Teraz jest 6 paź 2024, 18:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lis 2011, 13:31 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2011, 21:18
Posty: 48
A wg mnie na początku każdej mapki powinno być losowanko kto do którego squadu a potem sobie niech przemieniają tak to by wszyscy byli w squadach ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 13:56 
Offline

Dołączył(a): 24 lis 2011, 09:15
Posty: 12
z tego co grałem wnioskuje że naprawili road kille :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 14:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Ile to ja teraz muszę się namęczyć by cokolwiek zestrzelić tunguską. Mam wrażenie że trzeba częstować ogniem samolot nieprzerwanie przez jakieś 3 sekundy. Nie wygląda to naturalnie

VedyminGeralt napisał(a):
Cholera, też tak macie, że na żaden serwer nie możecie się dołączyć, bo albo "Could not to join server", albo "You were disconnected from EA Online"? Coś teraz się pieprzy z serwerami EA, czy tylko ja mam problem?

też mi się to zdarza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 14:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
@UP: Ja az tak duzej roznicy jesli chodzi o zestrzeliwanie zwykla amunicja nie odczuwam.

Ale rakiety woo... To tak jak bym samolotem dodatkowe zycie dostal ;d Bo teraz nie musze nawet flar uzywac na rakiety, musze jedynie wiedziec czy goni mnie 1 czy wiecej ;d Wiec gigantyczny + dla survivalu jetow.

####

Czy przypadkiem nie zwiekszyli oni dmg chopper gunnera vs samoloty? Bo piechota to widzialem, ale od patcha zdazylo mi sie juz pare razy ze na niecala serie z tego dzialka do zera mi hp samolotu zjeżdża... Wczesniej tak nigdy nie mialem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 17:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 13:19
Posty: 21
Zauważyłem ciekawy bug po tym updacie.

Próbował ktoś z Was pograć W Squad DM? Kiedy łączę się z serverem z tym trybem, którego ilość graczy w momencie łączenia się wynosił np. 15/16 (16/16 wraz ze mną), dzieje się coś naprawdę dziwnego. Ponieważ automatycznie nie nie zostaję przydzielony do drużyny, to nabjam punkty dla np. składu C (bo w tym składzie brakowało jednego gracza), niemajac jednocześnie możliwości spawnu przy członku składu (bo do żadnego składu nie zostałem przydzielony). Wrogowie są standardowo oznaczeni, ale gracze z którymi teoretycznie powinienem być w składzie zamiast koloru zielonego są oznaczeni kolorem niebieskim. Dzięki temu nie dostaję tez żadnych premii punktowych (za np. drużynowe leczenie).

Mam nadzieje ,że nie wyjaśniłem tego zbyt skomplikowanie ;p
Naprawdę nie wiem, dlaczego musieli zmieniać te squady, system z BC2 był naprawdę dobry i nie było z nim problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 17:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Tylko w tym patchu mogliby w końcu zrobić tak, by po wciśnięciu TAB oprócz wyniku pokazywało także ping graczy...

A poza tym, parę razy mi bez mojej ingerencji przechodziło do trybu okienkowego. Nie wiem, dlaczego...

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 17:44 
Offline

Dołączył(a): 16 lis 2011, 16:22
Posty: 18
Habas napisał(a):
Zauważyłem ciekawy bug po tym updacie.

Próbował ktoś z Was pograć W Squad DM? Kiedy łączę się z serverem z tym trybem, którego ilość graczy w momencie łączenia się wynosił np. 15/16 (16/16 wraz ze mną), dzieje się coś naprawdę dziwnego. Ponieważ automatycznie nie nie zostaję przydzielony do drużyny, to nabjam punkty dla np. składu C (bo w tym składzie brakowało jednego gracza), niemajac jednocześnie możliwości spawnu przy członku składu (bo do żadnego składu nie zostałem przydzielony). Wrogowie są standardowo oznaczeni, ale gracze z którymi teoretycznie powinienem być w składzie zamiast koloru zielonego są oznaczeni kolorem niebieskim. Dzięki temu nie dostaję tez żadnych premii punktowych (za np. drużynowe leczenie).

Mam nadzieje ,że nie wyjaśniłem tego zbyt skomplikowanie ;p
Naprawdę nie wiem, dlaczego musieli zmieniać te squady, system z BC2 był naprawdę dobry i nie było z nim problemów.



+1 widzę jedyna osoba, która to zauważyła bo gra na normalnym serwerze gdzie liczy się skill... bo reszta ciupie na serverach 64 slotowych bijać z m320 i innych syfów podbijając sobie K/D... to takiego błedu nie dostrzegli. Mam nadzieje, że to naprawia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
Onomatopeja napisał(a):
+1 widzę jedyna osoba, która to zauważyła bo gra na normalnym serwerze gdzie liczy się skill... bo reszta ciupie na serverach 64 slotowych bijać z m320 i innych syfów podbijając sobie K/D... to takiego błedu nie dostrzegli. Mam nadzieje, że to naprawia


Skill ogolnie ciezko zmierzyc ale wg. niektorych swietna miara jest radzenie sobiew w sytuacjach ''stresowych'' kiedy to /kupka/ leje sie z nieba a wrogowie nacieraja z kazdej strony.
Idac twoim tokiem rozumowania DM to nic innego jak ''ja, 4 sciany i wrogowie - niech wygra lepszy ping''

Mnie po patchu przerazil spadek celnosci broni ''enga'' , kiedy wczesniej na pojedynczym trybie strzelania mozna bylo ''ugryzc'' przeciwnika z dobrych 70/90m.

Mialem cicha nadzieje na ''podrasowanie'' min AT ktore to uzbrajaja sie dopiero po blizej nie okreslonym czasie ( czyt. nadal odpadaja akcje z ''wrzucianiem'' nalesika pod pedzaca LAVke albo BTRke ).

Obieciali usprawnic smieszna syt. z granatami kiedy to granat ma z reki wypasc jesli zostaniem zabici podczas ''rzucania''- nie wiem ktory moment animacji to owe rzucanie ale mi jeszcze ten granat nie upadl po smierci.

Tak samo osobiste wyrzutnie rakiet ( SMAW i RPG ) nadal znikaja zaraz po wystrzeleniu jesli w tym czasie zginiemy, a o wylatywaniu ''zza plecow'' co znaczaca utrudnia przyzwyczajenie sie do celowania w ruchome cele juz nie wspominam.

Koniec koncow wszyscy czekali na naprawe tego co (uzywajac eufemizmu) denerwuje graczy - czat, migotanie ekranu, ''magiczny Q'' , noz(?), karabiny snajperskie ktore defacto sa pistoletami z dluga lufa, itp itp itp - a dostalismy cos co zmienilo rzeczy o ktorych nikt nawet nie myslal zeby zmieniac. Dziwne.


Ostatnio edytowano 24 lis 2011, 18:50 przez Lisek_M36, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Onomatopeja napisał(a):
Habas napisał(a):
Zauważyłem ciekawy bug po tym updacie.

Próbował ktoś z Was pograć W Squad DM? Kiedy łączę się z serverem z tym trybem, którego ilość graczy w momencie łączenia się wynosił np. 15/16 (16/16 wraz ze mną), dzieje się coś naprawdę dziwnego. Ponieważ automatycznie nie nie zostaję przydzielony do drużyny, to nabjam punkty dla np. składu C (bo w tym składzie brakowało jednego gracza), niemajac jednocześnie możliwości spawnu przy członku składu (bo do żadnego składu nie zostałem przydzielony). Wrogowie są standardowo oznaczeni, ale gracze z którymi teoretycznie powinienem być w składzie zamiast koloru zielonego są oznaczeni kolorem niebieskim. Dzięki temu nie dostaję tez żadnych premii punktowych (za np. drużynowe leczenie).

Mam nadzieje ,że nie wyjaśniłem tego zbyt skomplikowanie ;p
Naprawdę nie wiem, dlaczego musieli zmieniać te squady, system z BC2 był naprawdę dobry i nie było z nim problemów.



+1 widzę jedyna osoba, która to zauważyła bo gra na normalnym serwerze gdzie liczy się skill... bo reszta ciupie na serverach 64 slotowych bijać z m320 i innych syfów podbijając sobie K/D... to takiego błedu nie dostrzegli. Mam nadzieje, że to naprawia


Taki nowy gg. SQ DM ma być esencją BFa? :lame:

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 19:34 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Oprocz tego, ze IMO 'pacz' wiecej napsul niz naprawil, zauwazylem: sporo broni ktora lezy po kilka minut lub dluzej na mapach... mozna zmianic klase, uzupelnic ammo itp^^

edit:
polaczenia i ich zrywanie :facepalm: i kolejne klamstwa... nie mam slow:

• Fixed a problem with high speed mouse movement
• Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies
• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM

:stupid: :lame:

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 20:26 
Offline

Dołączył(a): 3 paź 2011, 21:18
Posty: 48
No mi tam nic nie naprawiło nawet jakby coś naprawili bo i tak nic nie uświadczyłem ani z ani bez pacza ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2011, 09:58
Posty: 27
Co tu dużo pisać u mnie patch pomógł i to bardzo ...pisałem wcześniej ,
ale czytając wcześniejsze posty przypominam sobie ,że problemy rozwiązał czysty system .
(walczyłem z dźwiękiem),
Po przeinstalowaniu systemu zaraz po najważniejszych sterownikach zainstalowałem Bf3 i
u mnie pomogło.
ALE...... to jest bardzo dziwna i bardzo widowiskowa gra uruchamiana z poziomu przeglądarki i
wszystkie szczegóły mogą mieć znaczenie ,takie jak oryginalny system , oryginalne inne oprogramowania,
nie wiem czas pokaże.
Zaczynam podejrzewać ,że może mieć znaczenie sama przeglądarka lub nawet anty wirus.

.
P.S.
Chyba dodali jakiś utajniony hipnotyzujący kod do tej gry bo łapię się na tym ile już poświęciłem "GRZE" i
ile ludziska poświęcają , żeby płynnie i długo pograć : :lol: :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 21:39 
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2011, 00:08
Posty: 39
Jeśli ktoś ma problemy z zainstalowaniem Patcha w sensie odsyłania do sklepu Orgin, to u mnie pomogło wyłączenie programu orgin w zasobniku i ponowne odpalenie go.Dziwne ale pomieszały mu się hasła i pytał mnie o nie jakby nie pamiętał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2011, 21:42 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2011, 18:17
Posty: 404
Mnie tez przekierowywało ale potem zauważyłem ze on sam przecież pobiera w tle ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2011, 00:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
lakimakromedia napisał(a):
6. Battlefield'a 2 lubię przede wszystkim za pojazdy typu czołg i śmigłowiec, a tutaj? TV do 4liter, przeciwlota silniejsza od czołgu, a mortar dla ludzi co sie wyśmiewają z innych jacy to oni nie są skampią sie na tyle i trzepią sobie ratio - mowa oczywiście o miastach bo na otwartej przestrzeni to już nie są tacy kozacy.

7. Zmniejszenie siły igły i stingera - SUPER !! - ale ma to drugą stronę medalu, to nie jest BF3 to jest BC3, ale najbardziej przypomina -> BF2142 - nonoboty - oto co trzeba zlikwidować w tej durnej grze ...
Co do sygnału lockowania i lecącego pocisku też macie rację, jednak nie mówcie, że do tej pory AA było słabe, dwóch "lotników' i heli nie ma. Flary za szybko się ładują? Wcale nie. Przeładowanie flar jest równe czasowi przeładowania pocisków pow-pow.


AA silniejsza od czołgu? Co masz na myśli? Mortar akurat jest fajny, ja na przykład lubię go ustawić, celując w mortarzystów przeciwnej drużyny, po czym zawsze zmieniam pozycję, bo stara jest "spalona". Używanie moździerza ma tę złą stronę, że nigdy nie masz pewności o swoje plecy. "Przeładowanie flar jest równe czasowi przeładowania pocisków pow-pow" Masz rację jest równe, czyli można te pociski wsadzić sobie w dupę. Aby działały, czas powinien być dłuższy.

_________________
have a rest...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL