Mój znajomy miał taki sam błąd, wysłał mail'a z zapytaniem do supportu dostał taką odpowiedź:
Witam serdecznie,
Dziękujemy za kontakt z Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts.
Proszę odinstalować aplikację Orgin. Proszę wyczyścić rejestry odpowiednim programem np. programem CCLEANER :
http://www.piriform.com/ccleanerProszę pobrać najnowszą wersję origin z naszej strony:
http://www.origin.com/pl/aboutProszę wykonać następujący przegląd systemu
1) Grę zawsze należy instalować (i grać) przy wyłączonych zbędnych procesach (również należy spróbować zmienić ustawienia lub wyłączyć programy antywirusowe oraz zapory sieciowe, często są w nich ustawione zbyt wysokie zabezpieczenia i to powoduje problemy z grą)
Jeśli posiadasz system operacyjny Windows 7, Vista, XP uruchom Menadżera zadań (Wciskając "Ctrl + Alt + Delete") w zakładce APLIKACJE, wyłącz wszystkie uruchomione aplikacje (pojedynczo), natomiast w zakładce PROCESY wyłącz wszystkie procesy, które nie są oznaczone jako SYSTEM, USŁUGA LOKALNA, USŁUGA SIECIOWA oraz procesy o nazwie Explorer.exe i TaskMgr.exe
UWAGA!: Komunikat: „OSTRZEŻENIE: Zakończenie procesu może przynieść niepożądane skutki, w tym również utratę danych i niestabilność systemu. Proces nie będzie miał szansy na zapisanie danych. Czy na pewno chcesz zakończyć?” - jest komunikatem ostrzegawczym Sytemu Windows, który jedyny informuje o ewentualnych konsekwencjach wyłączenia tego programu. Stabilność systemu (jeśli nie jest uszkodzony np. przez wirusa) może jedynie zakłócić wyłączenie procesu niezbędnego do jego funkcjonowania.
2) Jeżeli to nie pomoże, to proszę RĘCZNIE odinstalować grę razem ze wzmiankami w rejestrze i później ponownie ją zainstalować na koncie z pełnymi uprawnieniami administratorskimi oraz używając takiego folderu docelowego, jaki gra sama zaproponuje podczas instalacji. Proszę wyłączyć wszelkie napędy wirtualne oraz programy emulujące. (informacje jak to zrobić znajdzie Pan na m.in. na naszej stronie internetowej
www.polska.ea.com w zakładce CENTRUM POMOCY lub na stronie
www.ea.com na stronie suportu amerykańskiego - bezpośredni link
http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/ph ... d=APR5xKej)
3) Proszę również pobrać ze strony producenta i zainstalować najnowsze sterowniki do karty graficznej. Proszę również regularnie pobierać aktualizacje MS Windows.
4) Również inne programy mogą zakłócać poprawne działanie gry:
Komputer, aby gra działała prawidłowo powinien być wolny od wirusów oraz programów typu spyware oraz adware. (np. darmowy antywirus:
http://www.free-av.com/ , darmowe narzędzie do usuwania ad-ware:
http://www.lavasoftusa.com/products/ad_aware_free.php , darmowy program do usuwania spyware:
http://www.safer-networking.org/pl/mirrors/index.html )
Proszę również przeskanować rejestr systemu Windows programem do porządkowania rejestru np.
http://www.eusing.com/Download/EFRCSetup.exe5) Upewnij się dokładnie, że Twój system spełnia minimalne wymagania gry. podane w plikuu "Przeczytaj" na płycie z grą.
O ile to nie rozwiąże problemu proszę dołączyć do kolejnego maila plik dxdiag,. Poniżej zamieszczam instrukcję jak go wygenerować:
ref:00DEIO80.500E1A4ss:ref