Teraz jest 16 kwi 2025, 07:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 14:42 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2003, 12:23
Posty: 269
Lokalizacja: Gdynia
Kurcze jesli to prawda to bedzie trzeba przyspieszyć modrenizacje kompa, swoją drogą Cubituss skoro sie tak oriętujesz to może zapytasz swoich kolegów z W.Brytani jakie są zalecane wymagania do płynnej gry??

_________________
1945-Hiroszima, 1986-Czarnobyl, 1995-Windows, 2005 Lepper?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 14:43 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Tego to mi jeszcze dłuuuugo nie powiedzą. Ale jak dostanę jakiś dokument z prevką odnośnie wymagań, to nie omieszkam podzielić się informacjami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 15:06 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2003, 12:23
Posty: 269
Lokalizacja: Gdynia
Cubituss napisał(a):
Tego to mi jeszcze dłuuuugo nie powiedzą. Ale jak dostanę jakiś dokument z prevką odnośnie wymagań, to nie omieszkam podzielić się informacjami.


A Ty jakiego masz sprzęta :?: bo pożądaną stanie sie twoja subiektywna ocena co do płynności :wink:

_________________
1945-Hiroszima, 1986-Czarnobyl, 1995-Windows, 2005 Lepper?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 15:20 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Panoram --> sprzęt średni jak na współczesne warunki. Athlon 2000+, 512 RAM, GF4 Ti 4200, SB Audigy2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 15:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Z wszelkich materialow ktore zebralem piszac zapowiedz wynikaja dwie sprzeczne wersje...jedna mowi o zmodyfikowanym i poprawionym obecnym enginie a druga o calkiem nowym ale bazujacym na starym...
Osobiscie mysle ze nie bedzie duzo bardziej sprzetozerny...chociaz wszedobylskie drzewa moga jednak spowalniac gre...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 15:55 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2003, 12:23
Posty: 269
Lokalizacja: Gdynia
Cubituss napisał(a):
Panoram --> sprzęt średni jak na współczesne warunki. Athlon 2000+, 512 RAM, GF4 Ti 4200, SB Audigy2.


Spoko mam bardzo podobny :arrow: czekam z niecierpliwością a do czasu premiery bedę katował DC 0.6 i kontynułował nauke latania na chelikopterkach, wkońcu trzeba sie przygotować do masowej eksterminacji żółtków :twisted: KILLIM :!:

_________________
1945-Hiroszima, 1986-Czarnobyl, 1995-Windows, 2005 Lepper?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 16:17 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
Garet napisał(a):
drzewa moga jednak spowalniac gre...


O tak...drzewka... :roll: :roll: ,jak najwęcej drzewek...jak w line of sight...tyle drzewek ze nic nie widać....kurde ale zabawa będzie...podchody z "lekką" dawką paranoji...Holman będzie sobie ladował na jakiejs małej prawilnej polance a kumaty team będzie znikał w krzaczorkach by zdobyć flage wroga lub ustrzelic natrętnego inzyniera Vietkongu,lol :P , potem kumaty team będzie sie wyłaniał z krzaczków niczym duchy...wskakiwał z powrotem do Heli(w tle Led Zeppelin...)a Holman będzie unosił sie w powietrze...i na następna polankę....albo porostu zrzuci nas gdzies ,a my torując sobie drogę i wzajemnie się osłaniając dotrzemy do danego punktu i przejmiemy flagę,mordując przy okazji tabuny wrogów(w tle komunikaty lotnictwa-zapewne jakiemus lolowi Amerykanskeimu,zbyt bardzo "czującemu misje" porąbie sie i zrzuci nan nas napalm),po czym Holman znowu po nas przyleci...heh istnieje także prawdopodobienstwo że Holman pobiegnie razem z nami(heh rządza mordu zapewne przewazy),wtedy zapewne jakis natrętny LOL- Amerykaniec zabierze nam Heli i rozpiepszy w drobny mak na pierwszym lepszym drzewie... :lol: :lol: ale co tam...krótka rozkminka logistyczna i z buta...F7F3,i znowu rzeź,krew na tle zielonych lisci...deszczyk(o tak deszczyk),ale będzie jazda...kumate teamy RLZ :twisted: :twisted:...

A i bez Eax ANI rusz....ja chcę nasłuchiwać, glebnąć w krzaczorkach ,zaroslach przyżecznych...namierzyć źrudło dzwięku tak aby jego epicentrum rozchodziło sie od głosnika centralnego.....i nacisnąc spust....i kosić kosić kosić!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: ,potem po śladach krwi dojść do mojej ofiary...leżącej bez życia....krótkie spojrzenie i nasłuchuje dalej....

Pozatym ciekawy jestem personalizacji postaci :)


Ostatnio edytowano 12 sty 2004, 23:56 przez qubix, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 16:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1588
Lokalizacja: Żółwin
Led Zeppelin albo "The Doors - The End" ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 16:46 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Ciekawe, czy w BF:V inżynier będzie miał przy sobie materiał do kręcenia blantów ;). I potem taki zamknięty APC i "Riders of the Storm" do porzygania :) Ach, liceum ;) :) :) :) :) :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 16:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Słyszałem że inżynier Vietcongu będzie mógł przestawiać spawnpointy :shock:
W ten sposób DICE chce osiągnąć efekt wychodzących zewsząd żołnierzy VC.
Dla mnie wypas.
Taka brygada Yankesów nie będzie mogła nigdzie czuć się bezpiecznie.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 16:57 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Piasek --> w ogóle teamy mają być MAKSYMALNIE zróżnicowane. Coś czuję, że już nie będzie specjalizacji "inżynier" tylko "Wietnamczyk-inżynier" albo "Amerykanin-inżynier". Wypasik, wypasik, im więcej możliwości, tym większa szansa znalezienia luki dla siebie :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Cubituss napisał(a):
Ciekawe, czy w BF:V inżynier będzie miał przy sobie materiał do kręcenia blantów ;)

Dobra myśl - baty zamiast apteczek ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 17:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Nadlatujący śmigłowiec i Adagio For Strings :) Eeech. Jak sami nie zapewnią dobrej muzy to będę sobie puszczał równolegle podczas gry, muzę z Platoonu i parę innych kawałków. Tak jak kiedyś robiłem przy Operation Flashpoint i kampanii wietnamskiej :D Co do zróżnicowania profesji i sprzętu to koniecznie muszą wymyślić trochę patentów. Inaczej nie miałoby to sensu. Amerykańcy z lotniskowcem, potężnym lotnictwem, kawalerią powietrzną, sprzętem pancernym i zmechanizowanym zrównaliby żółtków z ziemią. A wiadomo, że technika na niewiele się zdała. Tak, więc zapewne będzie mnóstwo tuneli podziemnych (kto się przyłącza do elitarnego klubu szczurów tunelowych? :D), pomysł z przenośnym spawnpointem w rękach jednego z Wietnamczyków i pewnie wiele innych. Może nawet żrące Amerykanów moskity? :D

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 17:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
qubix napisał(a):
<ciach> ale będzie jazda...kumate teamy RLZ :twisted: :twisted:...


Tobie Qubix to Vietnam chyba śni się już po nocach :] :D

BTW: Holman nigdy nie opuszcza swojego Choppera 8)

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2004, 17:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Cholera jeszcze mi się przypomniało. Pewnie Żółtki będą miały możliwość klecenia swoich pułapek, a później "AMBUSH!!!! Booby trap!!!" :D

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 135 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL