Lekko zaprzecze Twojemu Cerebus tokowi myślenia,BF3 nie ma żadnego wsparcia jeżeli chodzi o "mody" wiec nie bedzie takiej możliwości aby powstalo arcydziełko takie jak FH2 na tym silniku.
Jeżeli chodzi o style(nie mylić ze stylizacją) to raczej ja go w tej grze nie widzę:),owszem są tryby "podbój" oraz inne duperele ale jak w każdym shooterze sprowadza się do jednego "przejąć punkty kontrolne" i pokonac przeciwnika(wygrać rundę) co w przypadku serwerów publicznych jest prawie niemożliwe
.Co do przestrzeni jaka jest na tych mapach to teoretycznie nie służy ona niczemu oprócz tego że samoloty mogą zawracać.Można stanąć na wzgórzu czołgiem i ostrzeliwać punkty kontrolne z nadzieją że coś się trafi
ale bez amunicji odlamkowej to piechota jest bezpieczna.
Mordobicia jako takiego tu nie ma jest za to parcie na "unlocki" aby jak najszybciej dorwać sie do czegoś co da mi przewage nad przeciwnikiem(celowniki,pierdółki,podpórki).
Nie ma najmniejszego znaczenia czy mapa jest rozlegla(Caspian) czy też zamknięta (Metro) i tak trzeba dostać sie do flagi.Wszystko można zrobić z buta jako infantry i dość skutecznie chować sie w gruzach budynków przez dłuugi czas (ani śmigło ani czołg nie jest w stanie Cię stamtąd wykurzyć tylko piechota).Wiec rozległe mapy służą tylko jako dojazdówki dla wszelakiego sprzętu jeżdżącego i na koniec nastepuje fala rur witających tankistę:) przy fladze.
I teraz delikatnie można powiedziec że ten kto kupi BF3 za tydzień,dwa czy za miesiac ma przesrane.Wchodząc jako golas na mapę i nieważne jakiego masz skilla leżysz i kwiczysz bo dostajesz od każdego co ma już kilka gadżetów odblokowane.Dotyczy to tak samo piechoty jak i sprzętu jeżdżącego lub latajacego.Teoretycznie to mogą powstac serwery na tzw stats padding aby dwie strony nabijały sobie punkty aby odblokować flary w śmigle,rakiety w samolocie czy też celowniki w giwerach czemu sie wcale nie będę dziwił.
Ktoś tu narzekal na granaty i kiepską rozgrywkę infantry w BF2 na Karki,hmm otóż trafiał kolega na beznadziejnych graczy co potrafią tylko rzucac i ginąć bo akurat Karki byla dość specyficzna taktycznie mapa(ale to już inny temat).
Ogólnie sumując te moje wypociny
grafika owszem wysoki poziom bo to przecież nowy silnik itp. ale gdyby do tej gry,przy jej produkcji zatrudniono Panów od Forgotten Hope 2 to byłby naprawdę ponadczasowy Battlefield tym bardziej że twórcy trójeczki garściami zaczerpneli parę świetnych pomysłów z w/w modaPozdrawiam