille na rundę. Wyjątkiem jest opcja że spotkani wrogowie to kompletne nieogary - wtedy pozostaje tylko korzystać :lol:

@Asmo
Ta gra niestety nie ma nic wspólnego z humanitarnym zabijaniem ( "hamstwem" to jest że jeńców nie bierzemy ). Przeciwnik, najczęściej w obronie, używa wszelkich dostępnych kombinacji.
Jeśli są jakieś problemy natury moralnej - gramy HC, najlepiej w wersji bez spotów na mapie. Brak wallhacka, i równe szanse dla wszystkich.

A jeśli ktoś chce być naprawdę ortodoksyjny to polecam ARMA2 + ACE tam można zobaczyć jak wygląda snajperskie rzemiosło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2011, 11:11 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
Podsuma sumarum do poradnika:

Myślę, że to indywidualna (zalezna od umiejętnosci) kwesta w sprawie "miejscówek". Mozna tak jak piszesz strzelać "z zaskoczenia" zmieniając spoty, a można tak jak to opisałem 2 posty up pokazać natrętnym zabijaniem gdzie jesteś i umiejetnie zdejmować wrogów, którzy chcą cię wkońcu dopaść.

Przy czym pierwsza metoda nie załatwi Ci zbyt wielu fragów, a drugi jak najbardziej z samej definicji (myślę, że przy BF3 będzie mozna zrobić nowy temat i pokusić się o zrobienie filmiki, o ile maszyny pozwolą)

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2011, 11:31 
Offline

Dołączył(a): 13 wrz 2011, 19:30
Posty: 33
Głos z krzaka napisał(a):
@Irina
Kulki nie sa tylko dla Ciebie ale dla teamu. Ilość q-spotów jest ograniczona (bodajże do 3 na raz). Bo przecież cały czas gramy TP :twisted: prawda?
A czas na arty mam zawsze wystarczy wypracować odpowiednia metodę poruszania zgraną z czasem przeładowania. Na etapach zadrzewionych i zurbanizowanych 1 combat recon w SQ to podstawa. Jedynie na Heavy Metal i Harvest CQ nie ma on nic kompletnie do roboty bo tam rządza długie lufy ortodoksów.
Dla informacji - samymi normalnymi snajpami mam wygrane ok 150 h, a Recon to moja druga klasa pod wzgledem ogólnie wygranych godzin.

Jeszcze jednen mały dodatek do poradnika
- zmiana pozycji po 2-3 fragach jest konieczna, jakikolwiek bardziej zgrany team szybko wymienia się informacjami, te z audio nawet bardzo szybko. Niektóre ekipy grają wręcz metodą futbolową obstawiając szczególnie kłopotliwych przeciwników. Dodatkowym utrudnieniem jest że mapy są już zjechane jak Europa co zawęża liczbę bezpiecznych miejscówek. No chyba że preferujesz strzały z respa lub spokojne 3-4 kille na rundę. Wyjątkiem jest opcja że spotkani wrogowie to kompletne nieogary - wtedy pozostaje tylko korzystać :lol:

@Asmo
Ta gra niestety nie ma nic wspólnego z humanitarnym zabijaniem ( "hamstwem" to jest że jeńców nie bierzemy ). Przeciwnik, najczęściej w obronie, używa wszelkich dostępnych kombinacji.
Jeśli są jakieś problemy natury moralnej - gramy HC, najlepiej w wersji bez spotów na mapie. Brak wallhacka, i równe szanse dla wszystkich.

A jeśli ktoś chce być naprawdę ortodoksyjny to polecam ARMA2 + ACE tam można zobaczyć jak wygląda snajperskie rzemiosło.



Każdy ma prawo do własnego zdania, Ty masz inne ja mam inne. Ja jestem ortodoksem z "długą lufą" Ty profanujesz postać RECONA. Co lepsze nie wiadomo, jednak na pewno mam większy komfort grając jak prawdziwy snajper.

Nie wiem natomiast dlaczego z góry zakładasz ze snajper nadaje sie tylko do zabijania nieogarów i nubów ? Nie raz zatrzymaliśmy atak klanu 50-tek, na bank byli w kontakcie audio a padali jak muchy. To wlasnie tacy "zgrani" robią najwiecej szumu: snmajper nubz, camper, lamer, .........

Metoda futbolowa, jest beznadziejna na dobrych snajperów, powodzenia w wykryciu takich snajperów.

Jeszcze co do zarzutu ze zdobywam 2-3 fragi na runde, mylisz sie. Często oscyluje to w ok. 20 do 1-2 dedów. A jednym tylko karabinem wyborowym mam rozegrane ok 300 godzin.

_________________
"to nie niebiańskie światło , to ogień z lufy chłopcze"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL